Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

no ei nyt ainakaan noin aikaisin :D mä tollon vasta heräilen mökillä..ja sieltä kotiin päivällä..ni siinä klo 17-18:00 olis taas aikkast jeesh?? miten on?
Parempi olis alottaa 15-16 aikoihi kun ton kisanki haluis nähdä alusta loppuun.

Muuten kalamiehet. Eihän enään tarvitse kalalupia ostella mihkää heittelyyn kun vain noihin erikseen määriteltyihin paikkoihin? Eli eikö nykyään pääse esim. johki saaristovesille kalastelee niin ettei tarvitse lupia? Just asking. :confused:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

no ei nyt ainakaan noin aikaisin :D mä tollon vasta heräilen mökillä..ja sieltä kotiin päivällä..ni siinä klo 17-18:00 olis taas aikkast jeesh?? miten on?
Itelleni kelepaa siinä 15:30-23:00, koska itekkin menen todennäköisesti kalastamaan mökille ja fiksaamaan siellä paikkoja. Ei kyllä hirveen aikasin viitti alottaa vaikka olisinki kotona :D Pitäähän ne viinahuurut ehtiä selvittämään päästä ennen radalle menoa ;)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Parempi olis alottaa 15-16 aikoihi kun ton kisanki haluis nähdä alusta loppuun.

Muuten kalamiehet. Eihän enään tarvitse kalalupia ostella mihkää heittelyyn kun vain noihin erikseen määriteltyihin paikkoihin? Eli eikö nykyään pääse esim. johki saaristovesille kalastelee niin ettei tarvitse lupia? Just asking. :confused:
Ei taida tarvita lupia.. Toki kalastuksenhoito maksu pitäisi olla maksettuna mutta jos haluaa kieroilla niin eipä nuita ole minulta ainakaan koskaan vaadittu.

"Kalastuksenhoitomaksu on valtion veroluontoinen maksu. Se pitää suorittaa, jos on 18-64 -vuotias ja harrastaa muuta kalastusta kuin pilkkimistä tai onkimista. Maksu on suoritettava vaikka kalastaisikin vain omalla vesialueella."

"
Koko kalenterivuoden maksu on 22 euroa. Se on voimassa 31.12.saakka. 7 vuorokauden kalastusjakson maksu on 7 euroa"


Lievää offtopiccia mutta olkoon :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

kanadan kisa voitas mun puolesta ajaa klo 1800, mutta ei sillä niin väliä kun oon luultavasti kotona koko päivän :)

Minisarjaan voisin osallistua jos semmosta joku jaksaa ajella..

Pitäsköhän ittekkin ruveta kalastaan kun täälä näitä kalamiehiä näyttää olevan :)

no ehkä en kuitenkaan, viimenen kerta kun olin kalassa niin vuosi tais olla 1998 ja olin sillon 14v :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

CokeFIN--> Ajaa loistavaa kisaa ja loppujenlopuksi katkesi netti. Olis varmasti ollu mahiksia taistella 4-6 sijoitusta Booriksen kanssa!..

Jostain syystä lensin servusta mutta en PSN :D

Ärsyttää noi ''iltakisat'', joutuu koko hemmetin päivän pyörimään kotona ympyrää ja kelloa kattoa. Ei jaksais aina oottaa :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei muutaku merimaxi hoitomaksuja makseleen! Minä oon mukana cänädässä jos sinne vain mahtuu...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Perjantai:
rain.jpg

Lauantai:
rain.jpg

Sunnuntai:
partial_cloud.jpg


Mut mulle on ihan sama mihin aikaa ajetaan. 30.6 tulee Silverstone, kaavailitte mini-sarjaa? Kanadan jälkee olisi joku kolmen viikon tauko ennen Silverstonea (silloin tulee ehkä tietoa uudesta F1 pelistä)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Pelailetteko te milloinkaan mestaruussarjaan riippumattomia pelejä? Olisi mukava tulla joskus pelailemaan mutta en viitsi aloittelijana tulla pilaamaan teidän virallisia kilpailuita.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ehdotan minisarjan ajankohdaksi silverstonen viikonloppua tai sitten viikko siittä eteenpäin.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Pelailetteko te milloinkaan mestaruussarjaan riippumattomia pelejä? Olisi mukava tulla joskus pelailemaan mutta en viitsi aloittelijana tulla pilaamaan teidän virallisia kilpailuita.
Pelaillaan kyl aika paljon "epävirallisia" kisoja. Tottakai me noihin aina porukkaa kaivataan mukaan. Pistä vaikka meisille ystäväpyyntöä niin pääset hempeiden nallekarhujen joukkuun ajelskelee! :D (PSN: MeriMax_87)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Oisko täällä enää kuskin paikkaa kun haluaisin niin kovasti jotain muuta kun careeria vääntäö.. tai joku joka voisi vaikka jonkun ns. mestaruussarjan aloittaa? ? :eek: ilmoitelkaa jos on :)

tai voiko minisarjaan osallistua?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Oisko täällä enää kuskin paikkaa kun haluaisin niin kovasti jotain muuta kun careeria vääntäö.. tai joku joka voisi vaikka jonkun ns. mestaruussarjan aloittaa? ? :eek: ilmoitelkaa jos on :)

tai voiko minisarjaan osallistua?
Juu kumpaankin mahtuu, tosin vain varakuskina ainakin tohon "oikeeseen" sarjaan. Mini sarjan ajankohtaa ei olla vielä päätetty, kertokaahan omat ehdotuksenne ihan rohkeesti.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Täällä ilmottautuu halukas varakuski, sekä kiinnostusta minisarjaan löytyy.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu kumpaankin mahtuu, tosin vain varakuskina ainakin tohon "oikeeseen" sarjaan. Mini sarjan ajankohtaa ei olla vielä päätetty, kertokaahan omat ehdotuksenne ihan rohkeesti.


Kanadan jälkeen alkaa kolmen viikon tauko, olisko siinä mahdollista vetästä mini-sarjaa? Alkaako huomenna kisa sit 15:00?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kanadan jälkeen alkaa kolmen viikon tauko, olisko siinä mahdollista vetästä mini-sarjaa? Alkaako huomenna kisa sit 15:00?

Ei kai noin aikasin ajeta. Parempi 17-18 aloittaa ajaminen. Mää pääsen aikasintaan 17 aikaan.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei kai noin aikasin ajeta. Parempi 17-18 aloittaa ajaminen. Mää pääsen aikasintaan 17 aikaan.

19:30 alkaa Maxin puolella noi Formula lähetykset eli 17 tai 18 sopii mulle.

Äsken ajettiin Booriksen kanssa Kanadaa ja voin sanoa että mestareiden muuri on jo testattu :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

1.12.890 ajoin tossa äsken :) Pakko on vielä parantaa ja vähän säätelin säätöjä niin alkoi aikakierrokset menemään tosi hyvin (Y)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu kumpaankin mahtuu, tosin vain varakuskina ainakin tohon "oikeeseen" sarjaan. Mini sarjan ajankohtaa ei olla vielä päätetty, kertokaahan omat ehdotuksenne ihan rohkeesti.

Joo varakuski käy loistavasti niin lisäilkää korkkaaja82 ystäväksi niin olen aina valmiina :) ja tosiaan minisarjaan osallistuminen loistavaa :)

Mutta miten tuo varakuski menee? olenko jossain tallissa vai tulen aina kun joku pois? ja onko teillä vaan kisat ettei aika-ajoja..? :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom