Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

[video=youtube;J11ljuApvq8]http://www.youtube.com/watch?v=J11ljuApvq8&feature=youtu.be[/video]
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

No kyllähän ton arskankin pointin ymmärtää kun sanoo ettei ole niin hyvä kuski kuin te kärkimiehet siellä. Olette varmasti itsekkin tehny aikoinaan jos jonkunlaisia typeriä virheitä? Ainakin itse olen... Ihan hyvin mä uskon ettei Arska Tahallaan ajanut ketään päin. Ei ainakaan ole aikasemmin niin miksi nyt sitten? Tossakin on ihan hyvät perustelut... Uusi rata ja uudet kujeet. Agressiivinen ajaminen joka johti kahteen törmäykseen.

Itsekkin vetelin alkuaikoina usein Intiassa mutkia pitkäks kun en handlannu jarrutus paikkoja oikein kunnolla, ja toi tiukka 1 sektorin loppu on ollu sellainen jossa vedin AINA​ pitkäksi ja kovaa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

PLF1 kuskeillekkin sen verran, että ei tarvitse noin loukkaavasti toiselle sanoa jos virheitä sattuu. Ei täällä mitään oman käden oikeuksia tehdä. Ja nyt tämän takia saatetaan menettää yksi kuljettaja vielä loppu kaudeksi...
Joo arska teki virheen mut ei toi mollaaminen enään tilannetta muuta. Meillä on myös tuomaristo joka hoitaa nämä asiat että turvat kiinni ettei taas tää foorumi täyty sota kirjoituksilla.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

No huhhuh. Onhan toi harmittavaa jos tuollaisia todella pahoja virheitä käy, mutta ei tuollainenkaan mahdotonta ole. Kaikki KFIN kuskit varmaan muistavat Enkmannin järkyttävät perään ajamiset ja typerät sukellukset ensimmäisellä kaudella. Herrahan sai nimekseen Grosjean aika nopiasti.

PLF kuskit. Heitänpäs yhden kyssärin teille.
Jos esimerkiksi minä tulisin jotain teidän kisojanne ajelemaan reservi kuskina ja heitetään nyt vain, että Ake tekisi samanlaiset virheet aika-ajossa ja kisassa kuin Arska teki nytten. En usko, että lähtisin haukkumaan kaveria säälittäväksi ja että puolet meidän kuskeitammekin tulisi mollaamaan "***** säälittävä selitys.". Virheitä sattuu aina ja Arskan netissäkin suuria puutteita. Kaveri kuitenkin on herrasmies ja varmastikkaan ei tehnyt tuota tahallaan.

Käsittämätöntä käytöstä. Mölyt pysyköön mahassa tästä lähin... Raivostuttavaa tälläinen sättiminen. :mad:
Ja tästä asiasta ei jutella enempää tällä foorumilla. Pistäkää vaikka "*****" yv:nä toisillenne tommoset viestit. PRKL!

Lisäys: Arska et nytten lopeta tätä kautta kesken. Ajelemaan vaan paremmalla menestyksellä! :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Käsittämätöntä käytöstä. Mölyt pysyköön mahassa tästä lähin... Raivostuttavaa tälläinen sättiminen. :mad:
Ja tästä asiasta ei jutella enempää tällä foorumilla. Pistäkää vaikka "*****" yv:nä toisillenne tommoset viestit. PRKL!

Lisäys: Arska et nytten lopeta tätä kautta kesken. Ajelemaan vaan paremmalla menestyksellä! :)

Joo samaa mieltä kyllä. Älkäähän ottako noin vakavasti, puolustin vaan kisassa sijoitusta niinkuin tekin olisitte puolustaneet. Aika-ajossa olin ajamassa viimeistä aikakierrosta ja kun sijoitus oli jumbo niin yritystähän siinä piisasi. Sitä kyllä ihmettelen miten yhestä pelistä voi vetää noin kovat pultit kun se ei kuitenkaan tosielämässä ratkaise yhtään mitään miten te pärjäätte kisoissa :confused:

Niin ja en lopeta kunhan tyypit ottaa jäitä hattuun.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo no ymmärrän sen meidän osuman jos se oli se lagi osuma (ei osu mutta silti edessä oleva lentää jonnekkin hevon helvettiin).

