Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Keskusteluun osallistun vaikka en kisassa ollutkaan. tänään olen vaan iltaan asti hommissa (klo 21)
Juuh.. Me taidettiin kyllä tämä nyt selvittää jo merimaxin kanssa... Tulevaisuudessa olet mukana tietysti, mitä enemmän paikalla harjoituksissa ja kisoissa sitä helpompi se on tietysti mielipiteitään sanoa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juuh.. Me taidettiin kyllä tämä nyt selvittää jo merimaxin kanssa... Tulevaisuudessa olet mukana tietysti, mitä enemmän paikalla harjoituksissa ja kisoissa sitä helpompi se on tietysti mielipiteitään sanoa.
Ainahan se on helppo mielipiteitä sanoa! Etkö usko? PS3 parempi kuin XBOX! :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo minut diskattiin heti ku ohitin turva auton. No tulipahan kateltua muiden ajoa...:eek:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo minut diskattiin heti ku ohitin turva auton. No tulipahan kateltua muiden ajoa...:eek:

Itselle sattui sama tilanne urassa, johdin ja turva-auto oli jumissa varikon ulostulossa (Massa oli sekoillu ja oli poikittain). Hidastin vauhtia ja ajoin varovasti ohi -> DSQ. Iha pieni vitutus :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Minä tulen Silverstonen kisaan varmaan nimellä WRC-Impreza555. Ei vaan jaksa käyttää enää tuota lapsellista nimimerkkiä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

No turha tästä kisasta sen enmpää muistella. Yllättävän hyvin meni kaikilta vaikka olikin haastava rata. Juuri tälläistä mä tahtoisin nähdä jatkossakin. Ei riitaa, ei huijaamista ym! Harmillisesti pari kuskia jäi bugin takia ulos--> Jakkywi ohitti turva-auton vaikka lupa-->Diskaus.. Booris ajaa suoraan ja pysähtyy niinkuin seinään--> Auto romuks.. CokeFIN--> Ajaa loistavaa kisaa ja loppujenlopuksi katkesi netti. Olis varmasti ollu mahiksia taistella 4-6 sijoitusta Booriksen kanssa!..

Harmi kun nuo bugit ym pilas joittenkin kisat, mutta toivoisin, että pidettäis tämä positiivinen asenne jatkossakin ja keskitytään kanssa..pelaajiin :D
Kaikilla on hauskempaa kun jokainen ajaa reilua kisaa eikä hauku samantien jos joku mokaa ja tulee kylkeen. Jokainen tekee virheitä ;)

Pointtina on se, että pidetään hauskaa vaikka mitä tahansa kävisikin kisassa.. Aina niitä virheitä sattuu.. Esimerkki: MINÄ!
En saanut edes kierrostakaan Monacossa ja kuinka monta puhdasta kisaa olen saanut täällä? Ehkä yhden kokonaisuudessaa :D Pitää oppia pitämään hauskaa... Niin ne kisatkin maistuu paremmilta kun tietää, että pääsee hyvän ja reilun porukan kanssa ajamaan ;) Ei joka kisaa tartte hiki hatussa ajaa.

Kuitenkin toivoisin, että tää positiivinen asenne jatkuisi jatkossakin. Ja vehka ja coke voisivat unohtaa menneisyyden.. Sille nyt ei enään voi mitään tehdä niin eikös vois vaan jatkaa? :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Toiseen asiaan.. Tässä ollaan vehkan kanssa mietitty uutta minisarjaa.. Millaisia mielipiteitä teillä on?
Kannattaisiko laittaa taas yksi kierros pystyyn? Elikkäs samat tsydeemit olis niinkuin viimeksi.. Draftataan kuskit.. Ajetaan 1Q 3Lap kisat ym..

Tietenkin uusia ehdotuksia otetaan vastaan! Millaisia ne sittenkään ovat? Seuraavaan tietenkin voisi ottaa, että vähiten pisteitä saaneet kuskit valitsevat tallikaverinsa..

Kuitenkin mitäs mieltä olette.. Otetaanko uusiksi vai olikos tää minisarja "täyttä paskaa"? :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Toiseen asiaan.. Tässä ollaan vehkan kanssa mietitty uutta minisarjaa.. Millaisia mielipiteitä teillä on?
Kannattaisiko laittaa taas yksi kierros pystyyn? Elikkäs samat tsydeemit olis niinkuin viimeksi.. Draftataan kuskit.. Ajetaan 1Q 3Lap kisat ym..

Tietenkin uusia ehdotuksia otetaan vastaan! Millaisia ne sittenkään ovat? Seuraavaan tietenkin voisi ottaa, että vähiten pisteitä saaneet kuskit valitsevat tallikaverinsa..

Kuitenkin mitäs mieltä olette.. Otetaanko uusiksi vai olikos tää minisarja "täyttä paskaa"? :D

Viimeksi oli niin hauskaa että mielellään vaan uusiksi, kunhan saadaan tarpeeksi porukkaa mukaan ja ajankohta on sopiva
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Miten muuten kanada, ajatteko ennen oikeita formuloita vai? En muista tarkkaan mutta formulat taisi olla illalla, itse en pääse mukaan niin saatte sopia keskenänne millon ajatte.

Tuolle mini-sarjalle ehdottaisin ajankohdaksi 21-23 päivä tätä kuuta.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Miten muuten kanada, ajatteko ennen oikeita formuloita vai? En muista tarkkaan mutta formulat taisi olla illalla, itse en pääse mukaan niin saatte sopia keskenänne millon ajatte.

