Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mites tämä asia nyt oikein on? Aikaisemmin oli Rambo suunitellut kisansabotointia, mutta nyt vaihtui nimet. Ovatko siis ieponi ja Arska suunitelleet tämän ja muut olisivat seuranneet perässä? Edit: Kyseessä on siis tulevat kisat.
Siis jos nämä kyseiset "sabotointiyritykset" ovat puheita kisan perältä starttaamisesta niin kuin annoitte ymmärtää rambolle lähetetyssä "todistus aineistossa" niin eihän tässä koko p*skassa ole mitään järkeä. Totesitte vähän aikaa sitten, että kisan starttaminen lähtöruudukon perältä ei ole säännöissä kielletty, ja jos sääntö on nyt tullut voimaan niin se ei ollut kyseisten henkilöiden tiedossa tuona aikana kun he siitä puhuivat. Jos henkilöt tarkoittivat kisan sabotoimisella esimerkiksi toisten rammaamista niin se on ollut täyttä p*skapuhetta. Juuri nämä kyseiset epäillyt ovat ehkä rehdimpiä kuljettajia joiden kanssa olen ikinä ajanut, eivätkä he ikinä rammaisi ketään tarkoituksella. Kiitos
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Siis jos nämä kyseiset "sabotointiyritykset" ovat puheita kisan perältä starttaamisesta niin kuin annoitte ymmärtää rambolle lähetetyssä "todistus aineistossa" niin eihän tässä koko p*skassa ole mitään järkeä. Totesitte vähän aikaa sitten, että kisan starttaminen lähtöruudukon perältä ei ole säännöissä kielletty, ja jos sääntö on nyt tullut voimaan niin se ei ollut kyseisten henkilöiden tiedossa tuona aikana kun he siitä puhuivat. Jos henkilöt tarkoittivat kisan sabotoimisella esimerkiksi toisten rammaamista niin se on ollut täyttä p*skapuhetta. Juuri nämä kyseiset epäillyt ovat ehkä rehdimpiä kuljettajia joiden kanssa olen ikinä ajanut, eivätkä he ikinä rammaisi ketään tarkoituksella. Kiitos
Ei. Kyseessä olisi "vahinko kontaktit".
Ja niinkuin jo sanoimme niin perältä starttaaminen ei ole kiellettyä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Löytyihän se oikea ratkaisu viimein, kiitos tästä.

Mutta mitä tulee tuohon "kisasabotointiin" ni se on kyllä suurinta paskaa mitä olen koskaan kuullut. Kuinka mulkkuina te meitä oikein pidätte? Ilmeisesti niin kusipäinä että meillä ei ole muuta tekemistä kuin sabotoida kfin-kisoja...
Herätystä nyt.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Yksi pyyntö olisi. Nyt herännyt mieleen, että joku yrittäisi sabotoida teitä. Yksi ilmoittajista on kuulemma ajanut PLF1 sarjassa joskus ja hän pisti näitä sabotointi suunnitelmia minulle.

Eli jos vain pystytte niin linkatkaa KFINin tuomaristolle Su. 30.6.2013 chatkeskustelu Aikaväliltä 21.00-23.00.
Kyseessä on siis prnt screenejä tuolta ajalta, mutta näitähän pystyy myös muokkailemaan aika helposti.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei noin vanhoja ole kyllä enää saatavilla, ja tuskin kukaan niitä otti silloin talteen.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Yksi pyyntö olisi. Nyt herännyt mieleen, että joku yrittäisi sabotoida teitä. Yksi ilmoittajista on kuulemma ajanut PLF1 sarjassa joskus ja hän pisti näitä sabotointi suunnitelmia minulle.

Eli jos vain pystytte niin linkatkaa KFINin tuomaristolle Su. 30.6.2013 chatkeskustelu Aikaväliltä 21.00-23.00.
Kyseessä on siis prnt screenejä tuolta ajalta, mutta näitähän pystyy myös muokkailemaan aika helposti.

