Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mikäs kuulustelu tämä on? :D Reilu parikymppinen mies jyväskylän suunnalta.
Pleikkari on nyt vajaa vuoden ollu ja aattelin hakeutua ajamaan johonkin sarjaan
Riittikö? :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mites toi varakuskin paikka nyt kun on kaikkea hässäkkää niin olenko vielä normaalisti varakuski joka tulee kisojen alkaessa katsomaan onko tilaa? Vai ohittaako noi muut meidöt varakuskit :D ? Olen pihalla joten voiko joku selittää? :)
Joo eli asia on nyt niin eli Williamsilla on kisakuskin paikka auki. Joku varakuskeista siis saa paikan itselleen. Loput varakuskit joita ei valittu kilpakuskiksi jatkavat varakuskeina. Voit toki tulla aina kärkkymään kisapäivänä onko tilaa tai jos joku ilmoittaa jättävänsä kisan väliin ja pystyt itse ilmoittamaan halukkuutesi/kykenäivyytesi kisaan niin auttaa asiaa paljon. Saadaan siis kisaan aika tarkahko määrä laskettua näitä kisaajia ja varakuskeja jos poissaoloista ja näistä ilmoitetaan.

EDIT:
Ja siis varakuskien keskuudessa ei tapahdu minkäänlaisia ohituksia. En itsekkään ole tuolla ihan varma mitä tarkoitit niin yritin parhaani mukaan tarkentaa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo eli asia on nyt niin eli Williamsilla on kisakuskin paikka auki. Joku varakuskeista siis saa paikan itselleen. Loput varakuskit joita ei valittu kilpakuskiksi jatkavat varakuskeina. Voit toki tulla aina kärkkymään kisapäivänä onko tilaa tai jos joku ilmoittaa jättävänsä kisan väliin ja pystyt itse ilmoittamaan halukkuutesi/kykenäivyytesi kisaan niin auttaa asiaa paljon. Saadaan siis kisaan aika tarkahko määrä laskettua näitä kisaajia ja varakuskeja jos poissaoloista ja näistä ilmoitetaan.

EDIT:
Ja siis varakuskien keskuudessa ei tapahdu minkäänlaisia ohituksia. En itsekkään ole tuolla ihan varma mitä tarkoitit niin yritin parhaani mukaan tarkentaa.

Joo siis tuota tarkoitin kiitos tiedosta! Ja tosiaan minulla on aina halukkuutta ja aikaa :) joten aina kun vapaata tulen mielelläni jos tilaa on! :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo siis, ilmottaudun varakuskiski.
Btw. Joku äijä kysy, että miksei ajeta omaa sarjaa. Ni oikeestaa siks, että sarja o kesätauolla eikä ole mitään täysimittaisia (50%) kisoja saatavilla, ni ajateltii, että tää ois metka paikka ajella! :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo siis, ilmottaudun varakuskiski.
Btw. Joku äijä kysy, että miksei ajeta omaa sarjaa. Ni oikeestaa siks, että sarja o kesätauolla eikä ole mitään täysimittaisia (50%) kisoja saatavilla, ni ajateltii, että tää ois metka paikka ajella! :)
Joo kaikille täällä KFIN:issä on ollut tiedossa, että olette kesätauolla. Kuitenkin kaikki halukkaat PLF1 kuskit eivät pääse valitettavasti ajamaan, koska meillä on eräänlainen systeemi ollut näissä reservi kuskeissa.
Ensimmäisenä katsotaan vapaat KFIN:in omat varakuskit, jos sieltä ei saada lobbyä täyteen niin toisena katsotaan vapaat kuskit(eivät aja mitään sarjaa tällä hetkellä) tämän jälkeen katsotaan PLF1 kuskit sellaisella systeemillä, että otetaan ne ensimmäiset ilmoittautujat (ovat olleet aikaisemmin kisoissa) elikkäs tähän esimerkki: Ake_Kaun haluaa ajamaan, ja sanotaan nakkikeisari. Näistä valitsemme Ake_Kaun, koska on jo Monacosta lähtien ollut halukkaana varakuskina. Toivottavasti tämä selvensi millainen tämä reservi systeemi on. :D

Kuitenkin hyvällä tuurilla myös myöhemmin ilmoittautunut pääsee ajamaan jos niitä aikaisemmin ilmottautuneita ei näy onlinessa:cool:
Tietenkin joskus saattaa hosti vaihtaa systeemiä, mutta yleensä se menee noin. Tai ainakin jos nyt oikein itse tuon systeemin tajusin niin näin sen pitäisi toimia.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ihme hässäkkä moisista pienistä jutuista.

