Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Omasta mielestäni Coke saisi ajaa loppukauden ja rangaistus mitätöitäisiin. Eihän herra ole pitkään aikaan mitään huonoa käytöstä näyttänyt ja Unkarin GP meni mallikkaasti herralla. Onnittelut ensimmäisestä voitosta btw!

Joo otettiin Coke ajamaan, koska kuka nyt jaksaisi ajaa kisaa jos kuskeja on paikalla 7-8kpl? :rolleyes:

Kiitos.

Oliko toi spa sit 100% kisa? Eiks ollu jtn puhetta siitä
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jaahas.. Coken rangaistuski oli näköjään loppunu... Vai miten herra ajeli siellä? Käsittääkseni ei ole vielä viittä kisaa mennyt... Mut ei varmaan mitään ongelmia aiheuttanut niin mun puolesta ihan sama vaikka ajaakin, jos kellään ei ole mitään sitä vastaan.

Itellä motivaatio sarjaan aivan nollissa. Ei tuu kesällä pelailtua lähinnä muutako wrc:tä ja aina ku kokeilen formulaa niin ei sitä pitkää jaksa ajaa.. Sen verran pitkä tauko oli nyt niin tuntuu tuo ajaminen ihan oudolta..

Laskelen pisteet jossain välis. Saa muistuttaa jos unohtuu. :) Yritän saaha laskettuu aina ennen seuraavaa kisaa.
Juu annoin luvan ajaa. En itse kokenut mitään sitä vastaan ja jos kerta herra käyttäytynyt hyvin ja pyrkii vieläkin tekemään yhteistyötä KFIN sarjan kanssa niin miksi ei voisi ajaa täällä?
Mun puolesta Cokella ei enään rankkua ja loppukaudeksi mukaan jos kisaan mahtuu ajelemaan. :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo coke ajamaan vaan.. Juu Spa oli tarkotus ajaa 100 prossana. Tulkaahan kaikki uudetkin mukaan!
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo coke ajamaan vaan.. Juu Spa oli tarkotus ajaa 100 prossana. Tulkaahan kaikki uudetkin mukaan!
Kaikki uudet toki ajamaan. Tokihan nyt on kesä, mutta pyritään silti pitämään mahdollisimman hyvii kisoi, eiks je?
Ite ainaki tuun mukkaan. Toki tää motivaatio nousee kaikilla tohon f1 2013 enempi! :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

olisko silleen toi spa että jos tulee yli 10 kuskia niin ajetaan 100 prossaa ja jo alle 10kuskia niin 50% ?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Morjensta. itse en ehdi varmaan tänään ajamaan :mad: olen kotona vasta klo 19 aikoihin .
 
Kello 18 ajetaan. Jos tulee yli 10 kuskia niin ajetaan 100% kisana.

E: Eiku hetkinen, mehän sovittiin että Brasilia, Abu-Dhabi ja Monaco ajetaan sadan prosentin kisoina.. Eli Spa olis normi 50 %... Sopiiko tämä kaikille?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

517ad.jpg


Oli kyllä naurettavat noi kaks rangaistusta, mutta ei voi mitää. Teppoilille: Kannattaa olla hereillä aika-ajoissa ;)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Olen pahoillani jos näin on päässyt käymään. Olen kyllä yleensä tarkka näissä mutta tämän olen tainnut sitten missata kokonaan.

Jouduin ohittamaan sinut melkein nurmikon kautta ja mun mielestä sä olit edessä, luki vielä teppoil, mutta ei se ollu mun nopein kierros joten ei haittaa
 
Ylös Bottom