Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eikös mulla ole 75 pistettä eikä 50?
Itsekkin mietin samaa että etkös monacossa voittanut.. Onkohan jäänyt monacon pisteet laskematta vai mistäköhän johtuu.

Tutkin asiaa huomenna/heti ku ehin koneelle niin pitkäksi aikaa..
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eikös sitä vois miettiä jos jatkettaisiin tämä kausi loppuun F1 2013 pelillä jos vaan kaikki kisakuskit ovat hommanneet pelin?
Tietenkin kyllä se tiivistetty sarjakin kelpaa. Joka sunnuntaina voitais ajaa kisaa ja joskus keskiviikkona niin saadaan nopeammin sarja loppuun :cool:

Voitais vaikka SPA:sta aloittaa toi tiivistetty sarja?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Itsekkin mietin samaa että etkös monacossa voittanut.. Onkohan jäänyt monacon pisteet laskematta vai mistäköhän johtuu.

Tutkin asiaa huomenna/heti ku ehin koneelle niin pitkäksi aikaa..

Kyl mä Monacon muistaakseni laskin vai onko jääny sit? Sori jos on :eek:

Edit

Tässä pisteet Monacon jälkeen, siellä on 25p!
http://uppaa.net/i/6c80f.png

Kanadan jälkeen:
http://uppaa.net/i/1eb6f.png
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mun mielestä tiivistäminen on aikalailla pakollista. Itse en kyl jaksais F1 2013 pelis enään jatkaa tätä kautta vaan uusi kausi alle siihen! :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo samaa mieltä, mäki pääsisin ajeleen paremmilla mahdollisuuksilla jos ajelllaan vaikka myös maanantaisin ja vaikka keskiviikkoisin :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo samaa mieltä, mäki pääsisin ajeleen paremmilla mahdollisuuksilla jos ajelllaan vaikka myös maanantaisin ja vaikka keskiviikkoisin :)
Juu oma mielipide on just, että keskiviikko ja sunnuntaina ajetaan noi kisat. 100% kisoista voitais aina äänestää milloin ne ajetaan. Jos vaikka sattuu tulemaan keskiviikoks niin halutessaan voitais siirtää se sunnuntaiksi.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Meikäläinenkin ajelee nykyään manuaali vaihteilla :cool:
Onkos meiä sarjassa siis nykyään 4 pädillä ajavaa kuskia jotka ajaa ilman apuja? :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mulla on nyt elokuun loppuun tiistai-iltoina menoa ja syyskuusta eteenpäin keskiviikkona. Oiko mahdollista siirtää tiistaille?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

omasta mielestäni paras olisi joka sunnuntai, JOS tätä nyt tiivistetään..mutta ei missää nimessä 2 kisaa per viikko...ei kestä perse tollasta aikataulua..eikä varamasti kestä tyttöystävän hermotkaan :eek:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ja jos vaan yks kisa viikossa mikä olis mullekkin parempi niin SUNNUNTAI on aina hyvä päivä kisailla. Pienessä rapulassa viikonlopun jäljiltä homma toimii aina kun elokuvissa:eek:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

omasta mielestäni paras olisi joka sunnuntai, JOS tätä nyt tiivistetään..mutta ei missää nimessä 2 kisaa per viikko...ei kestä perse tollasta aikataulua..eikä varamasti kestä tyttöystävän hermotkaan :eek:
Samaa mieltä että yks kisa per viikko, Ja voishan sitä joku sunnuntai ajaa 2 kisaa putkeen olis sitten semmoinen 100% kisan tuntu, tää nyt oli tämmöinen ehdotus vaan jos vaikka sais kannatusta :) koska epäilen että näin kesällä ei välttämättä riitä väkeä viikolla kisoihin:cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Iteki äänestän sunnuntaita. Joskus enempi ja joskus vähempi krapula...:eek:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Loppuikos Neste Oil Rally lauantaina? Ettei vaan mee päällekkäin Unkarin kisan kanssa sit.

Edit: No hitto eihän nuo osu edes samalle viikonlopulle! :D
 
Ylös Bottom