Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Loppuikos Neste Oil Rally lauantaina? Ettei vaan mee päällekkäin Unkarin kisan kanssa sit.

Edit: No hitto eihän nuo osu edes samalle viikonlopulle! :D

Sä oot vissiin missannut sen että tätä sarjaa luultavasti ruvetaan tiivistään ja ruvetaan ajaan joka sunnuntai.

Sitä en tosin tiedä tapahtuuko se jo ennen unkaria vai millon mutta mututuntuma on, että unkarin kfin kisa ajetaan aiemmin kun oikeet formulat siellä ajaa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Lähden lauantaina ulkomaille kaheksi viikoksi, joten tulen sieltä vasta kun on Irl Unkarin kisa. Eli jos kautta tiivistetään jo tässä vaiheessa niin minulta jää jokunen kisa välistä.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Sä oot vissiin missannut sen että tätä sarjaa luultavasti ruvetaan tiivistään ja ruvetaan ajaan joka sunnuntai.

Sitä en tosin tiedä tapahtuuko se jo ennen unkaria vai millon mutta mututuntuma on, että unkarin kfin kisa ajetaan aiemmin kun oikeet formulat siellä ajaa.

Niinhän se olikin. Jos aloitetaan tää systeemi jo tänä viikonloppuna, niin mielellään illalla, että kerkeää meikäläinenkin mökiltä kotiin :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Omasta mielestäni voitais ottaa toi tiivistetty systeemi vasta Unkarin tai Span jälkeen käyttöön.

Eskortti: Ai hitto sittenhän meitä on 5, jotka vetää pädeillä ilman apuja ja manuaali vaihteilla :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo katotaan sitä tiivistämistä vasta Unkarin jälkeen koska silloin ehkä tiedetään koska f1 2013 tullee, ja ehkä silloin oon saanu tuon pelin taas toimimaan.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Sori tällänen valitus taas, mutta mun pisteet on edelleen päivittämättä. Monacosta 25p, Kanadasta 25p, sekä Saksasta 25p joka siis yhteenlaskettuna tekee 75 pistettä.
 
Sori tällänen valitus taas, mutta mun pisteet on edelleen päivittämättä. Monacosta 25p, Kanadasta 25p, sekä Saksasta 25p joka siis yhteenlaskettuna tekee 75 pistettä.

Päivitetään ku ehitään :) Tää ei oo vielä mikään suomen virallinen sarja eikä täällä niin isoista asioista kisata, että pisteet pitäisi olla tunnin päästä kisoista päivitetty. Toki nyt on mennyt jo useita päiviä ja ymmärän tietysti että pisteet haluaisi nähä mutta ei oo millään ehtiny ku kiireitä ollut. Hyvä tietysti ku muistutatte, yritän laskee ennen ensviikkoa. Mun mielestä on kuitenkin pääasia että ennen seuraavaa kisaa lasketaan, mutta nuo monacon pisteet pitää kyllä nyt laskea jos ei oo vielä laskettu..

Eiku jaa, eihän mulla ollutkaan enään saksan pisteet päivittämättä.. Tietääkö kukaan mitään halpaa ja hyvää hoitokeinoa huonoon muistiin? :D

Lasken nyt monacon pisteet kuhan jostain löydän tulokset.


Edit: Monacon pisteet päivitetty.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

[video=youtube;wR2-lcLd5ok]http://www.youtube.com/watch?v=wR2-lcLd5ok[/video]

Siinä olis nyt F1 2013 Traileria tarjolla. Itse en kyllä saanut mitään käsitystä itse pelistä kun ei ole mitään gameplay materiaalia näytillä enempää. (Gameplay on ikkunan oikeassa alareunassa)
Kuitenkin mitä oon lukenu niin pelistä tulis aika realistinen ja noi historialliset autot on kyllä ihan kiva lisä. Code on myös vihjaillu, että vois itse suunnitella kypäränsä :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kyllä löytyy gameplay materiaalia kunhan vain kaivelee ;) ainakin Gamereactorin arvostelun ohessa oli muutama video
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jos on vielä varakuskien pitkässä jonossa tilaa, voisko hosti lisätä mutkin sinne chattihuoneeseen, jos pääsis tuurilla ajeleen :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Jos on vielä varakuskien pitkässä jonossa tilaa, voisko hosti lisätä mutkin sinne chattihuoneeseen, jos pääsis tuurilla ajeleen :rolleyes:
Juu etköhän sä mukaan pääse. Yleensä ku tulee uusia innokkaita kisaajia, häipyy ne ensimmäisen ilmoituksen jälkeen johonkin ilmoittelematta itsestään yhtään mitään.. Joten tilaa pitäisi olla aina silloin tällöin, yleensä on päässyt varakuskeista jopa kaikki paikalla olevat mukaan.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

[video=youtube;wR2-lcLd5ok]http://www.youtube.com/watch?v=wR2-lcLd5ok[/video]

Siinä olis nyt F1 2013 Traileria tarjolla. Itse en kyllä saanut mitään käsitystä itse pelistä kun ei ole mitään gameplay materiaalia näytillä enempää. (Gameplay on ikkunan oikeassa alareunassa)
Kuitenkin mitä oon lukenu niin pelistä tulis aika realistinen ja noi historialliset autot on kyllä ihan kiva lisä. Code on myös vihjaillu, että vois itse suunnitella kypäränsä :cool:

Couple of questions: F1-13 will have helmet editor? Can we do time trials in the old tracks with the '13 cars?


Eli kypäräeditoria ei ole
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eli kypäräeditoria ei ole
Juu no luin vaan twitterissä niin siellä ne sanos vielä aikaa sitten, että "we are working on it and hopefully we can get this in the game"
Sitten kun myöhemmin kysyttiin sitä niin vastas "You will see it when the game is realesed"

Mut jees ei näemmä tullu, mutta eise niin tärkeä lisä kyl oo. Tiedä mitä ne 10-12v penikat keksis kypärilleen. Varmasti löytyis pinkit kypärät joissa on kikkelin ja pimpin kuvia ja niille ne sit naureskelis vatsa kiemurassa:cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

En nyt osaa laskea päivistä että oliko montsahöntsä viime viikolla vai tulevana sunnuntaina? Pystyisin sitten sovittelemaan kalenterit sun muut kuntoon
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Tulenpahan vain kyselemään, että millos tuo Unkarin GP ajellaan? Menen viikonlopuksi saaristoon kalastamaan ja sinne on about 2,h-3h matka joten en ole kotona sunnuntaina kauhean aikaisin. Huonolla tuurilla 17:30 maissa joten jos kisa aloitellaan 18:00 aikoihin niin luulisin, että ehtisin silloin :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

No voihan voihan! En pääsekään Unkariin mukaan kun eestinlaiva kutsuis sunnuntai-iltana. Vai olisko mahdollista siirtää kisaa aamupäivälle, sillä tuota ajomatkaakin olis 2-3 tuntia. Toki jos joillain on kankkunen niin sitten ei tietenkään kannata :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eli kisan ajankohdasta, varmaan pitää klo 18 ajaa. Aikasemmin ei pysty ku n.14 alkaa formulat ja loppuu 17 jälkeen.. Eli nyt menee uusinnan kanssa päällekkäin mutta eipä tolle oikein taida voida mitään.. Ja itsellä jää varmaan taas väliin ku palaan reissusta vasta sunnuntaina, todennäköisesti illalla.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

En pääse mukaan sunnuntain kisaan :mad: kun olen moto kisa reissulla toisella puolella suomea :) ja taitaa mennä maanantain puolelle kun olen vasta kotona :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom