Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

No huh! Täysin odottamaton voitto, tosin suurilta osin muiden ongelmien tai mokien avittamana. Avauskierroksella joku pyöräytti minut neulansilmässä ja jäin 11 sijalle kauas muista. Silloin ajattelin, että hädin tuskin pääsen edes top-8. Kuitenkin porukkaa alkoi pikkuhiljaa jäädä taakse. Kämmenet hikoili lopussa kun ero Merimaxiin pieneni. Lopulta ohi neulansilmän ulostulossa.



Ei nyt sentään avausvoitto. Kaivoin vähän tuloksia ja tällä kaudella olen voittanut alkukaudesta Melbournen ja Kiinan kisat. Ja toki kun olen näitä kfin-sarjoja pelaillut vuodesta 2010 asti, niin on matkan varrella muutama voittokin sattunut tulemaan. Mutta tosiaan pitkästä aikaa tuli oltua kärjessä tässä sarjassa :)

Joo, se joku tais olla oma ''rakas'' tallikaverisi. Koetin siinä ettiä ulospääsytietä hairpinistä, kun sitten napsahtikin perään. Positiivista omalla kohdalla tossa on, että pääsin livahtamaan toiseks, ja en ole muistaakseni koskaan ennen tässä sarjassa ollut niin korkealla normiajolla.

Laitoin yhteen YouTube-videoonkin jo viestiä, mutta vieläkö teillä on Coke summer seriesit käynnissä? Olis mielenkiintoista tulla sinnekin ajelemaan, rammailut koitan jättää kokonaan.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vähän kakspuolinen kontakti kyllä. Tosin näyttää siltä myös, että ajat tossa bradaa "ulospäin" ja tossa olis varmaan pitäny väistää ja antaa tilaa bradalle. Mene ja tiedä.:D


Nii eli jos toisel lähtee käsistä niin se on mun syy koska en antanu tilaa? :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Nii eli jos toisel lähtee käsistä niin se on mun syy koska en antanu tilaa? :D
Eiks Maxi just sanokkin tossa, että toi tilanne oli vähän kaksipuolinen? Itse kyl ihmettelin miksi menit niin keskellä, mutta en kyllä rankkuakaan olisi tossa sulle antanu. Vähän menee molempien piikkiin. Bradalla lähtee luisumaan ja hieman olet kyllä keskellä. Tilanteenkin olis ehkä voinut välttää jos olisit hieman rauhallisemmin tullu ja enemmän laidalla? :rolleyes:

Kuitenkin... Turha penalty tuli sulle.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eiks Maxi just sanokkin tossa, että toi tilanne oli vähän kaksipuolinen? Itse kyl ihmettelin miksi menit niin keskellä, mutta en kyllä rankkuakaan olisi tossa sulle antanu. Vähän menee molempien piikkiin. Bradalla lähtee luisumaan ja hieman olet kyllä keskellä. Tilanteenkin olis ehkä voinut välttää jos olisit hieman rauhallisemmin tullu ja enemmän laidalla? :rolleyes:

Kuitenkin... Turha penalty tuli sulle.
Mitä sä jätkä hourit!?
Siis toi rankkuhan oli ihan käsittämätön!! Coke ajo just niinkuin pitikin, jos meinaa näitä kisoja voittaa.
Eihän sitä nyt voi tietää että toisella lähtee peräirti kiihdyttäessä.

Toi oli näitä tämän pelin bugeja taas.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Yllätyin tossa kuinka hyvän ulostulon sain verrattuna Bradaan, siksi en ollut varautunut siihen että olisin tuossa kohdassa rinnalla.

Edit

Arskalle: Joo ei meillä enää SS:tä ole, se on semmoinen kesäsarja. PLF1 alkaa 17.10.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mitä sä jätkä hourit!?
Siis toi rankkuhan oli ihan käsittämätön!! Coke ajo just niinkuin pitikin, jos meinaa näitä kisoja voittaa.
Eihän sitä nyt voi tietää että toisella lähtee peräirti kiihdyttäessä.

