Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

PLF jätkätkin vois tota omaa sotaansa hoitaa jossain muualla kuin täällä. Tää foorumi muuttuu kohta totaaliseksi sotatantereeksi.
Onneksi nyt on ne asiat ratkottu täällä ja toivottavasti siellä teidänkin puolella päästään sopuun tulevaisuudessa. Nyt kuitenkin jatketaan sitä keskustelua normaalina eikä mennä kokoajan offtopicin puolelle :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kyllähän tuota coken tilannetta voi toki miettiä, mutta tuskinpa enään tälläkaudella nähdään.. Cokella on jatkuvaa huonoakäytöstä ja radallakin ollut mukana kolareissa. Pistää syyt toisten niskoille aina ja aina on jotain negatiivista sanottavaa, sj:llä ei kuitenkaan niin toistuvaa ollut se. Ja huomioon vois ottaa myös sen että coke on paljon vanhempi kun sj mutta ei tunnu oppivan virheistään. Toki me voitais antaa 5 kisan rangaistus jos voitaisiin uskoa siihen että rangaistuksesta opitaan jotain..

Katotaan nyt, keskustellaan ja katotaan pääsetkö tällä kaudella ajamaan :)

ps: jos kommentoitavaa cokella niin mielellään yv ettei vaan tuu "jatkosotaa" :)

Tähän vielä että cokella on ollut tuota "huonoa käytöstä" vain sinua kohtaan. (plus yksi vähemmän järkevä kommentti masasta mutta näitä sattuu)
Ja uskon että tässä rangaistuksessa painaa enemmän huonon käytöksen kohde (sinä) kuin itse se huono käytös. Lisäksi sinulta on nähty aivan samanlaisia kommentteja cokesta, joten eikö sinullekkin pitäisi antaa bänniä näillä perusteilla.

Ja mitä noihin kolareihin tulee niin cokehan on yksi harvimmin kolaroiva meidä sarjastamme, joten tuokin syy on ihan naurettava.


Ja vielä että en tehnyt tätä viestiä pelkästää coken takia vaan haluan oikeutta, enkä tuomareiden ylivaltaa (hauku tuomaria - saat penaa, tuomari haukkuu sinua - ei mitään)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eikö kannattaisi hylätä tällaiset tuomaristot ja antaa kuskien yhdessä päättää mahdollisista tuomioista.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Oletko tosissas? Kuinka hyvin tiedät mitä on tapahtunut esim. Harjoituskisoissa? Kuinka monta kertaa on kaikkien tuomareiden tarvinut sanoa kielenkäytöstä? Eläkä kaivele vanhoja asioita. Minun ja coken pikkuriidat on minun osaltani ja käsittääkseni myös coken osalta selvitetty.. Ja miksi myls muut tuomarit haluaa rangaistusta? Miksi minä olen ollut nytkin hillitsemässä rangaistuksia ku ollaan oltu liian kovia antamassa?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ihan hyvin pysyin teidän vauhdissa, kunnes ajoin 1. Mutkan hyppyriin josta auto lensi railakkaasti seinään :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Anteeksi, kun jouduin lähtemään kesken toisen kisan aika-ajon. Piti mennä muuttopuuhiin.
Ihan hyvin meni kisailut, vaikka ei ollut kierrostakaan alla. Toisessa aika-ajossa sain jo ihan ok kierroksia, vaikka äijät spinnaili vikassa tuplaoikeassa ja joutusin hidastamaan ;)
Nooh. Pienellä reenillä oon valmis sitten oikeaan Hokken kisaa. Nährää siellä, jos on tilaa :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tähän vielä että cokella on ollut tuota "huonoa käytöstä" vain sinua kohtaan. (plus yksi vähemmän järkevä kommentti masasta mutta näitä sattuu)
Ja uskon että tässä rangaistuksessa painaa enemmän huonon käytöksen kohde (sinä) kuin itse se huono käytös. Lisäksi sinulta on nähty aivan samanlaisia kommentteja cokesta, joten eikö sinullekkin pitäisi antaa bänniä näillä perusteilla.

Ja mitä noihin kolareihin tulee niin cokehan on yksi harvimmin kolaroiva meidä sarjastamme, joten tuokin syy on ihan naurettava.


