Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Sen verran kommenttia että ei tämä mikään avullisten sarja ole. Apuja saa käyttää ainakin vielä tällä kaudella mutta tulevaisuudessa voikin olla jo ihan erilaisen säännöt, tiedotetaan lähempänä tulevaa kautta.


RANGAISTUKSET MENEE MIETINTÄÄN UUDESTAAN! NYT ON KÄYNYT TUOMARIEN KESKEN PIKKU SEKAANNUS, MUTTA SE ON SELVÄÄ ETTÄ RAMBOANKKA JA COKEFIN EI AJA TÄSSÄ SARJASSA IHAN VÄHÄÄN AIKAAN.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Täytyy näin ohimennen tulla ihmettelemään tätä meininkiä. Ei silloin ku me ajoimme alkuperäistä KonsoliFIN-sarjaa tarvittu mitään tuomareita tai kisakieltoja ja kaikki meni muutenkin ihan hyvin. Koittakaahan ajaa sulassa sovussa, kyseessä on kuitenkin vaan peli.

Mutta ei mulla muuta, jatkakaa.

PS: Original KFINF1-kuskit teppoil, SuomiFIN ja aappo1. Pitäkäähän lippu korkealla.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Täytyy näin ohimennen tulla ihmettelemään tätä meininkiä. Ei silloin ku me ajoimme alkuperäistä KonsoliFIN-sarjaa tarvittu mitään tuomareita tai kisakieltoja ja kaikki meni muutenkin ihan hyvin. Koittakaahan ajaa sulassa sovussa, kyseessä on kuitenkin vaan peli.

Mutta ei mulla muuta, jatkakaa.

PS: Original KFINF1-kuskit teppoil, SuomiFIN ja aappo1. Pitäkäähän lippu korkealla.
Kaverit ovat pitäneet lipun korkeella ja käyttäytyneet hyvin. :) Nykyään se vaan on pakko olla joku jakelemassa rangaistuksia, sen verran on ollut huonoa käytöstä ettei kenenkään tartte sitä katsoa.

Ps: Williamsilla kisa paikka vapaana, tervetuloa :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Sain muuten pisteet ja etusivun pävitettyä, pahoittelut ku en ole ehtinyt/muistanut pitää ajan tasalla. Alkaa olla tallimestaruus jo ratkennut :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kaverit ovat pitäneet lipun korkeella ja käyttäytyneet hyvin. :) Nykyään se vaan on pakko olla joku jakelemassa rangaistuksia, sen verran on ollut huonoa käytöstä ettei kenenkään tartte sitä katsoa.

Ps: Williamsilla kisa paikka vapaana, tervetuloa :)
Kiitos vaan kutsusta, mutta se vakiopaikka kannattaa antaa jollekkin muulle, kun mulla tuppaa aina nuo sunnuntait olemaan aika kiireisiä. Tosin tässä kesän aikana on vähän hiljaisempaa, niin ehkä voisin tulla johonkin kisaan mukaan ihan varakuskina.


E: Jos ei nyt mitään ihmeellistä tule, niin voisin tuohon Saksan kisaan tulla. Siitä onkin taas pitkä aika kun oon viimeksi vetänyt onlinessa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juu aina kisoihin on kuskeja mahtunut. Perskele alkaa näyttään siltä että en pääse tulevaankaan kisaan... Enkä kolmenviikonpäästäkään olevaan kisaan, silloin olen reissussa. On kyllä paskaa tuuria.. Eli ainakin 4 kisaa jää iteltä välistä, 2 edellistä ja 2 tulevaa.. Olikos eskortti se meidän kuvaaja, ei vissiin ollut viime kisassa.. Jos vaan eskortti käy kisoissa niin mielelläni kattoisin videoita, helpottais tuskat edes vähäsen :) Ja vakio kuskin paikkaa voin tarjota eskortillekkin jos vaan tuntuu siltä että pääset yleensä mukaan, tosin en nyt tiedä onko enään tässä vaiheessa niin hirveesti väliä onko tallikaverii vai ei... Tuleviin kausiin alkaa tuomareilla pikkuhiljaa valmistelut, paljastetaan sen verran että tavoitteena [ainakin itellä :)] tehä suomen suurin f1-sarja, mutta siittä lisää myöhemmin.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

