Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Pitkästä aikaa tuli hymyssä suin ajettua formulaa, sen verran paljon sai taistella muiden kuljettajien kanssa. Varsinkin antimikaelin, ja yhdessä vaiheessa siinä oli vielä jackykin kolmantena ja sijoitukset vaihtuivat suht tiuhaan tahtiin. Sijoitus nyt oli mikä oli, mutta mukavaa oli silti. Kiitos kaikille, toivottavasti saadaan jatkossakin paljon porukkaa kisoihin.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Siinä olis jotain kuvaa kisasta, harmi kun ei talletunu kun vain kierrokselle 18

[video=youtube;qzbmqGDsWIE]http://www.youtube.com/watch?v=qzbmqGDsWIE&feature=youtu.be[/video]

kuva on välillä hieman sumea kun oli joku perkkeleen auto zoomailu päällä :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tässä ois mun ensimmäinen kierros:
[video=youtube_share;Qu3L8iNhKsU]http://youtu.be/Qu3L8iNhKsU[/video]
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Lisää tilanteita koreasta

[video=youtube;KQvE2hCtPsM]http://www.youtube.com/watch?v=KQvE2hCtPsM[/video]
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Korean tulokset olisi siinä. Hyvää kissa-hiiri leikkiä Pletorin kanssa :) Varsinkin kahden ensimmäisen sektorin kanssa, olit selvästi mua nopeempi ykkösellä mutta mä taas toisella sektorilla :D

Pikkusen kun olis ollu lisää nopeutta ja olis pystynyt ajamaan tasaisemmin niin olis päässy taistelee kunnolla. Nyt jäi vaan kellonkanssa kisaamiseksi.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Se taitaa olla meikäläisen eka viikonloppu manuaaleilla, kun sen verran hyvin rullas testatessa time trialissa. Suzukahan se on huomenna vuorossa?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo jos huomenna suzukaa krusailtas sama aika sama paikka.

Kaikki mukaan ketkä vaan pystyy!!
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Meikäläinen on ainakin tulossa jos vaan on aikaa. Pitää hoitaa muutama juttu, mutta enköhän kerkeä. Toivottavasti pääsisin pitkästä aikaa ajamaan :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mun osallistuminen on vähän fifty-sixty... Pitäs päättää et meenkö säbään vai ajeleen teidän kaa vormulaa :rolleyes: Riippuu toki siitä montako osallistujaa on, ei viittis sen takia skippaa säbää et tääl on joku 7 äijää ajelees :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Sanokaahan, mitä teen väärin. Lähen ihan normaalisti varikolta radalle laittaen koko ajan isompaa vaihdetta silmään, en leikkaa varikkolinjaa tai mitään, mutta välillä saan rangaistuksen kai ihan normaalista varikkolinjan ohi ajamisesta? Peli herjaa että crossed the pit line mut enhän mä niin ole tehnyt.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Sanokaahan, mitä teen väärin. Lähen ihan normaalisti varikolta radalle laittaen koko ajan isompaa vaihdetta silmään, en leikkaa varikkolinjaa tai mitään, mutta välillä saan rangaistuksen kai ihan normaalista varikkolinjan ohi ajamisesta? Peli herjaa että crossed the pit line mut enhän mä niin ole tehnyt.
Kyseessä on bugi joka ilmenee Suzukassa joskus. Itse saanut monta kertaa samasta syystä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Huhhuh mikä kisa.

Alussa kun lähdettiin kisaan miettisin kauan millä taktiikalla lähtisin kisaan. Hetken miettimisen jälkeen päätysin koviin renkaisiin ja pieneen downforceen. No ihan hyvin se kisa kuitenkin omalta osaltani päättyi. Yllätyinkin jopa kun ensimmäisien kierroksien aikana ajelin jopa 4 sijassa.
Vähän pidempään päätysin myös pitämään renkaita ja sen kyllä huomasi 15-17 kierroksien aikana. Ihan kuin olisi jäällä ajellu. Monihan siinä ohi tuli, mutta 1 stopin taktiikka toimiskin ja sain Ferrarille napattua muutaman pisteen. Hauska kisa kyllä oli eikä yhtään harmittanu vaikka pari mokaa kisassa tuli tehtyä. Lopussa päätin ajaa hieman hiljempaa, koska Booris oli n.20sec jäljessä joten en uskaltanu lähteä kokeilemaan "nopeinta" kierrosta :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kyseessä on bugi joka ilmenee Suzukassa joskus. Itse saanut monta kertaa samasta syystä.

