Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ajetaanko me Monza tänä viikonloppuna?
Ite en kyl pääse taaskaan tulemaan. Hyvällä tuurilla ehdin, mutta pahasti näyttää siltä, että en ehdi. Juu ja eloa taas tähän sarjaan!Mitenhän sitä sais taas virtaa tähänkin.. Jotenki tuntuu että mukana pitäs olla, mutta toisaalta ei vaan pätkän vertaa kiinnosta. Syitäkö yrittää miettiä niin varmaan se on se vauhdin tunne, wrc:ssä on vauhdin tunne saatu mukaan paljon paremmin ja viime päivät onkin menny sitä pelatessa. Jospa sitä jaksais huomenna pikkasen treenata..
Mitenhän sitä sais taas virtaa tähänkin.. Jotenki tuntuu että mukana pitäs olla, mutta toisaalta ei vaan pätkän vertaa kiinnosta. Syitäkö yrittää miettiä niin varmaan se on se vauhdin tunne, wrc:ssä on vauhdin tunne saatu mukaan paljon paremmin ja viime päivät onkin menny sitä pelatessa. Jospa sitä jaksais huomenna pikkasen treenata..
Wrc3 on jo todella hyvä peli. 1 ja 2 ei ole tosiaankaan hyviä, mutta 3 on jo todella mainio peli, sillä ei vain taida olla hirveästi pelaajia ku monet hylännyt pelisarjan nähtyään 2 ensimmäistä tekelettä.Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä sai sut valitsemaan WRC:n Dirt 3:sen sijasta? Minun ymmärtääkseni Dirt on realistisempi ajettava ja kokonaisuutenakin parempi? Korjaa jos oon väärässä
Wrc3 on jo todella hyvä peli. 1 ja 2 ei ole tosiaankaan hyviä, mutta 3 on jo todella mainio peli, sillä ei vain taida olla hirveästi pelaajia ku monet hylännyt pelisarjan nähtyään 2 ensimmäistä tekelettä.
Wrc3 on minun mielestäni todella realistinen ja kiva ajettava, eikä ole valittamista mistään muustako siittä, että pätkät toistaa hieman itseään, ja pikku bugeja aina silloin tällöin. Grafiikka on hyvää ja niin pois päin, ja netissä saa todella mahtavia kilpailuja. konsolifinilläkin on oma sarja jota ajetaan aina maanantaisin ja sitähän odottaa tietysti ku hullu puuroa.
Dirtissä ei ole minun makuuni tarpeeksi rallia vaan siinä on paljon kaikkea muuta sontaa, Ja tietysti oikeat rallit ja kuskit/autot tuo aina oman lisänsä.
Wrc4 tulossa lokakuussa, suosittelen kyllä kaikille ostamaan jos yhtään kiinnostaa rallin ajo.
Olipas Antilla huono tuuri. Nuista muuten selviää yleensä varotuksella ku piettää jarrun pohjassa eikä lisää yhtään kaasua.