Ja vielä että en tehnyt tätä viestiä pelkästää coken takia vaan haluan oikeutta, enkä tuomareiden ylivaltaa (hauku tuomaria - saat penaa, tuomari haukkuu sinua - ei mitään)

Tämä. Oon halunnu jo kauan sitten sanoa ihan saman asian. Kumma juttu ettei Cokella ole ollut muiden kanssa läheskään niin paljon ongelmia kuin vehkan. Ja yleensäkin kun ootte rammaillu jossakin mutkassa niin vehka on ensimmäisenä valittamassa kuinka kaikki oli Coken vika :) Joo, Coken vastaukset ei oo ollu mistään kypsemmästä päästä mutta ei kyllä vehkan syyttelytkään.

uistin sanoi:
Oletko tosissas? Kuinka hyvin tiedät mitä on tapahtunut esim. Harjoituskisoissa? Kuinka monta kertaa on kaikkien tuomareiden tarvinut sanoa kielenkäytöstä? Eläkä kaivele vanhoja asioita. Minun ja coken pikkuriidat on minun osaltani ja käsittääkseni myös coken osalta selvitetty.. Ja miksi myls muut tuomarit haluaa rangaistusta? Miksi minä olen ollut nytkin hillitsemässä rangaistuksia ku ollaan oltu liian kovia antamassa?

Mä en oikeestaan oo ollu muissa kuin harjoituskisoissa mukana, kaikissa ihan sama kaava.. Kielenkäyttöä en kiistä mutta ei se mun mielestä mitään kamalaakaan ole. Ja mitä rangaistusten hillitsemiseen tulee, etpä kauheasti ole estellyt Coken kauden mittaisia bännejä, kaikkia muita rangaistuksia olet mitätöimässä paitsi Coken? :D

Ja anteeksi tulen vähän sivullisena tähän keskusteluun, tuon vaan oman näkökulmani asiaan ja koitan saada tasapuolisen selvyyden kaikille. Työkiireiden vuoksi en ole ehtinyt kisoihin, enkä pysty vakituisen kuskin paikkaa ottamaan vastaan (en tiedä olisiko edes tarjolla, mitä nyt pari sivua sitten oli jotakin musta mainittu) mutta parhaani mukaan yritän tätä foorumia seurata ja tulla ajelemaan. Hockenheim ainakin olisi mahtavaa ajaa, aina ollut meikäläisen lempirata :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jos nyt alan muistelemaan niin aika usein kyl noi Coken ja Vehkan riitelyt on lähteny liikkeelle siitä, että jompikumpi on törmännyt toiseen.
Yleensä siinä ne on hetken jaksanu syytellä toisiaan, mutta yleensä Vehka on fiksumpana lopettanu ja Coke on sitä jatkanut. Kuitenkin... Molemmathan siinä on sitä haukkumista/v****lua harrastanut.

Itse oon kyl pari kertaa joutunut harjoitus kisassa sanomaan cokelle, että vähän parantais kielenkäyttöään, mutta en kyllä kauhean usein.
Kuitenkin jos nyt oikeuden mukaisesti haetaan syyllistä niin molemmat kyllä on syyllistyny jonkunlaiseen huonoon käytökseen. Jos kuitenkin haetaan kumpi on enemmän tätä harrastanut niin Coke..
Cokelta tulee usein vehkalle "V*tun pelle"
Kun taas Vehka sanoo "Mene kasvamaan pentu"

elikkäs elikkäs :rolleyes:

ps. Toivottavasti eskorttikin pääsis pitkästä aikaa ajamaan. Jos vaikka samaa kisaa pääsis ajamaan niinku epsanian lopussa ;)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tämän päivän harjoituksista:

Kiitoksia kaikille! Oli todella hauskaa ja jokainen pääsi ajamaan kunnon kisaa ainakin jossain kohtaa kisassa. Hyvää taisteluhenkeä jokaiselta kuskilta ja ennen kaikkea olin tyytyväinen ettei mitään suurempaa hässäkkää tapahtunut. Hyvällä meiningillä saatiin jopa 5 loistavaa kisaa aikaseksi ja useat naurut :D Eniten yllätyin kisailijoiden määrästä. Yleensä harkoissa on ollu neljästä kuuteen kisailijaa, mutta tänään parhaillaan jopa 11!
Ainut p*skan maku joka jäi suuhun on siksi, että en voinu käsittää bradan kisa vauhtia. Päätöntä menoa eikä mitään chancee pysyä perässä. Aika-ajossa kyllä, mutta kisassa herra meni muina miehinä :D
Kiitos!:p

Todella tasaisia kisoja saatiin ja toivottavasti sunnuntainakin sais samallaisen kisan kun tänään harjoituksessa!:cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Heh, kivaa luettavaa :D

Jos tuomaristo lyhentää tai poistaa mun kisakieltoa niin hyvä, mutta jos ei niin ei voi mittää. Mut hei keskittykää nyt siihen ajamiseen, tarpeeks tällä viikolla näistä kisakielloista puhuttu. :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

ps. Toivottavasti eskorttikin pääsis pitkästä aikaa ajamaan. Jos vaikka samaa kisaa pääsis ajamaan niinku epsanian lopussa ;)

