Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tässä sarjassa tuntuu olevan jo vähän motivaation puutetta KFINin kuskeilla. No eipä se kyl ihme ku tätä tahkottu jo syksystä asti. :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jaahas mä jo luulin ettei koko span kisaa ajeta kun ei oikee porukkaa näyttäny olevan paikalla. voi hitto :D
No seuraavaan sitten mukaann:cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hieman eloo tähänkin topikkiin!!

Ajelin tossa eilen Monzaa ja 1.19.6 tuli ajeltua qr aika-ajoissa ja säätöhaku oli vielä semisti kesken. Eiköhän oteta full lobby tonne Monzaan oikeetkin formulat ollu lomalla jo liian kauan...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mitenhän sitä sais taas virtaa tähänkin.. Jotenki tuntuu että mukana pitäs olla, mutta toisaalta ei vaan pätkän vertaa kiinnosta. Syitäkö yrittää miettiä niin varmaan se on se vauhdin tunne, wrc:ssä on vauhdin tunne saatu mukaan paljon paremmin ja viime päivät onkin menny sitä pelatessa. Jospa sitä jaksais huomenna pikkasen treenata..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mitenhän sitä sais taas virtaa tähänkin.. Jotenki tuntuu että mukana pitäs olla, mutta toisaalta ei vaan pätkän vertaa kiinnosta. Syitäkö yrittää miettiä niin varmaan se on se vauhdin tunne, wrc:ssä on vauhdin tunne saatu mukaan paljon paremmin ja viime päivät onkin menny sitä pelatessa. Jospa sitä jaksais huomenna pikkasen treenata..
Ite en kyl pääse taaskaan tulemaan. Hyvällä tuurilla ehdin, mutta pahasti näyttää siltä, että en ehdi. Juu ja eloa taas tähän sarjaan! :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mitenhän sitä sais taas virtaa tähänkin.. Jotenki tuntuu että mukana pitäs olla, mutta toisaalta ei vaan pätkän vertaa kiinnosta. Syitäkö yrittää miettiä niin varmaan se on se vauhdin tunne, wrc:ssä on vauhdin tunne saatu mukaan paljon paremmin ja viime päivät onkin menny sitä pelatessa. Jospa sitä jaksais huomenna pikkasen treenata..


Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä sai sut valitsemaan WRC:n Dirt 3:sen sijasta? Minun ymmärtääkseni Dirt on realistisempi ajettava ja kokonaisuutenakin parempi? Korjaa jos oon väärässä :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä sai sut valitsemaan WRC:n Dirt 3:sen sijasta? Minun ymmärtääkseni Dirt on realistisempi ajettava ja kokonaisuutenakin parempi? Korjaa jos oon väärässä :rolleyes:
Wrc3 on jo todella hyvä peli. 1 ja 2 ei ole tosiaankaan hyviä, mutta 3 on jo todella mainio peli, sillä ei vain taida olla hirveästi pelaajia ku monet hylännyt pelisarjan nähtyään 2 ensimmäistä tekelettä.
Wrc3 on minun mielestäni todella realistinen ja kiva ajettava, eikä ole valittamista mistään muustako siittä, että pätkät toistaa hieman itseään, ja pikku bugeja aina silloin tällöin. Grafiikka on hyvää ja niin pois päin, ja netissä saa todella mahtavia kilpailuja. konsolifinilläkin on oma sarja jota ajetaan aina maanantaisin ja sitähän odottaa tietysti ku hullu puuroa. :)

Dirtissä ei ole minun makuuni tarpeeksi rallia vaan siinä on paljon kaikkea muuta sontaa, Ja tietysti oikeat rallit ja kuskit/autot tuo aina oman lisänsä.

