Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mikäs kisa seuraavaks pitäs ajella? kun hieman sekottaa ajetaanko kauden12 vai 13 mukaan. Omasta mielestä toi Japani olis seuraava kuten 2012 kaudella menee. Mut ihan sama, mielipiteitä?

edit: siis ajetaanko korea vai japani, ja voi olla että en ihan kerkee klo 18:00 paikalle hostaileen. Mutta hyvän kärsivällisyyden omaamat F1 kuskit toki jaksaa hetken venailla :)

Ilmeisesti ajetaan 2013 mukaan kun jätettiin myös Valencia välistä, eli Korean kisa olisi sunnuntaina. Vai olenko väärässä?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ilmeisesti ajetaan 2013 mukaan kun jätettiin myös Valencia välistä, eli Korean kisa olisi sunnuntaina. Vai olenko väärässä?
Totta tuokin.. Alunperinhän ajettiin samaan tahtiin oikeitten formuloitten kanssa, joten vissiin sittenkin olis realistisempaa ajaa se gangnam style Korea seuraavaksi.. Mutta mulle tosiaan ihan sama eikä tällä muutenkaan ole mitään muuta merkitystä, mutta joku hullu on saattanut jo aloittaa harjoitteun ja viikon "rutosti hinkannu" kierrosaikaa.. :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Pääseekö tämän illan kisaan vierailevaksi kuskiksi? Jos pääsee niin olisi hyvä jos voidaan alottaa vasta 10-15 minuuttia yli kuusi kun olen kiekkoa pelaamassa päivällä ja olen kotona noin kello 18.00 ja ehtisin nopeesti heittää varusteet kuivumaan vaikka sen voi tehdä aika-ajonkin aikana.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Pääseekö tämän illan kisaan vierailevaksi kuskiksi? Jos pääsee niin olisi hyvä jos voidaan alottaa vasta 10-15 minuuttia yli kuusi kun olen kiekkoa pelaamassa päivällä ja olen kotona noin kello 18.00 ja ehtisin nopeesti heittää varusteet kuivumaan vaikka sen voi tehdä aika-ajonkin aikana.
Tervetuloa vaan. Eiköhän tuo onnistu ja Anti taisikin mainita että saattaa myöhästyy vähän.. Anti hostaa niin pistele sille sit viestiä jos ei muista kutsuu.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Voi hemmetti. Eli olen turhaan harjoitellu Japanin GP:tä. Noh alanpas tästä kehittämään uusia asetuksia Koreaa varten!
Itse olen ainakin tänään tulossa kisaan mukaan niinkuin myös MeriMax. Nähdään siis kisassa :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei oikein tee mieli ajaa kun koko ajan on auto radan ulkopuolella eikä käänny oikein hyvin mutkiin.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Alä ny arska luovuta. Itellä jääny pirun vähiin harjotukset ni täältä ainaski löytyy peräpäähän kuskia kisaamaan :eek:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei tullu viimeyönä paljon nukuttua, mutta ei näytä vaikuttaneen paljoakaan tohon ajoon. Aikalailla turvallisesti ajoin äsken Koreassa
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

pahoittelut Antimikael siitä purkauksesta :eek:
otti vaan päähän ku lähtö onnistui ja mielestäni jätin tilaa ihan tarpeeksi sulle...mutta näin tällä kertaa
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Pahoittelut kaikille kun lähdin niin nopeasti pois aika-ajon jälkeen sillä piti lähteä lenkittämään koiraa jota muut porukat ei osannu tehdä aikaisemmin päivällä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

[video=youtube;v10Pfy5GOiA]http://www.youtube.com/watch?v=v10Pfy5GOiA&feature=youtu.be[/video]
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

pahoittelut Antimikael siitä purkauksesta :eek:
otti vaan päähän ku lähtö onnistui ja mielestäni jätin tilaa ihan tarpeeksi sulle...mutta näin tällä kertaa
Juu miksulla lähti auto liukumaan pyörät lukossa siinä. Noita aina sattuu.

Omalta kannalta kisa täys katastrofi. Aika-ajo ei onnistunu millään kierroksella ja jouduin kisan aikana ajamaan jatkuvasti rikkineellä siivellä omien ajovirheiden takia.

Ja vaikka nyt ei tätä sarjaa enään hikihatussa ajeta niin hostaaja pyrkii silti pitämään nuo tallit sellaisina niinkuin ne pitää olla. Sori jos marmatan asiasta. :eek:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

1e33c.jpg


Korean tulokset olisi siinä. Hyvää kissa-hiiri leikkiä Pletorin kanssa :) Varsinkin kahden ensimmäisen sektorin kanssa, olit selvästi mua nopeempi ykkösellä mutta mä taas toisella sektorilla :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

2viikon päästä tuun taas sekoittaan pakkaa... :eek:

Sori muuten se mun osuma suhun, Jacky. Tuli jarrutettua liian myöhään.

Olipahan välillä kettumaista käännellä rattia kun auto meni milloin mihinkin. Takana olevat sai koko ajan kiinni ja lopulta kyllästyin sotkemaan jumbosijalla. Suzuka ei ole koskaan sujunut multa tässä pelissä eli sen taidan jättää väliin. Intiassa(ko) olen taas mukana.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

pahoittelut Antimikael siitä purkauksesta :eek:
otti vaan päähän ku lähtö onnistui ja mielestäni jätin tilaa ihan tarpeeksi sulle...mutta näin tällä kertaa

Jep eipä mittään pitääkin olla vähän fiilistä pelissä. Tosiaan mulla meni jarrutus jonkun metrin liianpitkäs ja ei se vaan taipunu sorry... videoo tulee varmaan jossain vaiheessa tilanteesta. Ja olihan kisassa tosiian paljon muitakin tilanteita osumia ja ohituksia.
Varsinkin Teppoilin kans vedettiin semmosta ohitus leikkiä et huhhuh :) harmi kun ei tullu nauhalle kun kamera lopetti kuvaamisen kierroksella 18.
 
Ylös Bottom