Ei onnistu. Chattikeskusteluja ei tallenneta, eikä arkistoista näy kuin muutama tunti takaperin.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei noin vanhoja ole kyllä enää saatavilla, ja tuskin kukaan niitä otti silloin talteen.
Tätä pelkäsinkin... Emmeköhän me johonkin järkevään päätökseen päästä tässä asiassa. Selvitetään tämä homma jälleen kerran taas tänään.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ai että tällästä?
Siis ymmärrettäväähän se on, että tuomaristo suhtautuu vakavasti tuollaisiin juttuihin joita heille lähetetään. Hyvä, että reagoivat samantien asiaan, mutta onneks nytkin selvis, että suurin osa noista materiaaleista on peräsin PLF1 kisoista ym.
Aika typerää kyl lähettää niitä tänne KFIN:in puolelle kun kerta eri sarja on kyseessä :D Jatkossa tää kaveri joka noita juttuja lähettää sais laittaa aineiston alkuperän ettei tälläisiä sekaannuksia tulisi. huh :rolleyes:

Toivottavasti nyt saatais pöytään ihan kunnolliset asiat ja nähdään miten homma jatkossa etenee.

Asiasta toiseen:
Hostaan taas tänään Hockenheimin harjoituksia klo: 17:00 eteenpäin.
Kisa ajetaan 25%, Dynamic, Pit Assist OFF asetuksilla. Kuski saa itse päättää autonsa!
Harjoitukset ovat suunnattu vain kisa- ja varakuskeille.
Jos haluat mukaan treenaamaan tule vain KFIN @Chat huoneeseen tai viestitä minua PSN:ssä

Elikkäs tervetulloo!:D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

NONIIN!

Asia saatu todennäköisesti selville. Eli kyseessä oli PLF1 kuskien sabotointi yritys KFIN sarjassa!
Henkilö (PLF666) on poistanut nimimerkkinsä täältä ja todennäköisesti siis sabotoinut ja väärennellyt asiakirjojaan itse!

Eli tästä hetkestä on varmaa, että RamboAnkka ei saa rangaistusta, mutta kielenkäyttöä kannattaa silti hillitä, mitä noita chättejänne olen lueskellut.
Sama juttu koskee myös ieponia ja Arskaa. Eivät siis ole syyllistyneet kuin tähän kisanhänniltä starttaamis jupakkaan joka ei ole rangaistava teko.

Coken kohtalo selvitetään vielä kertaalleen ja katsotaan miten homma etenee.

EDIT: Toivottavasti tämä jupakka nyt ei vienyt kenenkään intoa/kiinnostusta KFINin sarjaa kohtaa, mutta tuomaristo suhtautuu kaikkiin saamiinsa aineistoihinsa vakavasti. Itse en ainakaan olisi arvannut, että joku tahallaan yrittää tuhota tätä/PLF1 sarjaa ja yhteistyötä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei jumaleissoni mikä soppa. Nyt puhutaan suoraan ja kerrotaan miten asiat on, sota on saatava loppumaan. MIKSI Merimax ei ole näyttänyt niitä kuvia chattikeskusteluista edes muille tuomareille.. Minä tein virheen ku menin julkasemaan rangaistukset mutta kyllähän minä nyt luotin siihen että merillä on jotain todisteita.. Kfin kisoja itekkin ajaneena uskon kyllä että siellä ei ole mitään sabotointi yrityksiä takana.. Mutta niin se merinax väitti ja minä menin julkasemaan rangaistukset pitkän väännön jälkeen.. En siis epäile että merimax olisi keksinyt jutut, vaan ilmeisesti ne on hänelle joku [kuka?] lähettänyt..

