Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo hyvää päivää mikä kisa. Varmaan paras kisa missä oon ollu mukana ja silti vituttaa lopputulos.

Kunnon eeppinen taisto Suobbiksen kanssa joku 20+ kierrosta voitosta ja sit pari pikku virhettä ja voitto lipesi kädestä ja samalla piti sitten ruveta puolustamaan jo akea vastaan, joka oli tehny pienen kirin pehmeillä renkailla.

Mutta ei voi muuta sanoa kun kiitos Suobbikselle mahtavasta kisasta parempi voitti tänään.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo hyvää päivää mikä kisa. Varmaan paras kisa missä oon ollu mukana ja silti vituttaa lopputulos.

Kunnon eeppinen taisto Suobbiksen kanssa joku 20+ kierrosta voitosta ja sit pari pikku virhettä ja voitto lipesi kädestä ja samalla piti sitten ruveta puolustamaan jo akea vastaan, joka oli tehny pienen kirin pehmeillä renkailla.

Mutta ei voi muuta sanoa kun kiitos Suobbikselle mahtavasta kisasta parempi voitti tänään.

Kiitos itelles! Tosiaan, melkoinen skaba tänään! :D
Spinnaan ekalla kiekalla johonki 7sekunnin päästä bradasta. Saan nopeasti kiinni ja siitä lähteekin sitten melkoinen vääntö kisan voitosta! Heti kun pääsen +1sekunnin johtoon, ni spinnaan uudestaan. Lopulta brada tekee pienen virheen vikan mutkan ulostulossa ja pääsen karkumatkalle.

Mutta huikeaa kisaa oli. Vaikka parikymmentä kierrosta väännettiin, ni ei tainut edes hipaista vastapuoleen! Se on tuikiharvinaista tässä pelissä! :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Meitsin startti:
[video=youtube_share;EYS96RVSkjE]http://youtu.be/EYS96RVSkjE[/video]
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ake rammataan aika-ajossa sekä ensimmäinen kierros mun silmin.

[video=youtube_share;kmOTx4ROkr0]http://youtu.be/kmOTx4ROkr0[/video]


Huh huh mitä vääntöä. Ensin kisan alussa hyvää kisaa Tinon ja Pletorin kanssa, ja varikkokäynnin jälkeen pitkä vääntö Teppoilin kanssa. Kovat renkaat olivat jotain aivan kamalaa, ja varsinkin keskisektorilla teki tiukkaa pitää auto radalla. Meikällä kävi melkoinen munkki, kun auto lähti räpylästä ja lensin toistasataa lasissa päin seinää, mutta siivestä irtosi vain päätylevy :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Voi prkl kun auto liukui joka suuntaan niin aika-ajoissa kuin kisassakin. 'Nuff said.

Sitten vielä Cokelle: En mielestäni osunut suhun ollenkaan siinä tilanteessa missä pyörähit. Puolustin vaan sijoitusta ja saatoin ajella vähän turhan agressiivisesti mutten kai sentään osunut. Niinkuin joku on jo aikasemmin sanonut, niin ei tätä ihan veren maku suussa ja viimeistä päivää tarvii vetää, tää on sentään vaan peli!

Eli ennen kuin alat laukomaan tollasia kommentteja kuin ''kehtaat vielä pyöräyttää'' niinkuin tänään kuulin sun sanovan, niin mieti että se ei välttämättä ollut tahallaan tehty. Kaikki tekee virheitä.

Saisko yhtä säälittävän selityksen siihe Ake-keissii? :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Saisko yhtä säälittävän selityksen siihe Ake-keissii? :)

"Säälittävän", niin siinä Coke-tilanteessa kävi että vahingossa osuin. Aken kanssa sama juttu :D

Ja kylläpäs sitä ollaan kovaa poikaa kun pärjätään formulapelissä :D

Ei toi formula kyllä oo mun juttu että lopetan kauden tähän.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

"Säälittävän", niin siinä Coke-tilanteessa kävi että vahingossa osuin. Aken kanssa sama juttu :D
Mikset voinu sitten vaa antaa Aken mennä? Iha käsittämätöntä spdeilyä tolla suoralla. Ajat vaa rinnalla ja sitte peität ajolinjan vetämällä suoraan eteen. Ei tasantarkkaa ollut vahinko. Tai jos oli, ni iha järjetön ajologiikka sitten.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mikset voinu sitten vaa antaa Aken mennä? Iha käsittämätöntä spdeilyä tolla suoralla. Ajat vaa rinnalla ja sitte peität ajolinjan vetämällä suoraan eteen. Ei tasantarkkaa ollut vahinko. Tai jos oli, ni iha järjetön ajologiikka sitten.

