Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1 PÄÄTTYNYT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Kyllähän taas vitutti!

Aika-ajoissa ei mitään ongelmia, mutta kun kisa on juuri starttaamassa niin päättää sitten ratti-ja polkimet vetää ittensä jumii.
Diskaushan siitä sitten tuli, kun ei pystyny mitää tekee...saatana!:mad:

Toivottavasti sen kuskin kisa ei menny pilalle, joka tuli konttii startissa...

Sunnuntaisin en osallistu,ku samaan aikaa on varikkosuoran sarja jossa oon mukana. Keskiviikkoisin oon mukana,paitsi eilinen jäi välistä oman mokani takia ---> lainasin pelin enkä saanut sitä takas ajoissa lupauksista huolimatta.:(

2 ensimmäisen kilpailun aikana seuraavista kuljettajista ei ole kuulunut mitään:

janmagn - mercedes
anz3lmo76 - lotus (oli ensimmäisessä kilpailussa mutta ilmoitti "eroavansa"?)
hiphei_finland - 2. kisaan oli tulossa mutta pelasi PSN mieluummin GT5, vaikka invailin ja lähettelin viestejä...
mir02k1 - wiliams
tanelto - catherman

Heidän kohdallaan miettisin sarjasta sulkemista, ellei pian ala kuulumaan kenestäkään. Ainakin Tomperton voisi tulla "viralliseksi" kuskiksi ja sitten muut paikat täytetään muista kuskeista ketkä haluavat ajaa / yhdistetään vajaat tallit tai jtn. Player saanee päättää.
Ni pelasin,koska oli varikkosuoran kisa,josta mainitsin aikasemmin.

Joo elikkö ei kisasta oikein mittään tullut.

Aika-ajossa spinnaus ---> seinään ----> auto lunastukseen.

Kisassa lähtösuoralla parantelin asetelmiani kunnes (jakcy?) hieman hipaisi renkaanseeni ensimmäisessä mutkassa ja putoan joukon hännille.
Noustessani perältä tuli myös avausmutkissa osumaa Suomen_leijonan kanssa josta molemmat spinnaa. Löydän pian hyvin vauhdin ja ajelen siinä 8. sijalla kunnes zhepdyra ja alpha kolaroivat ja safety car! hain tuoreet renkaat varikolta ja olin sijalla 6.

Olin uusintalähdon jälkeen parhaimmillaan jopa toinen kun onnistuin ohittamaan bradan ja tompertonit yhtä aikaa :D. tuo huvi päättyi lyheen sillä melko pian Lightionary ajaa perään ja putoan sijalle 5.

Myöhemmin kisassa tuli vielä aika kova mälli alphan kanssa jota (videomateriaalia) tutkiessani päädyin siihen tulokseen että tilanne muistutti aikalailla Kimi-Alonso osumaa Suzukassa eli molemmat olisivat voineet välttää osuman.

6.sija ja muutama piste kumminkin sain ja USA:an lähdetään sitten parantamaan :)

ps. videomateriiali tulossa mahdollisesti.

Minullaki oli aika-ajois +10 ja lähin 11:sta ruudusta.

Oli muuten hyvää kisailua siinä turva-auton jälkeen sijoista 2-6.

Kyllä! Tuli taas todistettua, kuinka huono tuuri voi ihmisolennolla olla.

Aika-ajoissa paalulle, ei siinä mitään.

Mutta heti ekalla kierroksella, auto tuntui erittäin liukkaalta ja putosin 4:nneksi(?). No, sieltä hirveä nousu sialle 2. Oli ero kärkeen noin 8sec (mitä olin kaventanut) ja taakse noin 5sec ja sitäseuraavan noin 20sec. Ois tullu sija 2 mutta ei niin ei. Se kirottu turva-auto päätti sit tulla radalla -_-. Kaikki ero täysin hukkaan ja uusintastartissa brada23 jysäytti konttiin aika kovaa. Siitä taas hirmuinen kiri ja ohittaessani apeliusta osuin häneen. Pahoittelut siitä.

