Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Yksityisviestien perusteella olen ymmärtänyt bännieni syyksi kisan sabotointiyrityksen, sillä ilmoitin lähteväni kisaan perältä. GG
Jäi loppu aineiston lähettäminen aika vajaaksi. En pysty lähettämään sinulle yksityisviestejä. Ilmeisesti hylkäyslistalle lisännyt meikäläisen?
Ja aivan turhaan tulet vääristelemään asioita, jos et itse kaikkea suostu lukemaan taikka ymmärrä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ja miksi täällä pitää kokoajan nyt tästä asiasta huudella? Eiköhän anneta tän asian foorumilla olla ja kysykää itse tuomareilta privalla jos ne syyt kiinnostaa..

.
No ihan vaan siksi että sarjassa kuin sarjassa tai lajissa kuin lajissa, jos tulee rangaistuksia niin syyt pitää julkistaa,
eihän kohta uskalla ohittaa ketään..siitähän voi tulla rankkua...joo anna sakkoa s*****a!! ;)
Anna Sakkoa Saatana (Radio Rock) - YouTube
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tämähän saattaa pitää paikkaansakkin, mutta aika erikoiselta tuntuu että juuri kun eräs hämminkiä aiheuttanut kaveri sai bännit sarjaan, ilmestyy parin minuutin päästä foorumille uusi henkilö joka on kiinnostunut sarjassa ajamisesta, varsinkaan kun sarjaan ei ihan joka päivä uusia kuskeja tule. Mutta jos et ole siis ennen sarjassa ajanut eikä sinulla ole mitään yhteyksiä bännit saaneisiin henkilöihin, olet tervetullut sarjaan. Varmaan myös ymmärrät että sinua epäillään aika helposti cokeFIN nimiseksi henkilöksi, saatat saada rangaistuksen jo yhdestä virheestä.. Jos olet ihan hyvällä asialla tulossa ajamaan niin on sulla kyllä käynyt paska tuuri ku just siihen aikaan satuit tulemaan paikalle..

Mutta viikonloppuna saksan kisa, pääset mukaan jos mahdut ja hosti ottaa, itse en todennäköisesti pääse paikalle.

Juu siis en tunne kyseistä henkilöä. Kattelinki pikkase että mikäs sota täällä menossa :D
pleikkari tunnus on ksa_starlight että servun hosti voisi ottaa kaveriksi
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Bänneistäni vielä sen verran, että ensimmäinen rikkeeni on PLF1/KFIN-kuski F1-Masan haukkuminen PLF1-chatissa, koska hän egoili voittonsa jälkeen. Propsit vasikallenne.
Toinen rikkeeni on se, että olen uhannut rammata F1-Masan seuraavassa kisassani, eli tämänpäiväisessä PLF1 SummerSeries Monzassa. (edelleenkin raivostuttavien egoilujensa jälkeen)
Kolmaskin rike on olemassa, mutta sen perättömyyden takia en jaksa sitä tähän julkaista.
Saamieni todisteiden valossa tässä näyttäisi olevan kaikki syntini.

Rispektit tuomaristollenne...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Oon muutaman päivän lomaillut helsingissä ja täällä on joku paskamyrsky noussut sillä välin. Haluaisikko joku selittää tilannetta lyhyesti sillä en jaksaisi lukea about 10 sivua riitelyä....
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Nyt loppui Rambo se mustamaalaaminen täällä. Käsittele asia jollain muulla tavalla kuin meidän tuomariston jäsenien mustamaalaamisella.
Onko jotain epäselvää jos olet rikkonut sääntöjä oikein urakalla?

Todella törkeä käytös (Useampaan otteeseen)
Epärehti ajaminen (Useampaan otteeseen)
Suunnitellut KFINin kisan sabotointia! Meitä ei siis todellakaan kiinnosta jos haluat myös PLF1 kisat sabotoida.

Olen pistänyt jo todisteita sinulle, mutta joko yrität mustamaalata meidät miltä tämä alkaa jo näyttämään, niin se on sinun asiasi.
Onko epäselvyyksiä vielä vai onko tämä juttu nyt loppuun käsitelty? Otappa vaikka Cokesta mallia ja hyväksy rangaistuksesi niinkuin hän teki!

Ja nyt tämä asia on loppuun käsitelty kannaltasi ja tästä ei enään tällä foorumilla puhuta.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Nyt loppui Rambo se mustamaalaaminen täällä. Käsittele asia jollain muulla tavalla kuin meidän tuomariston jäsenien mustamaalaamisella.
Onko jotain epäselvää jos olet rikkonut sääntöjä oikein urakalla?

Todella törkeä käytös (Useampaan otteeseen)
Epärehti ajaminen (Useampaan otteeseen)
Suunnitellut KFINin kisan sabotointia! Meitä ei siis todellakaan kiinnosta jos haluat myös PLF1 kisat sabotoida.

Olen pistänyt jo todisteita sinulle, mutta joko yrität mustamaalata meidät miltä tämä alkaa jo näyttämään, niin se on sinun asiasi.
Onko epäselvyyksiä vielä vai onko tämä juttu nyt loppuun käsitelty? Otappa vaikka Cokesta mallia ja hyväksy rangaistuksesi niinkuin hän teki!