Toi oli näitä tämän pelin bugeja taas.
No mähän sanoin, että toi olikin turha penalty :D
Nää on näitä jos olisin tehnyt toisin tilanteita. Joskus onni potkii vaan persuksille :(
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

NOniin.. Nyt on oltu pasta kuurilla monta päivää että oppii taas italialaisille tavoille tuon Kimin Ferrari siirron myötä :)

Mutta huomenna taas klo 1800 intialaista curry ruokaa ja F1 kisa. Huomenna taas perus kanuuna päivä mut ei se mitään.
Kaikki vaan ketkä kykenee niin mukaan vaan ja hieman tossa jo reenailin niin quick race aa-aika 1.26.0 mut kisa on taas asia erikseen..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jos mahdollista, ni voisin tulla syömään currya teidän kanssa huomenillalla! :)

Itekki vetelin QR a-ajoa, 1.25.1 nopein aika so far, mutta paranettavaa on, ainakin erittäin hankalalla viimeisellä sektorilla.

edit: 1.24.8 QR-a-ajossa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jos mahdollista, ni voisin tulla syömään currya teidän kanssa huomenillalla! :)

Itekki vetelin QR a-ajoa, 1.25.1 nopein aika so far, mutta paranettavaa on, ainakin erittäin hankalalla viimeisellä sektorilla.

Joo mukaan vaan.

Ja muistakaa ne ketkä on ns.varakuskeja niin ottakaa hrt/marussia/caterham ja jos on täynnä niin ottakaa joku eipä sitä meikäläinen oikeen voi kontrolloida :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo, tänään olis tarkoitus vielä treenata noiden vaihteiden kanssa tota ajoa, mut paras qualifyingissä on ollu jotain 1:30. Time trialissa kulkee vähän paremmin niin kattoo vetäiskö siellä sekunnin tai pari paremmin.

Onko mitään vinkkejä tohon ykkösmutkan ajamiseen kun aina meinaa vetää pitkäks sen? Videolta olen katellut millä vaihteella kannattaa mennä, mutta silti vaihdepelin takia jää se jarrutus ja kääntäminen puolitiehen...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Koitan ehtiä tänään ajamaan, vaikka pitkä tauko onkin ollut viime kerrasta kun olen F1 ajanut :eek: . nyt taas ehtii ajelemaan kun on tuo oma moto kausi paketissa:).
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

perhana..ei kettää haluis siirtää kisaa klo 20:00 tai huomiseksi :D iski säbäpeli kuudeks just.. toi yks joukkue tosiaankin haluaa hävitä ku mut pyysi maalii :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Voi prkl kun auto liukui joka suuntaan niin aika-ajoissa kuin kisassakin. 'Nuff said.

Sitten vielä Cokelle: En mielestäni osunut suhun ollenkaan siinä tilanteessa missä pyörähit. Puolustin vaan sijoitusta ja saatoin ajella vähän turhan agressiivisesti mutten kai sentään osunut. Niinkuin joku on jo aikasemmin sanonut, niin ei tätä ihan veren maku suussa ja viimeistä päivää tarvii vetää, tää on sentään vaan peli!

Eli ennen kuin alat laukomaan tollasia kommentteja kuin ''kehtaat vielä pyöräyttää'' niinkuin tänään kuulin sun sanovan, niin mieti että se ei välttämättä ollut tahallaan tehty. Kaikki tekee virheitä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Sulle noita sattuu joka kilpailussa.

Hyvä kisa, Antimikel pyörähti mua päi -> viimenen. Sitten tuli osuttua ton Arskan kanssa, sitten HRT rammas mut pääsuoralla. En tiedä kuka se oli.

EDIT

Ja oletin että rammasit mut koska teit aika likasen tempun aika-ajossa Akelle
 
Ylös Bottom