Hah, joo kunhan tällä kertaa ei olis yhtä katastrofaalinen alku kisassa ja ajettais kilpaa vastakkain samalla kierroksella :D En valitettavasti pääse sunnuntaina kisaan koska silloin on illalla lähtö Ruotsiin. :( Mielelläni tulisin kyllä ajelemaan jotakin harjoituskisoja tyyliin mitä tänään vissiin ajelitte, jos vaikka huomenna kuuden aikaan ajeltais? :) Jos materiaalia saisin, voin myös pistää juutuupiin pätkää reeneistä :)

Saadaanko porukkaa mukaan perjantaina kello 18.00->?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hah, joo kunhan tällä kertaa ei olis yhtä katastrofaalinen alku kisassa ja ajettais kilpaa vastakkain samalla kierroksella :D En valitettavasti pääse sunnuntaina kisaan koska silloin on illalla lähtö Ruotsiin. :( Mielelläni tulisin kyllä ajelemaan jotakin harjoituskisoja tyyliin mitä tänään vissiin ajelitte, jos vaikka huomenna kuuden aikaan ajeltais? :) Jos materiaalia saisin, voin myös pistää juutuupiin pätkää reeneistä :)

Saadaanko porukkaa mukaan perjantaina kello 18.00->?

Mukana :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hah, joo kunhan tällä kertaa ei olis yhtä katastrofaalinen alku kisassa ja ajettais kilpaa vastakkain samalla kierroksella :D En valitettavasti pääse sunnuntaina kisaan koska silloin on illalla lähtö Ruotsiin. :( Mielelläni tulisin kyllä ajelemaan jotakin harjoituskisoja tyyliin mitä tänään vissiin ajelitte, jos vaikka huomenna kuuden aikaan ajeltais? :) Jos materiaalia saisin, voin myös pistää juutuupiin pätkää reeneistä :)

Saadaanko porukkaa mukaan perjantaina kello 18.00->?
Tuskin kauhian moni huomenna ajaa, mutta onnea vaan jo omasta puolestani noihin perjantain kisoihin! :D
Itse ainakin lähden mökille laitilaan ja palaan vasta sunnuntaina siinä yhden-kahden aikoihin.

Toivottavasti lähi aikoina pääset taas kisaamaan täällä KFIN kisoissa!:D

Ja toivotan samalla kaikille oikein mukavat viikonloput!:cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hah, joo kunhan tällä kertaa ei olis yhtä katastrofaalinen alku kisassa ja ajettais kilpaa vastakkain samalla kierroksella :D En valitettavasti pääse sunnuntaina kisaan koska silloin on illalla lähtö Ruotsiin. :( Mielelläni tulisin kyllä ajelemaan jotakin harjoituskisoja tyyliin mitä tänään vissiin ajelitte, jos vaikka huomenna kuuden aikaan ajeltais? :) Jos materiaalia saisin, voin myös pistää juutuupiin pätkää reeneistä :)

Saadaanko porukkaa mukaan perjantaina kello 18.00->?

Meisi on duunissa huomisillan joten ei pyge. Mulle on jääny epäselväksi kisan pituus ja alkamisaika, että voisko joku fiksuna valaista ensikertalaista?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Meisi on duunissa huomisillan joten ei pyge. Mulle on jääny epäselväksi kisan pituus ja alkamisaika, että voisko joku fiksuna valaista ensikertalaista?

Kisat alkanu yleensä klo 18:00 ja kisan pituus taitaa tässä saksan kisassa olla 50% ja sitä ennen 15minuutin aikaajo.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hah, joo kunhan tällä kertaa ei olis yhtä katastrofaalinen alku kisassa ja ajettais kilpaa vastakkain samalla kierroksella :D En valitettavasti pääse sunnuntaina kisaan koska silloin on illalla lähtö Ruotsiin. :( Mielelläni tulisin kyllä ajelemaan jotakin harjoituskisoja tyyliin mitä tänään vissiin ajelitte, jos vaikka huomenna kuuden aikaan ajeltais? :) Jos materiaalia saisin, voin myös pistää juutuupiin pätkää reeneistä :)

Saadaanko porukkaa mukaan perjantaina kello 18.00->?
kyllähän sitä voisi tulla kurvailemaan...päätin eilen että ajan vain ja ainoastaan manuaali vaihteilla täst edespäin...saas nährä miten monta "kapulaa" tarttee hakea kaupasta loppukautena..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Osaakos joku kertoa milloin tuo Hocken kisa sitten ajetaan sunnuntaina? Tietäisin sit et millon pitäis palata kotio sunnuntaina mökiltä :p
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Hankalaa tää puhelimella selailu, mutta jos ei mee formuloitten kans päällekkäin niin klo 18.
 
Ylös Bottom