Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Itsekin olisin halukas ajamaan Hockenheimissa kun aikaa löytyy, mikäli siis täälläkin jo rehdin kilvanajon todistanut kuski ei saa bännejä syyttä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Olenko mä tullut tänne naukumaan siitä, miten Ieponi pilas mun hyvin alkaneen kierroksen kolmosmutkassa tökkäämällä mua luultavasti tahallaan ja aiheuttamalla spinnauksen? En! Joka kisasta tulee meikäläisestä jotain narisemista...

Mä en kyllä osunut kehenkään koko kisan aikana, lukuunottamatta Arskaan joka osui muhun kun ei tiennyt et oon ulkoreunassa ja Ramboon joka ajoi mun perään NP:n takia.
Ja ite lähin sen takia perältä koska en todellakaan ota niin vakavasti niinku jotku näköjään. Paljon mukavempi kisata siellä keskiporukassa kun on enemmän porukkaa samassa läjässä. Näin olen tehnyt monessa muussakin sarjassa eikä siellä ole mitään valitettu...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mä en kyllä osunut kehenkään koko kisan aikana, lukuunottamatta Arskaan joka osui muhun kun ei tiennyt et oon ulkoreunassa ja Ramboon joka ajoi mun perään NP:n takia.
Ja ite lähin sen takia perältä koska en todellakaan ota niin vakavasti niinku jotku näköjään. Paljon mukavempi kisata siellä keskiporukassa kun on enemmän porukkaa samassa läjässä. Näin olen tehnyt monessa muussakin sarjassa eikä siellä ole mitään valitettu...
Kyse ei ole vain tuosta perältä lähtemisestä vaan muistakin asioista.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Monta reservikuskii näköjään tarjolla mikä on sinänsä hyvä asia, että saataisiin täysi kisa taas ajettua.:D

Kuitenkin muistutan vielä PLF1 kuskeja yhdestä asiasta(reservit).
Eli meillä on ollu tapana ekana ottaa kisakuskit, sitten KFIN reservit ja reservit jotka ei aja mitään sarjaa.
Tai ainakin näin on kisojen hostaaja aina toiminut. Syy tietenkin miksi tälläinen menetelmä on, että ne kuskit sais myös ajeltua jotain sarja kisaa, koska tehän voitte jo omassa sarjassa ajaa. Tällä systeemillä pyritään antamaan jonkinlaista kokemusta niille kokemattomille sarja kuskeille jotka ei muuten pääsisi sarja kisoja ajamaan. Kuitenkin kaikki halukkaat ovat tervetulleita. Yleensä otetaan PLF1 kuskien reservi kokoonpano niin, että ne jotka ovat aikaisemmissa kisoissa olleet mukana asetetaan kärkeen näiden KFIN ja kokemattomien jälkeen. Toivottavasti selitin tarpeeksi selkeästi. Eli monelle voi tulla pettymyksiä vaikka olisivatkin halukkaita tulemaan kisaan.

Toivottavasti kumminkin saadaan taas mukava kisa ajettua. :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Monta reservikuskii näköjään tarjolla mikä on sinänsä hyvä asia, että saataisiin täysi kisa taas ajettua.:D

Kuitenkin muistutan vielä PLF1 kuskeja yhdestä asiasta(reservit).
Eli meillä on ollu tapana ekana ottaa kisakuskit, sitten KFIN reservit ja reservit jotka ei aja mitään sarjaa.
Tai ainakin näin on kisojen hostaaja aina toiminut. Syy tietenkin miksi tälläinen menetelmä on, että ne kuskit sais myös ajeltua jotain sarja kisaa, koska tehän voitte jo omassa sarjassa ajaa. Tällä systeemillä pyritään antamaan jonkinlaista kokemusta niille kokemattomille sarja kuskeille jotka ei muuten pääsisi sarja kisoja ajamaan. Kuitenkin kaikki halukkaat ovat tervetulleita. Yleensä otetaan PLF1 kuskien reservi kokoonpano niin, että ne jotka ovat aikaisemmissa kisoissa olleet mukana asetetaan kärkeen näiden KFIN ja kokemattomien jälkeen. Toivottavasti selitin tarpeeksi selkeästi. Eli monelle voi tulla pettymyksiä vaikka olisivatkin halukkaita tulemaan kisaan.

Toivottavasti kumminkin saadaan taas mukava kisa ajettua. :cool:

Mites mä? Oonko Williams kisakuski vai PLF1 varakuski?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mites mä? Oonko Williams kisakuski vai PLF1 varakuski?
Sinä olet kuski, jolla ei ole asiaa tähän sarjaan ainakaan kahteen kauteen... Ei pahalla mutta ei enään jaksa kattoa sitä pelleilyä, tämä on ollut myös monen muun toive.

Kiitoksia pisteitten laskusta ja muusta avusta, arvostan sitä kovasti mutta henkinen ikä on liian alhaalla tähän porukkaan. Katotaan parin kauden jälkeen uudestaan.

PS: Kohta tulee lopulliset rangaistukset.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

RANGAISTUKSET

Cokefin: Määrittelemättömän pitkä kilpailukielto. Kysyy itse saako tulla takaisin, mutta ei tämän eikä seuraavan kauden aikana, tuomarit päättää milloin on oikea aika.


RamboAnkka: Määrittelemättömän pitkä kilpailukielto. Kysyy itse saako tulla takaisin, mutta ei tämän kauden aikana, tuomarit päättää milloin on oikea aika.

Arskaf1: Tämän kauden kestävä kilpailukielto.

Ieponi: 2 Kilpailua.

Oletan että merimax kertoo syitä tarkemmin jos on epäselvää.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Epäselväksi ainoastaan jää rangaistusten syyt, ja se että miksi meidän kolmen Silverstoneraggarin tuomiot ovat erimittaiset.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Siittä silverstonen tempusta ei tullut rangaistuksia, sitä ei ollut kielletty säännöissä joten eipä siittä rangaistakkaan.. Merimax kertoo syistä.

Suobbis ja muut saa kysyä varakuskin paikkaa, ake jo vissiin kysynytkin ja ake on tervetullut kisoihin jatkossakini.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kumma politiikka että kolme äijää tulee ajamaan kisan jossa he ei tee mitään väärää, mutta silti juuri niitä kolmea rankaistaan...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mites toi varakuskin paikka nyt kun on kaikkea hässäkkää niin olenko vielä normaalisti varakuski joka tulee kisojen alkaessa katsomaan onko tilaa? Vai ohittaako noi muut meidöt varakuskit :D ? Olen pihalla joten voiko joku selittää? :)
 
Ylös Bottom