Ketä ny oikeesti kiinnostaa, porukka vetää herneet nenään joka asiasta.

Jos ny keskityttäs ajamiseen eikä mihinkään vi..n chatti viestin perusteella annetuihin rankkuihin niin olis hyvä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mikäs kuulustelu tämä on? :D Reilu parikymppinen mies jyväskylän suunnalta.
Pleikkari on nyt vajaa vuoden ollu ja aattelin hakeutua ajamaan johonkin sarjaan
Riittikö? :D
Tämähän saattaa pitää paikkaansakkin, mutta aika erikoiselta tuntuu että juuri kun eräs hämminkiä aiheuttanut kaveri sai bännit sarjaan, ilmestyy parin minuutin päästä foorumille uusi henkilö joka on kiinnostunut sarjassa ajamisesta, varsinkaan kun sarjaan ei ihan joka päivä uusia kuskeja tule. Mutta jos et ole siis ennen sarjassa ajanut eikä sinulla ole mitään yhteyksiä bännit saaneisiin henkilöihin, olet tervetullut sarjaan. Varmaan myös ymmärrät että sinua epäillään aika helposti cokeFIN nimiseksi henkilöksi, saatat saada rangaistuksen jo yhdestä virheestä.. Jos olet ihan hyvällä asialla tulossa ajamaan niin on sulla kyllä käynyt paska tuuri ku just siihen aikaan satuit tulemaan paikalle..

Mutta viikonloppuna saksan kisa, pääset mukaan jos mahdut ja hosti ottaa, itse en todennäköisesti pääse paikalle.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Booris is back to businessh..hik :p
mä hostaan taas Sunnuntaina sitten kisan.. Mihis klo aikaan se taas oli?

Perhana että hieman kismittää että en päässyt SONERAn takia osallistumaan hopeakiven kisaan, vaikka se onkin yksi sarjan huonoimmista radoista!!

Se olisi siis Saksan gp seuraavaksi :cool:
näihin tunnelmiin ja kuviin Lipstick - I'm A Raver - YouTube
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tätä odotellessa. Ei oikeen houkuta ajella sarjassa jossa porukkaa bännätään ilman sen kummempia syitä.
Luulisin kyllä kertovan kun mullekkin noita syitä on kertonu ja näyttäny vaikken edes tuomaristoon kuulu. Jotku rankuista ehkä vähän liian kovia omasta mielestäni. Ihan kaikkea en kyllä tiedä, mutta toivottavasti joskus tuomaristo kertois nämä syyt, että saatais tännekkin rauha maahan..:cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tätä odotellessa. Ei oikeen houkuta ajella sarjassa jossa porukkaa bännätään ilman sen kummempia syitä.
Niin kuin tossa uistin jo ilmoitteli niin minulta saa udella syitä. Toki vastaan vain yksityisiinviesteihin enkä laita tänne niitä kaikkien luettavaksi. On eri asia jos rangaistuksen saaneet haluavat sen teidän kanssa jakaa sitten ominpäin.

ELI jos haluatte tietää syyn niin vastaan yksityisviesteihin vain! Ei ole ainakaan vielä uteluita tullut. Ja en kerro syitä muille PLF1 kuskeille kuin vain rangaistuksen saaneelle ja tämän henkilön rangaistuksen syyn/syyt!

Tuliko nyt tarpeeksi selväksi?
Ja Ake. Tämä on harmillista teille + meille. Emme me haluasi jakaa rangaistuksia kun ennenkin tämä sarja toiminut ilman rangaistuksia ja tuomaristoa hyvin, mutta tämä kausi on ollut totaalista fiaskoa parin haittatekijän takia. KFINin tuomaristo ei siis todellakaan nauti tästä tilanteesta ollenkaan. Emme halua, että tälläistä olisi tapahtunut tai tapahtuu jatkossa. :(
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Niin kuin tossa uistin jo ilmoitteli niin minulta saa udella syitä. Toki vastaan vain yksityisiinviesteihin enkä laita tänne niitä kaikkien luettavaksi. On eri asia jos rangaistuksen saaneet haluavat sen teidän kanssa jakaa sitten ominpäin.