Ok, hyvä tietää ja hyvää oli myös se, etten pelkästään mä saanut rankkua. Olis ollu vähän turhan epäreilua...

Eka manuaalikisa meni suht nappiin, mitä nyt paineen alla tuli tehtyä pari tyhmää virhettä. Boorikselle anteeksipyyntöni töytäisystä, joka johti pyörähtämiseesi. Tulipahan napattua aivan älyttömän pitkästä aikaa pisteitä. Onnittelut muuten Tepille voitosta, miten te pystyttekään ajamaan noin virheittä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ok, hyvä tietää ja hyvää oli myös se, etten pelkästään mä saanut rankkua. Olis ollu vähän turhan epäreilua...

Eka manuaalikisa meni suht nappiin, mitä nyt paineen alla tuli tehtyä pari tyhmää virhettä. Boorikselle anteeksipyyntöni töytäisystä, joka johti pyörähtämiseesi. Tulipahan napattua aivan älyttömän pitkästä aikaa pisteitä. Onnittelut muuten Tepille voitosta, miten te pystyttekään ajamaan noin virheittä.
jeesh eipä mittää :cool:
toi on kyllä ärsyttäwä bugi, sain ite kisassa varikon läpiajo rangaistuksen..käsittämätöntä kyl :mad:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Huhhu olipahan muuten kisat taas kertaalleen.

Aika-ajoissa suht vahva esitys, mutta tuo varikkobugi toi kympin rankun sitten. Ekalla kieroksella sitten ajoin pariin otteeseen pitkäksi ja putosin viimiseksi. Hyvin noustiin tappelemaan kärkipaikoille silti.

Harmillista taas kertaalleen, että brada tippus. :(

Voittokin oli niin varma, 22 kiekalla eroa teppoiliin oli 3.5 sec ja tuntui ero kasvavan koko ajan. MUTTA EI! KERS sanoi sopimuksensa irti ja teppoili napsii sekuntti sekuntilta kokoajan kiinni ja loppujen lopuksi kierroksella 26 pääsi ohi. :(
Harmillista tietenkin se, että en voittanut ja toistanut toistamiseen japanin voittoa.

Teppoilille päivä toki kirkas. Taisi olla avausvoitto KFIN sarjassa? :)
Onnea vielä kertaalleen!;)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Olipa kisa mun osalta, ekalla kiekalla spinnasin neulansilmässä ja siipihajos ja tipuin jonkun puolen minsan päähän muista. Sen jälkeen ajelin vaan porukkaa kiinni sen minkä pystyin mut päätin sitten spinnata vielä toisenkin kerran että varmasti tuhoaisin kaikki palkintopalli mahkut :) Mutta tämmöstä tälläkertaa ja matka jatkuu...

A-A

http://uppaa.net/i/f192d.jpg

KISA

http://uppaa.net/i/7cc60.jpg
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tässä ensimmäinen kierros + osuma Bradan kans
[video=youtube_share;toaagQMF6Fk]http://youtu.be/toaagQMF6Fk[/video]

Mun mielestä en olisi ansaissu rankkua
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tässä ensimmäinen kierros + osuma Bradan kans
[video=youtube_share;toaagQMF6Fk]http://youtu.be/toaagQMF6Fk[/video]

Mun mielestä en olisi ansaissu rankkua
Vähän kakspuolinen kontakti kyllä. Tosin näyttää siltä myös, että ajat tossa bradaa "ulospäin" ja tossa olis varmaan pitäny väistää ja antaa tilaa bradalle. Mene ja tiedä.:D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

No huh! Täysin odottamaton voitto, tosin suurilta osin muiden ongelmien tai mokien avittamana. Avauskierroksella joku pyöräytti minut neulansilmässä ja jäin 11 sijalle kauas muista. Silloin ajattelin, että hädin tuskin pääsen edes top-8. Kuitenkin porukkaa alkoi pikkuhiljaa jäädä taakse. Kämmenet hikoili lopussa kun ero Merimaxiin pieneni. Lopulta ohi neulansilmän ulostulossa.

Teppoilille päivä toki kirkas. Taisi olla avausvoitto KFIN sarjassa? :)
Onnea vielä kertaalleen!;)

Ei nyt sentään avausvoitto. Kaivoin vähän tuloksia ja tällä kaudella olen voittanut alkukaudesta Melbournen ja Kiinan kisat. Ja toki kun olen näitä kfin-sarjoja pelaillut vuodesta 2010 asti, niin on matkan varrella muutama voittokin sattunut tulemaan. Mutta tosiaan pitkästä aikaa tuli oltua kärjessä tässä sarjassa :)
 
Ylös Bottom