VÄHÄN VENYI KESKUSTELUT

Eli venahti nuo rankku keskustelut aika pikäksi tuolla PLF1 puolen keskusteluissa:eek: mutta nyt oli aika asiallista keskustelua ( Aken , Arskan , Runnerin , Juhohfin ja Antimiksun kanssa ) ja olisko ollut Tino vielä mukana jos nyt oikein muistan. ja kyllähän mua siellä luultiin VAKOOJAKSI:D:D (Kfinin) rupes oikein itsekkin naurattamaan, mutta toivotaan että tästä nyt ei mitään sotaa tule näiden kahden sarjan välillä :cool: päin vastoin parempi olis tehdä yhteistyötä ja kehittää molempia sarjoja ja ottaa uusia kuskeja mukaan, ja varsinkin kunnioittaa kanssa (Kfin/Plf1) kuskeja.

PS. Eihän tämmöisestä mitään tule että joka kisan jälkeen pitää jotain rankkuja antaa. tätä menoa tietenkin uusille kuskeille avautuu paikkoja mutta onhan siinä sekin vaara kun näitä keskusteluja lukee niin eihän tänne kohta ketään edes halua/uskalla tulla ajamaan kun huomaa kuinka totista tohua tämä on. toki pitää olla hiukan totista touhua mutta ei niin että pipoa kiristää :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

voi kiesus jätkät!! tää on vaan peli JA Ei tää voi olla niin vaikeeta - YouTube

ja jos sekin pitää paikkansa et PLF1 kuskit on haukkunu KFINin kuskeja ni antaa poikien haukkua ;)
se on vaan provoa..toivottavasti.
ja jos ei ole niin eiköhän se todista vaan heidän henkisen ikänsä :rolleyes:


Cokelle yksi kysymys:

Onko sulla omaa mielipidettä mistään? vai menetkö aina enemmistön mukana??
ensikisi sanot tätä ja tota (haukut muita),
ja kun sulle siitä sanotaan niin sitten seuraavaksi olet taas erimieltä asiasta.
Mua ainakin ärsyttää ihan hlvetisti tuollainen!! get a life bro :mad:

e: sori, tulikin kaksi(2) kysymystä..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Itse kyllä tykkään ajaa ihan rennolla meiningillä ja hyvässä porukassa. Selväähän se on, että jotenkin pitää tuomareiden olla totisia, että voivat rakentaa tästä sellaisen sarjan, että kaikilla olis hyvä mieli kun kisaan mennään ja kun se kisa loppuu.
Itse jään mielenkiinnolla kattelemaan mitä tässä oikein tapahtuu, ja toivottavasti tällästä ei ihan lähi tulevaisuudessa tapahtuisi.
Alku kausi meni kyl ihan hyvällä hengellä, mutta nyt on joku alkanut mättää :rolleyes:

ps. Ja eikös se tee tästä avullisten sarjaa jos niitä saa käyttää? Itselleni kyllä käy jos kaikki otetaan pois, mutta mielellään vois jättää sen gearboxin allowed, jotta kuskit jotka pelaa ohjaimella voisivat halutessaan ajaa automaattisilla.. Ja miksei myös ne ratilliset :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarjat

Mistäs Ranbe sä ny puhut? Ensinnäkää mitä mä oon ollu PLF1 keskusteluiss nyt viime aikoina niin ei me mitää olla teitä haukuttu. Ja toiseks, en tiiä kaikkia faktoja tästä Silven "skandaalista" joten en voi sanoa siihen mittää oikee. oliha se ehkä naurettavaa (taino oli) tulla tänne haukkumaan masaa. Mä kunnioitan sua oikeesti, hyvät läpät aina kisoissa ollu ja mitä sua vastaa ajanu niin hyvin sä ajat. Espanjassa sut vahingossa aika-ajoissa kolkkasin. Noh, jos toi Kanada jää mun vikaks kisaks täällä niin harmi. mutta tuomaristo on puhunu. Toivottavasti jatkatte hyvillä kisoilla ja jännällä mm tastolla.