Wrc4 tulossa lokakuussa, suosittelen kyllä kaikille ostamaan jos yhtään kiinnostaa rallin ajo.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Wrc3 on jo todella hyvä peli. 1 ja 2 ei ole tosiaankaan hyviä, mutta 3 on jo todella mainio peli, sillä ei vain taida olla hirveästi pelaajia ku monet hylännyt pelisarjan nähtyään 2 ensimmäistä tekelettä.
Wrc3 on minun mielestäni todella realistinen ja kiva ajettava, eikä ole valittamista mistään muustako siittä, että pätkät toistaa hieman itseään, ja pikku bugeja aina silloin tällöin. Grafiikka on hyvää ja niin pois päin, ja netissä saa todella mahtavia kilpailuja. konsolifinilläkin on oma sarja jota ajetaan aina maanantaisin ja sitähän odottaa tietysti ku hullu puuroa. :)

Dirtissä ei ole minun makuuni tarpeeksi rallia vaan siinä on paljon kaikkea muuta sontaa, Ja tietysti oikeat rallit ja kuskit/autot tuo aina oman lisänsä.

Wrc4 tulossa lokakuussa, suosittelen kyllä kaikille ostamaan jos yhtään kiinnostaa rallin ajo.


Okei, kiitos tämä valaisi! Itsekkin kuulun niihin, jotka hylkäsi sarjan kahden ekan tekeleen takia. Itseäkin kiinnostaisi ralli hirveästi, mutta kun oon aina ajatellut, että WRC 3 on ihan yhtä käsi kuin kaksi ensimmäistä niin olenpa ollut ilman rallipeliä, kun Dirt ei kuitenkaan omista samanlaisia lisenssejä kuin WRC...

Turha enää kyllä ostaa tuota WRC 3:sta kerran se nelonen on tulossa ihan kohta. Taitaa kyllä lähteä ostoon jos se saa vakuutettua mut, odotukset nous tosi korkeelle :)

Enpä mä kyllä teidän sarjassa pärjäis, ei oo niin paljoo tullu pelattua rallipelejä jos niitä ikivanhoja Colin Mcrae-pelejä ei lasketa :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo nyt kävi silleen että toi ratti hajosi, mä voin sillä ajaa mutta se näkyy ajamisesa jonkun verran, eli enköhän tänään pääse ajaa
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kisan tulokset:
c3018.jpg


EDIT

Ensimmäinen kierros kisasta:
http://www.youtube.com/watch?v=bJJGkMwt03w
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hieman jäi lyhyeks tämän illankisa, mutta minkäs teet kun kuski jääty jarrutuksessa ja peli rankasee :)



[video=youtube;z6dWtAafE9Q]http://www.youtube.com/watch?v=z6dWtAafE9Q[/video]
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Olipas Antilla huono tuuri. Nuista muuten selviää yleensä varotuksella ku piettää jarrun pohjassa eikä lisää yhtään kaasua.

Nyt ois vissiin kahen kisan pisteet laskematta. Laskeskelen täs lähiaikoina.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Olipas Antilla huono tuuri. Nuista muuten selviää yleensä varotuksella ku piettää jarrun pohjassa eikä lisää yhtään kaasua.

Olis pitäny ilmeisesti vetää jarrut lukossa ton nurmikon yli niin ei olis tullu rankkua, mutta eipä tullu mieleen just sillä sekunnilla kun koitin ohjata auton vakaasti takas radalle :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

voisin tulla ajelee singaporee jos on tilaa uskon kyllä että tilaa löytyy kun kfin kuskeilla motivaation puutetta
mutta teil on kuulemma uus se ihmeen chatti juttu olis kiva saada inviä sinne :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo tervetuloo vaan Tino.. Nyt olis vissiin vuorossa singapore. Yksi omista lempikisoista, yritetään päästä mukaan.

Ajetaan taas perinteiseen tapaan klo 18. Kaikki mukaan!


Niin ja pisteetkin päivitetty.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Suhteellisen paskarata toi singa. Luultavasti vähiten ajamani rata tässä pelissä! Ja totta kai mukana kisassa jos vaan oon himassa ja voin hostata taas kisan. ihan vaan sivu huomautuksena noi realistic- säännöt on tästä lähtien banneissa mun hostaamissa kisoissa :)
 
Ylös Bottom