Tuolle mini-sarjalle ehdottaisin ajankohdaksi 21-23 päivä tätä kuuta.

Juu ehkä ei tuolloin tota järjestetä, koska sillon on kuitenkin juhannus.....
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

itellä ainakin kesä vkloput tulee menemään enempi tai vähempi mökillä :cool: joten mut voi ainakin unohtaa siitä mini-sarjasta pois..
koitan kuitenkin zempata ja päästä kaikkiin "oikeisiin" kisoihin mukaan, ja lomalla kun lähdetään merille, niin sieltä on hiukan paha mittää formuloit ajella :D

OT:
mitä porukat muuten puuhaa kesällä? muutakin kuin juo kaljaa :p
ite ainakin käyn niin paljon kalastamassa kuin mahdollista ja veneilemässä....ens lauantaina pääseekin ekaa kertaa vesille pitkästä aikaa, eli Oakleyt päähän ja menoks :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

itellä ainakin kesä vkloput tulee menemään enempi tai vähempi mökillä :cool: joten mut voi ainakin unohtaa siitä mini-sarjasta pois..
koitan kuitenkin zempata ja päästä kaikkiin "oikeisiin" kisoihin mukaan, ja lomalla kun lähdetään merille, niin sieltä on hiukan paha mittää formuloit ajella :D

OT:
mitä porukat muuten puuhaa kesällä? muutakin kuin juo kaljaa :p
ite ainakin käyn niin paljon kalastamassa kuin mahdollista ja veneilemässä....ens lauantaina pääseekin ekaa kertaa vesille pitkästä aikaa, eli Oakleyt päähän ja menoks :cool:
Ootko kuullut kalijakalasta? Herkullista jos muistat syödä sen kalanki joskus... :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

mitä porukat muuten puuhaa kesällä? muutakin kuin juo kaljaa :p
ite ainakin käyn niin paljon kalastamassa kuin mahdollista ja veneilemässä....ens lauantaina pääseekin ekaa kertaa vesille pitkästä aikaa, eli Oakleyt päähän ja menoks :cool:
Kalalla itekkin... Ja juu ei tietystikkään juhannuksena ajeta.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

itellä ainakin kesä vkloput tulee menemään enempi tai vähempi mökillä :cool: joten mut voi ainakin unohtaa siitä mini-sarjasta pois..
koitan kuitenkin zempata ja päästä kaikkiin "oikeisiin" kisoihin mukaan, ja lomalla kun lähdetään merille, niin sieltä on hiukan paha mittää formuloit ajella :D

OT:
mitä porukat muuten puuhaa kesällä? muutakin kuin juo kaljaa :p
ite ainakin käyn niin paljon kalastamassa kuin mahdollista ja veneilemässä....ens lauantaina pääseekin ekaa kertaa vesille pitkästä aikaa, eli Oakleyt päähän ja menoks :cool:
Sama juttu kalassa tulee käytyä ja sitten noiden super motojen (450cc) ja minisuper motojen (yli 150cc)kanssa tulee kisailtua. jos joskus on joku halukas kokeilemaan tuollaista minisuper motoa turussa niin mahdollisuus on turku kartingissa orikedolla. ja siitä halvempaa moottori urheilu lajia on vaikea löytää :eek:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mitä siellä orikedolla maksaa se karting ajelu?
Olen kerran ollu siellä firman kautta, ajettiin kaikki lämmittelyt aika-ajot, sitten B-finaali ja A-finaali.
Oli kyl ihan sairaan siistiä :) ei ole vaan sen jälkeen "kerenny" sinne ajelemaan niitä
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mitä siellä orikedolla maksaa se karting ajelu?
Olen kerran ollu siellä firman kautta, ajettiin kaikki lämmittelyt aika-ajot, sitten B-finaali ja A-finaali.
Oli kyl ihan sairaan siistiä :) ei ole vaan sen jälkeen "kerenny" sinne ajelemaan niitä
kartingi hinnat taitaa olla näin että sisäradalla 15€ 10min ja ulkoradalla 17€ 10min se on mun mielestä aika kallista :mad: Tänään olis tarkoitus mennä vähän ajelemaan tuolla minisuperilla ja ottamaan kunnon hiki päälle :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

no huhhuh, jo on hinnat karannu!! se on just tota kun ei ole enää sitä kilpailevaa puljua lähettyvillä!! prkl mitä rahastamista :mad:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

KYLLÄ ehdottomasti ajetaan uudestaan mini-sarja, aloteltas jo tänään tai huomenna jos teille käy :confused: Millonkas ajetaan Kanadan kisa, olisiko hyvä sunnuntai aamulla joskus 10:00 aikoihin, mutta haittaakos jos minä olen ollut nyt viime aikoina poissaoleva kisoista ja kesällä tulenkin paljon olemaan poissa kisoista. Mutta saanko pitää Sauber- kilpakuljettaja paikkani?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

KYLLÄ ehdottomasti ajetaan uudestaan mini-sarja, aloteltas jo tänään tai huomenna jos teille käy :confused: Millonkas ajetaan Kanadan kisa, olisiko hyvä sunnuntai aamulla joskus 10:00 aikoihin, mutta haittaakos jos minä olen ollut nyt viime aikoina poissaoleva kisoista ja kesällä tulenkin paljon olemaan poissa kisoista. Mutta saanko pitää Sauber- kilpakuljettaja paikkani?
no ei nyt ainakaan noin aikaisin :D mä tollon vasta heräilen mökillä..ja sieltä kotiin päivällä..ni siinä klo 17-18:00 olis taas aikkast jeesh?? miten on?
 
Ylös Bottom