Peace!
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

btw Vehkalle:

Mites nää tallien sijoitukset nyt kusee kun:
2. Toro Rosso 69
3. Red Bull 80
4. McLaren 72

Ihan heittona vain jos kerran ne päivitettiin;)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

jaahas ja viestikin sitten poistettiin...mitäköhän pahaa siinäkin mahtoi olla??

vai unohdinkohan vaan painaa 'lähetä vastaus' painiketta :rolleyes:

e: ja ramboankankin viesti on poistettu
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

jaahas ja viestikin sitten poistettiin...mitäköhän pahaa siinäkin mahtoi olla??

vai unohdinkohan vaan painaa 'lähetä vastaus' painiketta :rolleyes:

Keskustelu alkaa mennä jo sen verran sivuraiteilla. Lisäksi yksi viesti (ei kuitenkaan sinun) lietsoi tilannetta liiaksi. Jos on jotain selvitettävää niin suosittelisin siihen yksityisviestejä. Ymmärrän kyllä että kisan tapahtumat voi kuumentaa tunteita. Kisassa tapahtuineista ongelmista ja asioista on hyvä keskustella mutta kuitenkin tulisi muistaa pitää asia juuri tuo mestaruussarjan tapahtumissa. Kilpailusta puhuminen on sallittua kunhan se nyt pysyy aiheessa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jos ei tuota kirottua nettiyhteyttä saada kondikseen ennen Saksan GP:tä niin alkais olla McLarenilla kisakuskin paikka avoinna. Ei tollasta katkeilua vaan jaksa...

Vielä siis olen mukana.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Keskustelu alkaa mennä jo sen verran sivuraiteilla. Lisäksi yksi viesti (ei kuitenkaan sinun) lietsoi tilannetta liiaksi. Jos on jotain selvitettävää niin suosittelisin siihen yksityisviestejä. Ymmärrän kyllä että kisan tapahtumat voi kuumentaa tunteita. Kisassa tapahtuineista ongelmista ja asioista on hyvä keskustella mutta kuitenkin tulisi muistaa pitää asia juuri tuo mestaruussarjan tapahtumissa. Kilpailusta puhuminen on sallittua kunhan se nyt pysyy aiheessa.
joo ymmärrän, mutta se mun viesti oli tarkoitettu lähinnä sopimista varten :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Moimoi! Mun piti ilmotautua teijän Hokken kisaan varakuskiksi (lempiratoja! ois ollu kiva päästä ajamaan! :) )
Mutta mihin törmäänkään? En saa tulla ajamaan, koska ajan PLF1-sarjassa!? Meidän kisoissa on myös harrastettu tuota perältä lähtemistä, ei siitä ketään ole bannattu?
Ennenkaikkea ihmettelen Runnerin, Juhon ja muiden PLF1-kuskien bannausta, jotka eivät olleet edes mukana koko kilpailussa?!
Minulla ei ole mitään tietoa, että miten meijän PLF1-chattaukset ovat päätyneet KFIN-tuomariston korviin. Olemme saattaneet sivaltaa teitä, mutta ettekö te meitä? Täällähän te olette rantanneet meitä epäurheilijamaisiksi (miinus masa ja AM) kun Rambo,Ieponi,Arska lähtivät kisaan joukon häntäpäästä? Kolmen kuskin niin sanotun rikkeen vuoksi, te kiellätte koko miehistön osallistumista KFIN-kisoihin? Esim. minä,Juho ja Runner ei olla edes tehty tuota hirveää rikosta emmekä siltikään saa ajaa teidän hienossa sarjassa?

Enivei! Jos o mahkuja päästä messii, ni haluaisin tulla mukaan ajelemaan! :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Koko juttu aika sekava kun tulee jokapuolelta palautetta.
Eli ensimmäinen asia. JuhoFIN ei ole siis enään bännätty tästä sarjasta. Oli ilmoittajalla mennyt nimet sekasin jonkun muun herran kanssa.
Ja eiköhän tuo PLF1 reservikuski homma selviä tämän iltaan mennessä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eli rangaistukset on kaikki pyyhitty pois!! Tämän illan aikana tulee uudet rangaistukset, tuomarit oli sekoilleet ja tullu pikku vahinko, mutta rangaistuksia on tulossa, se on varma.

Toivottavasti tämä ei vie kenenkään peli-iloja pois, tää on mennyt nyt aivan liian sekavaksi mutta ei voi mitään.
 
Ylös Bottom