Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eilen muuten kun olin lobbyssa ja katsoin huvikseni, oliko ilmoittautuneita enemmän, kuin mitä ruudulla näkyi (eli siis yli kahdeksan, you know what I mean) niin selasin ihan sinne alas asti ja huomasin, että vapaita paikkoja oli 24! En tiedä oliko jokin bugi vai mitä, mutta niin ainakin olin laskevinani, oikean laidan palkkikin meni alaspäin, eli en ollut osallistujataulukon ''pohjalla''
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eilen muuten kun olin lobbyssa ja katsoin huvikseni, oliko ilmoittautuneita enemmän, kuin mitä ruudulla näkyi (eli siis yli kahdeksan, you know what I mean) niin selasin ihan sinne alas asti ja huomasin, että vapaita paikkoja oli 24! En tiedä oliko jokin bugi vai mitä, mutta niin ainakin olin laskevinani, oikean laidan palkkikin meni alaspäin, eli en ollut osallistujataulukon ''pohjalla''
Vapaita paikkoja on tosiaankin 24, mutta ihmis pelaajille paikkoja on 16 ja tietokone kuskeja voi lisätä sen 8 kpl.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

oli kyllä aivan LOISTAVA tuo Sennasta kertonut dokumentti...päällimmäiseta ajatukset on että..perkele :(
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hyvä oli kyllä Ayrton Senna dokkari, itse muistan kyllä päivän hyvin ( kauhea senna fani kun olen ) odotin kisaa silloin innolla ja pienenä plussana oli sinä päivänä vielä että nais seuraa silloinen uusi tyttöystävä ( nykyisin on kyllä tuon antti niemen kanssa naimisissa kun sillä on lompakko kunnossa ) oli myös tulossa katsomaan kisaa kun vielä olin hehkuttanut kuinka hyvä ja ylivoimainen kuski senna on. ja kun kolari sattui niin heti tuli mieleen että toivottavasti ei käynyt niin pahasti kuin pääsi käymään. sitten ilta menikin siinä kun luettiin uutisia mitä on tilanne kunnes sitten tuli suru ilmoitus. vieläkin on tallessa seuraavien päivän lehti juttuja. sitten oli hankittava jotain senna aiheista krääsää muistoksi ( julisteita,brasilian lippu ja maalautin yhden vanhan kypäränkin senna väreihin ) nykyään ne on tuolla tallissa seinällä. no onneksi noi meidän kolarit ovat sentään turvallisia , ei satu muuta kuin pädille tai ratille jotain :D.

PS. Se kyllä silloin ihmetytti kuinka kauan kesti avun tulo paikalle:confused:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo hieno dokumentti, kyseinen dokkari tulee vielä uusintana Lauantaina kello 13:00. On se varmaan pakko kattoa silloinkin :D Huomasitteko siinä Xuxa showassa niin se nainen oli: Hyvää uutta vuotta 91, 92, 93...94 jäi sanomatta :(
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

PS. Se kyllä silloin ihmetytti kuinka kauan kesti avun tulo paikalle:confused:
Joo samaa ihmettelin itekkin!?? ja muutenkin sitä ihme kabinettipeliä Sennaa vastaan...ettei olis vaan se ranskalainen käskeny lääkintä miehiä odottamaan kun toi kolarihan oli ihan radan alku osassa..

Joo hieno dokumentti, kyseinen dokkari tulee vielä uusintana Lauantaina kello 13:00. On se varmaan pakko kattoa silloinkin :D Huomasitteko siinä Xuxa showassa niin se nainen oli: Hyvää uutta vuotta 91, 92, 93...94 jäi sanomatta :(
juu, kiinnitin ite ihan samaan asiaa huomiota.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

KYSYTTÄVÄÄ OLIS RATTI ASIASSA

Onko kellään kokemusta thrustmaster T500 RS ratista ? , itsellä pieni kutina kyseiseen rattiin ja haluisin hiukan mielipiteitä jos joku sattuu omistamaan kyseisen paketin.

PS. Kyselen sen takia täällä kun tulis pelkästään F1 käyttöön ja täällä on varmaan oikeita henkilöitä vastaamaan kyselyyn, tällä hetkellä käytössä on G27 .
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei ole kokemusta ratista, mutta jos ostat uuden, voisin ostaa vanhan pois jos jää ylimääräiseksi :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ei ole kokemusta ratista, mutta jos ostat uuden, voisin ostaa vanhan pois jos jää ylimääräiseksi :)
okei. sopii kyllä ja ilmoittelen jos nyt tulee uusi hankittua, toki vanhassa ei ole mitään vikaa kun on melkein uusi .
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tuli nyt vähän perehdyttyä tuohon rattiin, ja on muuten mahtava ratti... Vitsikö olisin rahamiehiä niin ostaisin heti tommosen...

Tällä hetkellä joutuu ajeleen driving force prolla, eikä minkäänlaista ajopenkkiä...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tuli nyt vähän perehdyttyä tuohon rattiin, ja on muuten mahtava ratti... Vitsikö olisin rahamiehiä niin ostaisin heti tommosen...

Tällä hetkellä joutuu ajeleen driving force prolla, eikä minkäänlaista ajopenkkiä...
No tietäis vaan onko paljon perempi kuin tuo G27 ennen kuin rupeaa harkitsemaan sellaisen ostoa ja hinta on aika suolainen. toki setti sillä ferrari ratilla olis kyllä aika makea.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo.. meikäisellä on ratti mutta ongelmia, viime vuoden puolella ostin sen synttärilahjaksi 2.3 niin 2 päivää kesti ja sitten ongelma tuli : P en tiedä mitä tuli siihen mutta viikonloppuna taidan ostaa uuden ratin kun tarvitsen ja haluaisin treenata sillä paljon :) varmaan ostan siinä samalla F1 2012 pc kun olisi mielenkiintoisaa pelata tietokonen kautta samalla tavalla kuin ps3
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

NYT ON SARJALLA TUOMARIT.

vehka1 [eli minä]

santtu-71 [eli salu71]

aappo1 [eli apelius]

Tuomarit päättävät sarjaa koskevista asioista, esim. mahdollisista rangaistuksista jos joku leikkii Grosjeania.

Tuomarit päättävät asioista yhdessä, ei koskaan yksin.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tänään ajetaan malesiaa ympäri harjoitus mielessä klo 18. Kaikki jotka on chat huoneessa pääsee mukaan.

Jos ei ole vielä tullut kutsua niin pistäkää viestiä psn puolella.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

KYSYTTÄVÄÄ OLIS RATTI ASIASSA

Onko kellään kokemusta thrustmaster T500 RS ratista ? , itsellä pieni kutina kyseiseen rattiin ja haluisin hiukan mielipiteitä jos joku sattuu omistamaan kyseisen paketin.

PS. Kyselen sen takia täällä kun tulis pelkästään F1 käyttöön ja täällä on varmaan oikeita henkilöitä vastaamaan kyselyyn, tällä hetkellä käytössä on G27 .
voitko laittaa linkin ko. ratista??
olen jo 4kk pähkäilly et ostaisko vai ei ratin :rolleyes:
Sellanen vielä että millanen penkki/tuoli kannattaa olla ja kiinnitys alusta ratille?
Jos jollain olis kuvan merkeissä jotain esimerkkiä niin olisin toudella kiitollinen :)
 
Ylös Bottom