En vaa tajua miks sä jarrutat ja sitten ajat myöhemmin kylkee (Aken tilanteessa), mut mut nokka kohti Abu Dhabiin :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo samaa mieltä kyllä. Älkäähän ottako noin vakavasti, puolustin vaan kisassa sijoitusta niinkuin tekin olisitte puolustaneet. Aika-ajossa olin ajamassa viimeistä aikakierrosta ja kun sijoitus oli jumbo niin yritystähän siinä piisasi. Sitä kyllä ihmettelen miten yhestä pelistä voi vetää noin kovat pultit kun se ei kuitenkaan tosielämässä ratkaise yhtään mitään miten te pärjäätte kisoissa :confused:

Niin ja en lopeta kunhan tyypit ottaa jäitä hattuun.

EI ehkä, mutta jos kisaan osallistun, ni koitan pärjätä siinä. Ja jos joku rammaa jonkun, joka haluaisi pärjätä, ni eiköhän se pikkasen harmita.. viitaten nyt Cokeen ja Akeen.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo samaa mieltä kyllä. Älkäähän ottako noin vakavasti, puolustin vaan kisassa sijoitusta niinkuin tekin olisitte puolustaneet. Aika-ajossa olin ajamassa viimeistä aikakierrosta ja kun sijoitus oli jumbo niin yritystähän siinä piisasi. Sitä kyllä ihmettelen miten yhestä pelistä voi vetää noin kovat pultit kun se ei kuitenkaan tosielämässä ratkaise yhtään mitään miten te pärjäätte kisoissa :confused:

Niin ja en lopeta kunhan tyypit ottaa jäitä hattuun.
Juu ei muutako mukaan vaan jatkossakin. Mutta ota silti varovaisemmin ja ajattele muita + oikean formulan sääntöjä. Ei tätä tarvi liian tosissaan ottaa, mutta kaikki haluaa silti aina voittaa ja tehä parhaansa, se on koko sarjan idea tietysti että katotaan kuka on paras kuski. Joten ymmärtäähän sen että kiehahtaa jos toinen tekee nuin ison ja ihmeellisen virheen. Mutta näitä sattuu kaikille ja tossa tilanteessahan tais vaan olla jarrutus myöhässä, ens kerralla vaan ku on tiukka tilanne niin pikkasen varovaisemmin :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ilmeiseti ens kisa on siis dabidubi abudabi dlai abudhabi. Ja koitetaan ajaa kisa klo 18:00 sunnutaina

JA HUOMIO KAIKKI UUDET KUSKIT ILMOITTAKAA ITSESTÄNNE TÄNNE ENNEN KUN PYYDÄTTE MULTA LUPAA KISAILUUN pleikkarilla.

Jos olet uusi kuski ilmoita tulevasi varakuskiksi niin katsotaan onko sunnuntaina tilaa ajella :) kiitos
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Minä en todennäköisesti kerkeä huomenna ajamaan, varmaan joidenkin helpotukseksi :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

En pääse ajamaan. Katon, jos Austiniin voisin tulla heittämään rundin.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Koitan ehtiä tänään, toki joudun ajamaan varmaan pädillä kun on ratti kaverilla lainassa. en kyllä tiedä mahtaako siitä tulla mitään kun ei ratillakaan tule :).
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

En tule tänään ajamaan, tuskin tulen muihinkaan kisoihi. Hyvät kisailut muille! :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Seuraavaksi olisi vuorossa Austin. Pletorin mestaruus on jo ratkennut, onnittelut. Kakkostilasta on vielä Coken, Aken ja Bradan välillä kova taistelu, varsinkin kun coke kertoi että on todennäköisesti pois loppukisat. Muistakin sijoista saadaan vielä tasainen taitelu aikaan.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Moro arvon kuskit!

Me voitas mun mielestä ajaa sunnuntaina tuplakisa (austin ja brasilia) kun uus F1 2013 tulee ens viikolla ja saataisiin tämä kausi pakettiin ja voitas ajaa semmoset jäähyväis kisat tälle pelille.

Ideana olis ajaa eka kisa klo 17:00 suurinpiirtein a-a ja kisa 50% sen jälkeen noin 10minsan tauko ja loppuun brasilian a-a ja kisa 50%.

Miltäs kuulostais? mielipiteitä otetaan vastaan ja kaikki bradat,boorikset,merimaxit taikojat mukaan
 
Ylös Bottom