Luulin Aken yksinkertaisesti antavan tilaa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

"Säälittävän", niin siinä Coke-tilanteessa kävi että vahingossa osuin. Aken kanssa sama juttu :D

Ja kylläpäs sitä ollaan kovaa poikaa kun pärjätään formulapelissä :D

Ei toi formula kyllä oo mun juttu että lopetan kauden tähän.

Teet virheen/virheitä, sinulle sanotaan siitä niin lopetat
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Luulin Aken yksinkertaisesti antavan tilaa.


Mitä varten Akella pitäis antaa sulle yhtään mitään tilaa jos on itse nopealla kierroksella (en sitte tiedä olitko itse aikakiekalla). Eikö sulla kellot soi ollenkaan jos äijä painaa tuhatta ja sataa rinnalle ja koittaa päästä ohi?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

joo arska teki virheen..mut voitteko hoitaa noi vaikka YV:llä tai sitten avaatte oman ketjun ko tilanteesta..Thnx :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mitä varten Akella pitäis antaa sulle yhtään mitään tilaa jos on itse nopealla kierroksella (en sitte tiedä olitko itse aikakiekalla). Eikö sulla kellot soi ollenkaan jos äijä painaa tuhatta ja sataa rinnalle ja koittaa päästä ohi?

Joo olin itekin nopealla kierroksella ja luulin että Ake olis jo riittävän pitkällä ettei osuis, yritin kyllä ottaa mutkan mahdollisimman sisältä. Mutta olishan tollasen ''korkea-arvoisemman'' jätkän pitäny saada aikaan vielä yks hyvä kierros... End of case.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo olin itekin nopealla kierroksella ja luulin että Ake olis jo riittävän pitkällä ettei osuis, yritin kyllä ottaa mutkan mahdollisimman sisältä. Mutta olishan tollasen ''korkea-arvoisemman'' jätkän pitäny saada aikaan vielä yks hyvä kierros... End of case.

KFIN - Intia - Ake rammataan a-ajossa + eka kierros - YouTube

Ethän sää edes jarruttanut tarpeeksi koko mutkaan. Ilman Aken autoa oisit ollu makeesti seinässä.

EDIT: Ja millä supervoimilla Ake alottaa vielä uuden kierroksen ku kello on nollassa...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo olin itekin nopealla kierroksella ja luulin että Ake olis jo riittävän pitkällä ettei osuis, yritin kyllä ottaa mutkan mahdollisimman sisältä. Mutta olishan tollasen ''korkea-arvoisemman'' jätkän pitäny saada aikaan vielä yks hyvä kierros... End of case.

Mite mä nään,et tos eeliksen videos kello ois nollassa.
Eipä Ake nii korkea-arvoinen ole, että pystyis ajamaa tost viel kierrosta? ;)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

EDIT: Ja millä supervoimilla Ake alottaa vielä uuden kierroksen ku kello on nollassa...

Mite mä nään,et tos eeliksen videos kello ois nollassa.

Jos katsotte tarkempaan sitä kelloa aivan videon alussa niin siinä on 5 sekunttia aikaa jäljellä kun ake on sen pitkän suoran alussa niin tottakai kierros lasketaan loppuunasti.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jos katsotte tarkempaan sitä kelloa aivan videon alussa niin siinä on 5 sekunttia aikaa jäljellä kun ake on sen pitkän suoran alussa niin tottakai kierros lasketaan loppuunasti.
Viidessä sekunnissa hankala keretä 3. mutkasta uudelle kierrokselle :/
 
Ylös Bottom