Ja nyt tämä asia on loppuun käsitelty kannaltasi ja tästä ei enään tällä foorumilla puhuta.

Wait wait wait?

Epärehti ajaminen (Useampaan otteeseen)

Missä kilpailussa Rambo on ajanut epärehdisti?

Ja en oo hyväksynyt rangaistustani, onhan muutkin haukkunu mua (esim. Vehka mulle) mutta emmä siitä mitään rankkua kellekkään ole vaatinut. Ja emmä tosta mun rangaistuksesta mitää haloota ole jaksanu tehdä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Voitko nyt merimax sanoa oikeesti jotai järkevää eikä mitää tommosta ***** sherlock holmes meininkiä mistä mun pitäs ite päätellä mitä oon tehny. En allekirjoita ensimmäistäkään noista rikkeistä, eikä sulla ole edes oikeita todisteita näihin. Kirjoitin asiani juuri niinkuin sen itse näen, ja kohta alkaa tuntua että tässä on jotain henkilövihaakin takana. Nyt suoraa puhetta, pliis.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Wait wait wait?

Epärehti ajaminen (Useampaan otteeseen)

Missä kilpailussa Rambo on ajanut epärehdisti?

Ja en oo hyväksynyt rangaistustani, onhan muutkin haukkunu mua (esim. Vehka mulle) mutta emmä siitä mitään rankkua kellekkään ole vaatinut. Ja emmä tosta mun rangaistuksesta mitää haloota ole jaksanu tehdä.
Tälläistä aineistoa meille on infottu todisteiden kera. Ja se on hyvä huttu jollet jaksa haloota tehdä, mutta joku näemmä jaksaa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tälläistä aineistoa meille on infottu todisteiden kera. Ja se on hyvä huttu jollet jaksa haloota tehdä, mutta joku näemmä jaksaa.

Näytäs mullekki Rambon epärehti ajaminen....
Tulee pari starttikolarii mielee joo,mutta mikään ei liity tähän nimenomaiseen sarjaan.

Lyökää nyt ne todisteet!!
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tälläistä aineistoa meille on infottu todisteiden kera. Ja se on hyvä huttu jollet jaksa haloota tehdä, mutta joku näemmä jaksaa.

Ai Rambon epärehdistä ajamisesta? Kanadassa kun ajoin häntä vastaan, hän ajoi kylläkin ihan rehdisti. Rambo osui muhun Kanadassa mutta se oli sitä pelin/netin tai jtn lagia niin kuin Aken videossa näkyy joten siitä on turha syyttää Ramboa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Voitko nyt merimax sanoa oikeesti jotai järkevää eikä mitää tommosta ***** sherlock holmes meininkiä mistä mun pitäs ite päätellä mitä oon tehny. En allekirjoita ensimmäistäkään noista rikkeistä, eikä sulla ole edes oikeita todisteita näihin. Kirjoitin asiani juuri niinkuin sen itse näen, ja kohta alkaa tuntua että tässä on jotain henkilövihaakin takana. Nyt suoraa puhetta, pliis.
Miksi tässä olisi jotain henkilövihaa? En tunne sinua henkilökohtaisesti enkä edes täältä. Olen ollut yhdessä kisassa ajamassa kun sinäkin olet ollut paikalla. Siinäkin kisassa en nähnyt sinua kertaakaan kun meni kisa pieleen ja köröttelin viimisenä lähes koko kilpailun.

Faktat kuitenkin puhuvat puolestaan ja niiden perusteella kuittasit itsellesi rangaistuksen. Antakaa jo asian olla. Turhaan tulette tänne vinkumaan ja parkumaan jos olet itse tämän sopan keittänyt. Ymmärrän toki jos puolustelet itseäsi ja muutkin PLF1 kuljettajat puolustelevat, mutta se ei muuta tosiasioita.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Miksi tässä olisi jotain henkilövihaa? En tunne sinua henkilökohtaisesti enkä edes täältä. Olen ollut yhdessä kisassa ajamassa kun sinäkin olet ollut paikalla. Siinäkin kisassa en nähnyt sinua kertaakaan kun meni kisa pieleen ja köröttelin viimisenä lähes koko kilpailun.

Faktat kuitenkin puhuvat puolestaan ja niiden perusteella kuittasit itsellesi rangaistuksen. Antakaa jo asian olla. Turhaan tulette tänne vinkumaan ja parkumaan jos olet itse tämän sopan keittänyt. Ymmärrän toki jos puolustelet itseäsi ja muutkin PLF1 kuljettajat puolustelevat, mutta se ei muuta tosiasioita.


Tää on nyt sana sanaa vastaan, näytä niitä "todisteita", kiitos. Yrität vaan tässä lakaista tän asian maton alle...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

No mä voin sanoa vaikka kaikki meru kopioi mulle viestit skypeen chatista sit pistin uistimel ja merimaxille ei muuta ku ei nää näköjään uskalla ees mua niitte kisaan päästä enään.
Edit ja tohon että ylimielestelin oli ihan sen takia koska eka tuli ***** mulle teiltä.
 
Ylös Bottom