Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jos mahdun tänään varakuskiksi niin joku voisi laittaa chatti kutsun kun poistui kaikki tiedot ps3:selta :(
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo siirretään varmaankin se kisa ens viikonloppuun ja sitten kanssa varmaankin aletaan tiivistämään, koska f1 2013 tulee lokakuussa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ootko Brada saanu toimimaan!? :)

Itse kärsin auringonpistoksesta niin ei paljoa huvita tehdä mitään tällä hetkellä. :(
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Itse kärsin auringonpistoksesta niin ei paljoa huvita tehdä mitään tällä hetkellä. :(
Koitahhan tervehtyä :] Ajetaanko kisa tänä viikonloppuna? 3 viikonloppua taukoa formuloista niin ehtii kyllä ajamaan ja mielellään kaksikin kisaa että saadaan kausi loppuun ennen uutta formulaa.. Ja minisarjakin pitäs ajaa loppuun..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Koitahhan tervehtyä :] Ajetaanko kisa tänä viikonloppuna? 3 viikonloppua taukoa formuloista niin ehtii kyllä ajamaan ja mielellään kaksikin kisaa että saadaan kausi loppuun ennen uutta formulaa.. Ja minisarjakin pitäs ajaa loppuun..
Pitäis sitten aika rankasti ajaa noita kisoja. Varmaan joka viikonloppuna ajetaan kisa niin ehtii taukoakin pitää sit tohon f1 2013?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo mulle on kyl melkeen ihan sama milloin ajellaan, mutta kunhan ei ihan joka viikonloppu tästä lähtien. Joskus olis hyvä pitää 1 viikon tauko, ettei tää homma menis ihan päättömäks :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Terve vaan kaikkille KFIN Mestaruussarjan kuskeille, meikäläiseen voi ottaa yhteyttä pleikkarin puolella (f1-masa-) jos on kisoissa tarvetta varakuskille. Sain hommattuu rattiohjaimen nyt pleikkarille ja tarkotuksena olisi hakea vielä F1 2012 tän viikonpuolella, että sunnuntaina voisin olla jo varakuskina tarvittaessa kisassa. F1 2011 tulee pelailtuu tässä nyt siihen asti kun kerkeän hakemaan F1 2012 ja Boxin puolella on tullut pelailtua F1-sarjaa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Terve vaan kaikkille KFIN Mestaruussarjan kuskeille, meikäläiseen voi ottaa yhteyttä pleikkarin puolella (f1-masa-) jos on kisoissa tarvetta varakuskille. Sain hommattuu rattiohjaimen nyt pleikkarille ja tarkotuksena olisi hakea vielä F1 2012 tän viikonpuolella, että sunnuntaina voisin olla jo varakuskina tarvittaessa kisassa. F1 2011 tulee pelailtuu tässä nyt siihen asti kun kerkeän hakemaan F1 2012 ja Boxin puolella on tullut pelailtua F1-sarjaa.
Kyllä meillä aina on kuskeja mahtunut mukaan. Seuraa vain tätä foorumia niin selviää että milloin ajetaan ja monelta ajetaan.. Sitten tulet oikeaan aikaan paikalle ja tulet chattihuoneeseen mihin joku laittaa sulle kutsun, muistutta jos ei ole laitettu ennen kisaa.




Kuinka moni tietää pääsevänsä tulevana viikonloppuna ajamaan?? Ehdottakaa päiviä ja kellonaikoja.
 
Sunnuntaina kelpaa ja startti sais tapahtua 18:00-19:30 välisenä aikana niin ei tarvitte niin kauan valveilla sitten pysytellä :rolleyes:

Älkää ny hitto olko tosissanne toi on pelkkä trolli mua kohtaan.
Varma(ko)? Itse ainakin oon katellu niin massan tarinoissa on edes "hitusen" perää. Kyllä se pari viikkoo nyt on hakannut F1 2011 :)
Ja vaikka olisikin trolli niin so wat? Voit varmaan aikuisempana kääntää selkäsi asialle jos niin paljon ärsyttää? :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Noniin,,

ONKO TÄNÄÄN KISA?

mun puolesta voitas ajaa kello 18.00 niinkuin normaalisti ja jos ei normi hostaajia näy niin mä voin hostailla.

Eli kaikki mukaan klo 18:00 :)
 
Ylös Bottom