Eli iso soppa syntyi, toki myönnän että se oli kaikkien kolmen tuomarin virhe mutta merillä oli homma eniten hukassa.. Toki me ollaan kaikki ihmisiä ja nuita sattuu. Nyt pitäisi vaan löytää se pelle joka näitä juttuja on keksinyt.

Koko ajan mietitään miten saadaan tuomarien toimintaa helpotettua ettei tarvitsisi aina lähettää 200 yv:tä näitten tilanteitten ratkasemiseksi. Muutenkin suunnitellaan ensikaudelle vähän sarjaa parempaan suuntaan. Itselläni ollut mielessä myös tämän kauden nopeutusta mutta katotaan sitä tuossa saksan jälkeen.

Eli anteeksi myös minun puolestani, tätä sotkua ei olisi tullut jos en olisi julkaissut rangaistuksia, joiden todenperäisyyttä itsekkin ihmettelin. Mut ei aleta syytteleen ketään, näitä sattuuu eikä tää sota sentään ihmishenkiä vaatinut :)

RAngaistukset varmaan poistetaan muiden paitsi coken osalta tänään, ellei nyt mitään erikoista paljastu. Totuushan on että me ei voida rangaista vaikka joku oman porukan kesken haukkuisi kuinka paljon tai jos vaikka aiheuttaiskin kolareita muissa sarjoissa. Jos tässä sarjassa aiheuttaa niin sit rangaistaan.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei jumaleissoni mikä soppa. Nyt puhutaan suoraan ja kerrotaan miten asiat on, sota on saatava loppumaan. MIKSI Merimax ei ole näyttänyt niitä kuvia chattikeskusteluista edes muille tuomareille.. Minä tein virheen ku menin julkasemaan rangaistukset mutta kyllähän minä nyt luotin siihen että merillä on jotain todisteita.. Kfin kisoja itekkin ajaneena uskon kyllä että siellä ei ole mitään sabotointi yrityksiä takana.. Mutta niin se merinax väitti ja minä menin julkasemaan rangaistukset pitkän väännön jälkeen.. En siis epäile että merimax olisi keksinyt jutut, vaan ilmeisesti ne on hänelle joku [kuka?] lähettänyt..

Eli iso soppa syntyi, toki myönnän että se oli kaikkien kolmen tuomarin virhe mutta merillä oli homma eniten hukassa.. Toki me ollaan kaikki ihmisiä ja nuita sattuu. Nyt pitäisi vaan löytää se pelle joka näitä juttuja on keksinyt.

Koko ajan mietitään miten saadaan tuomarien toimintaa helpotettua ettei tarvitsisi aina lähettää 200 yv:tä näitten tilanteitten ratkasemiseksi. Muutenkin suunnitellaan ensikaudelle vähän sarjaa parempaan suuntaan. Itselläni ollut mielessä myös tämän kauden nopeutusta mutta katotaan sitä tuossa saksan jälkeen.

Eli anteeksi myös minun puolestani, tätä sotkua ei olisi tullut jos en olisi julkaissut rangaistuksia, joiden todenperäisyyttä itsekkin ihmettelin. Mut ei aleta syytteleen ketään, näitä sattuuu eikä tää sota sentään ihmishenkiä vaatinut :)

RAngaistukset varmaan poistetaan muiden paitsi coken osalta tänään, ellei nyt mitään erikoista paljastu. Totuushan on että me ei voida rangaista vaikka joku oman porukan kesken haukkuisi kuinka paljon tai jos vaikka aiheuttaiskin kolareita muissa sarjoissa. Jos tässä sarjassa aiheuttaa niin sit rangaistaan.
Mulle taas annettiin ymmärtää, että teillekkin on tullut kaikki streamit ja kuvat ja chatit. :confused:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jaa meri olikin oman viestin jo kirjoittanu, hienoa! Tarkennetaan vielä että tää oli inhimillinen virhe tuomareilta enkä syytä ketään toista tuomaria. Merimax oikeastaan vain "kasvatti" arvostustani ku jakso asiaa selvittää. :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Koko ajan mietitään miten saadaan tuomarien toimintaa helpotettua ettei tarvitsisi aina lähettää 200 yv:tä näitten tilanteitten ratkasemiseksi.