ELI jos haluatte tietää syyn niin vastaan yksityisviesteihin vain! Ei ole ainakaan vielä uteluita tullut. Ja en kerro syitä muille PLF1 kuskeille kuin vain rangaistuksen saaneelle ja tämän henkilön rangaistuksen syyn/syyt!

Tuliko nyt tarpeeksi selväksi?
Ja Ake. Tämä on harmillista teille + meille. Emme me haluasi jakaa rangaistuksia kun ennenkin tämä sarja toiminut ilman rangaistuksia ja tuomaristoa hyvin, mutta tämä kausi on ollut totaalista fiaskoa parin haittatekijän takia. KFINin tuomaristo ei siis todellakaan nauti tästä tilanteesta ollenkaan. Emme halua, että tälläistä olisi tapahtunut tai tapahtuu jatkossa. :(

Mielestäni syyn voisi kyllä kertoa myös julkisesti. Suurimalle osalle bannien syyt ovat täysin epäselviä. Olemalla rohkea ja kertoa bannien syyt julkisesti auttaisi myös uudet kuljettajat välittömästi sarjan tavoille, kun tietää mitä ei saa tehdä jne.
Ymmärrän toisaalta teidän ratkaisunne pitää syyt yksityisinä enkä pakota teitä kertomaan syitä.
Toivon tosiaan, että me PLF1-kuskit voimme myös jatkossa ajaa aiheuttamatta suurta harmia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kyllä se nyt vain on niin että haluaisin itsekkin nähdä ne "syyt" täällä julkisesti.
Se olisi kaikille ja varsinkin PLF1 kavereille oikeudenmukaista.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Miksi osa kuljettajista on saanut asiasta tiedon ilman kyselyitä? Pientä epätasa-arvoa havaittavissa.
Enkmanni tarkoittaa varmaan jrantalan ja superjessen tapausta. Kenellekkään ei jäänyt epäselväksi kyseisten herrojen rankut.
Muita rangaistuksia täällä ei ole jaettu aikaisemmin.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mitenkäs Enkmanni sitten tietää tällaisesta kun ei siitä tääläkään ole kertaakaan mainittu?
Kyllä on. Superjesse pisti santulle suoraan täällä viestiäkin "Joo haista *****". Viesti toki poistettiin aika nopeasti täältä. Jrantala itse vetäytyi pois sarjasta, koska mestaruusmahdollisuudet menivät.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kyllä on. Superjesse pisti santulle suoraan täällä viestiäkin "Joo haista *****". Viesti toki poistettiin aika nopeasti täältä. Jrantala itse vetäytyi pois sarjasta, koska mestaruusmahdollisuudet menivät.
No tuohan ei ole selän takana jauhamista. Ja Enkmannin viesti oli reaktio tuohon Silverstonen jälkeiseen bännisumaan joten eiköhän se siihen liity.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

TUOMARISTO,
nyt niitä syitä kehiin.
Olisi tosiaan mukava tietää kun en itse päässyt edelliseen kisaan mukaan.

Vai onko sitten olemassakaan mitään kunnon syytä bannata porukkaa?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

No tuohan ei ole selän takana jauhamista. Ja Enkmannin viesti oli reaktio tuohon Silverstonen jälkeiseen bännisumaan joten eiköhän se siihen liity.
Siis eihän mikään noista syistä ilmeisesti ole itse kisan aikana tapahtuneista ansaittu. Mulle kerrottiin kisan aikana tapahtuneista asioista joihin minulta kysyttiin omaa näkemystä, koska olin näkemässä pari kolaria. Itse sanoin ettei niistä mitään luultavasti pitäisi antaa. Ja niinkuin sanoin, että en oo itsekkään tietoinen miksi tälläiset bännit jaettiin. Siksihän sanoin myös, että olis kiva itsekkin tietää mistä nuo bännit jaettiin.. Ainut joka mulle on selvä niin tuo Coken juttu...:eek:

Toivottavasti nyt selitin tämän asian oikein.. Ja miksi täällä pitää kokoajan nyt tästä asiasta huudella? Eiköhän anneta tän asian foorumilla olla ja kysykää itse tuomareilta privalla jos ne syyt kiinnostaa..

Ja jos tuomaristo tuollaiset bannit jakaa niin yleensä siinähän on pakko olla hyvä syy. Ainakin itse uskon niin...
 
Ylös Bottom