Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uistin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

onko se hyvä? hinta!?? :cool:

No on kyllä ja voi olla jopa hieman halvempikin kuin tuo 300€ täällä suomessa keski hinta pyörii siin 470€

sillä kaverilla itellä on kyseinen ratti ja olen sitä kokeillut niin aivan mahtava härveli, kun siihen ostaa sen ferrarin F1 ratin vielä (149€)niin seuraavaksi paremman tuntuman saa vasta F1 autoilusta kun hyppää oikean auton puikkoihin. ne pelkät polkimet painaa jo 7kg ja ratissa on vääntöä 150Nm
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mä oon ainakin todella tyytyväinen tohon DFGT rattiin laadukaspaketti ja todella edullinen ja niitä saa melkein joka prismasta sun muista kodinykkösistä halvemmalla kun tuolta verkkokaupasta :)

Logitech Driving Force GT PS2/PS3/PC -rattiohjain. | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com


Ja sille on tommonen teline: Wheel Stand Pro V2 rattiteline Logitech Driving Force GT/PRO/EX/FX -ratille. | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com

Kaikki noi ylemmän/kalliimman luokan rattipolkimet taitaa olla semmosta "hifistelyä" ainakin tähän pelisarjaan muttta toki jos lompakko kestää niin pitäähän sitä kunnon lelut olla :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mä oon ainakin todella tyytyväinen tohon DFGT rattiin laadukaspaketti ja todella edullinen ja niitä saa melkein joka prismasta sun muista kodinykkösistä halvemmalla kun tuolta verkkokaupasta :)

Logitech Driving Force GT PS2/PS3/PC -rattiohjain. | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com


Ja sille on tommonen teline: Wheel Stand Pro V2 rattiteline Logitech Driving Force GT/PRO/EX/FX -ratille. | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com

Kaikki noi ylemmän/kalliimman luokan rattipolkimet taitaa olla semmosta "hifistelyä" ainakin tähän pelisarjaan muttta toki jos lompakko kestää niin pitäähän sitä kunnon lelut olla :)

Totta kyllä se vähän hifistelyn puolelle menee. mutta jos joku on kiinnostunut niin laitetaan tuo G27 myyntiin 160€ on täysin uutta vastaavassa kunnossa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mä oon ainakin todella tyytyväinen tohon DFGT rattiin laadukaspaketti ja todella edullinen ja niitä saa melkein joka prismasta sun muista kodinykkösistä halvemmalla kun tuolta verkkokaupasta :)

Logitech Driving Force GT PS2/PS3/PC -rattiohjain. | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com


Ja sille on tommonen teline: Wheel Stand Pro V2 rattiteline Logitech Driving Force GT/PRO/EX/FX -ratille. | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com

Kaikki noi ylemmän/kalliimman luokan rattipolkimet taitaa olla semmosta "hifistelyä" ainakin tähän pelisarjaan muttta toki jos lompakko kestää niin pitäähän sitä kunnon lelut olla :)

Joo todella hyvä ratti ollut, mutta jos jostain pitäisi valittaa nuo polkimet ovat vähän hanurista mutta muuten hyvää vastinetta rahalle.

Eikä mitään telineitä tarvita sen kun polttaa vaan johonkin tietokone pöytään kiinni niin kyllä sillä pärjää :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Uuden ratin kyllä tarvitsisin, mutta ei taida rahat riiittää.. Ihan hyvä hintahan tuo on.. Jotain pelejä ois voinut löytyä, ja loppu summan oisin maksanu rahalla..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Uuden ratin kyllä tarvitsisin, mutta ei taida rahat riiittää.. Ihan hyvä hintahan tuo on.. Jotain pelejä ois voinut löytyä, ja loppu summan oisin maksanu rahalla..
No kyllähän tuollaisen summan jostain aina repii :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Sopiiko tuo teline myös tuon GT27 kanssa? jos sopii niin mä teen päätöksen Perjantaina että kumman ottais :D tietysti ellei joku muu sitä halua ennen sitä ostaa pois..
tarttee viel tuo hallitus saada jotenkin hyväksymään tuon ostaminen, ja se ei tule olemaan helppoa :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Sopiiko tuo teline myös tuon GT27 kanssa? jos sopii niin mä teen päätöksen Perjantaina että kumman ottais :D tietysti ellei joku muu sitä halua ennen sitä ostaa pois..
tarttee viel tuo hallitus saada jotenkin hyväksymään tuon ostaminen, ja se ei tule olemaan helppoa :D

gt27 rattia varten on toi deluxe versio tosta telineestä mut hinta näyttäs olevan sama!!
Wheel Stand Pro V2 Deluxe rattiteline Logitech G25/G27 -ratille. | Tuotekuvasto | Verkkokauppa.com
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Sopiiko tuo teline myös tuon GT27 kanssa? jos sopii niin mä teen päätöksen Perjantaina että kumman ottais :D tietysti ellei joku muu sitä halua ennen sitä ostaa pois..
tarttee viel tuo hallitus saada jotenkin hyväksymään tuon ostaminen, ja se ei tule olemaan helppoa :D
No ostat hallitukselle jotain pientä samalla :D ja sanot että voi tulla sitten lähtö ruudukkoon seisomaan siihen sun viereen ja vaikka pitämään sateen varjoa:D:D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Itselläkin olis kutinaa ostaa esim. DFGT mutta kyselisin, että voiko esim. polkimet purkaa aina käytön jälkeen helposti pois ja asentaa uudestaan, kun se huone, jossa pelaan on niin pieni, että veis muuten liikaa tilaa. Toimiikos tuo ratti hyvin ihan "irtaimistona" ettei ole kiinni missään?
 
Ylös Bottom