Ihan näin ulkopuolisena voin antaa vinkin tuon tilanteen helpottamiseksi. Sopikaa aika milloin olette molemmat paikalla ja menkää vaikka skypeen puhumaan asioista tai vaikka pleikkarilla toinen pistää F1-lobbyn pystyyn ja toinen liittyy mukaan ja sitten vaan mikit kuumaksi. Ei asioita ole pakko hoitaa tämän foorumin kautta vaan vaihtoehtoja löytyy vaikka kuinka paljon.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tälläiseen soppaan ei oltaisi päädytty jos lähteen lähettäjätkin ilmoittaisivat jatkossa MISTÄ ON KYSE! :mad:
Tämä selvitetään loppuun kyllä tänään. Osa tiedoista kuitenkin koskee KFINin sarjaa.
Mä väitän taas että tällaista soppaa ei olisi tullut jos et(tai siis tuomaristo) olisi liian hätäisesti jaellut mielivaltaisesti niitä rankkuja täällä.
Jos ollaan tuomarina, niin tullaan asian kanssa julki kun on ne "oikeat" todisteet itsellä, eiks je ;)
Se mitä PLF1 chatissa on puhuttu, ni sen ei mitenkään pitäisi vaikuttaa KFINin rangaistuksiin...varsinkaan kun niihin ei ollut edes aihetta.

PS. yksi pyyntö olisi että PLF1 kuskit voisi sen F1Masa jutun katsoa uudelleen?

ugh, olen puhunut :eek:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

No onneks tääkin asia nyt sitten selvis.

Kuitenkin omasta mielestäni tota Coken rangaistusta voisi tuomaristo uusiksi miettiä.
Itse ainakin ymmärtäisin tuon pituisen rangaistuksen jos olisi syyllistynyt pahempaan rikkeeseen.
Esim.
A. Tahallaan kolaroinut autonsa toisia kuskeja päin.
B. Huijaamista kisassa

Mietitääs vaikka rantalaa niin hänhän sai 5 kisan(?) ajokiellon useasta kolarista, Jesse siitä kun kolaroi useammin ja huuteli/haukkui/v****li kaikille ja sai siitä hyvästä tämän kauden bannit.

Coke taas sai huonon käytöksen takia 2 kauden bannit joten eikös toi ole aika hurja jo? Eiköhän se parin kisan rangaistus jo riittäisi? Kyllähän tuossa ajassa varmaan luulisi tajuavansa mikä on hyväksyttävää käytöstä ja menisi sillä asenteella peliin mukaan, että "it's only a game":cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

PS. yksi pyyntö olisi että PLF1 kuskit voisi sen F1Masa jutun katsoa uudelleen?
Joo itsekkin olen vähän ihmetellyt mihin hän on syyllistynyt.
Jos se on sen egoilu voittonsa jälkeen niin eihän se taas liittyny mitenkään PLF1 sarjaan. Kisahan ajettiin täällä KFIN puolella :rolleyes:

Oma näkemys masasta on ainakin se, että hän osaa ajaa ja kovaa. Osaa ottaa muut kuskit huomioon ja keskittyy siihen tekemiseen.. elikkäs ajamiseen. Kerran täällä on ärähdellyt. Ja sekin oli itselleen, koska Monacossa herra tais saada oikaisun taki 4-6 kappaletta varikonläpiajo rangaistusta.

Tietenkin jos masa siellä PLF:n puolella on johonkin syyllistynyt niin ymmärrän asian ihan hyvin.
Ja jos se on jostain v****uilusta niin eikös masalle olla myös aika paljon tuiltu? Eihän ihminen kaikkea siedä :D
 
Ylös Bottom