Vielä yksi oma virhe ja etusiipi irtos -_- Ja sieltä taaaas kiri ja pääsin neljänneksi, kierros lisää ja oisin päässy kolmanneksi. Eli yhteenvetona voin todeta, että kisa meni päin vittuja..

PS. Teksti kirjoitetta väsyneenä ja vittuuntuneena.

[video=youtube;yuXpMq-6RJU]https://www.youtube.com/watch?v=yuXpMq-6RJU&feature=plcp[/video]

ehkä tuosta saa jotain kuvaa omasta kilpailun kulusta :)

Ite en muista, että oisin koskettanu aapoa perään eka kurvissa. Mut kyllä tuosta videopätkästä näkee, että minä olin heti siinä aapon perässä ja varmaan keula osu renkaaseen. No muuten kisa meni yrittäessä pysyä radalla. Kärjen vauhtiin ei mitään mahdollisuutta ja oikeestaan shuudi vasta lopussa alko vähä painostaa.
Pahoittelut aapolle vielä:(

2 ensimmäisen kilpailun aikana seuraavista kuljettajista ei ole kuulunut mitään:

janmagn - mercedes
anz3lmo76 - lotus (oli ensimmäisessä kilpailussa mutta ilmoitti "eroavansa"?)
hiphei_finland - 2. kisaan oli tulossa mutta pelasi PSN mieluummin GT5, vaikka invailin ja lähettelin viestejä...
mir02k1 - wiliams
tanelto - catherman

Heidän kohdallaan miettisin sarjasta sulkemista, ellei pian ala kuulumaan kenestäkään. Ainakin Tomperton voisi tulla "viralliseksi" kuskiksi ja sitten muut paikat täytetään muista kuskeista ketkä haluavat ajaa / yhdistetään vajaat tallit tai jtn. Player saanee päättää.
Kaksi epäaktiivista käyttäjää on suljettu sarjasta (janmagn ja mir02k1). Ovat viimeksi olleet KonsoliFINissä 23.9.

Tomperton siirtyy kisakuskiksi Lotukselle anz3lmon tilalle.

Hiphei ja Tanelto ovat turvassa, kummatkin ovat olleet suht aktiivisia ja ilmoittaneet poissaoloista.

Kahdelle varakuskille olisi siis kisakuskin paikka tarjolla, nopeimmat syövät hitaat.

Lotukselle siis. Hemmetti, pitikin kerätä Sauberille pisteitä. :D

Austinissa ajelin viimeksi joskus julkaisun aikoihin ja olin kyllä aivan ulapalla siellä.

En muuten Sunnuntaina pääse kisaamaan harrastuksen takia. Ellen sitten sairastu tjsp.

Pitäs katsoa vähän tarkemmin kisakalenteria.Testasin huomista varten 50% kisan ja sit ku luin uudestaan kisakalenteria,ni huominen kisa onkin jenkkeissä ja mähän kurvailin singaporessa.:D

Huomenna sitten vuorossa Austin joka itselle vielä melko tuntematon rata.
Mulla jää reissun vuoksi väliin tuo sunnuntain Singaporen GP ja todennäköisesti viikon päästä oleva Belgian GP.

En pääse valitettavasti tänä iltanakaan mukaan, perskeles. Ylimääräiset iltaduunivuorot tuntuu ikävästi osuvan näihin kisapäiviin siihen malliin, että joku varmemmin mukaan pääsevä vois tulla tulevissa kisoissa mun tilalle "viralliseksi" kuskiksi.

Mikäli vastaisuudessa tarvii varakuskia jonkun estyneen tilalle niin tulen toki mielelläni jos olen vapaalla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

No tänään sitte kolmas kilpailu :) Jenkeissä ajetaan ja tänään sitte Clearilla, koska oon kyllästyny toho sääbugiin että koko ajan sataa tai tms. Ei varmaan kellee tuu yllätyksenä sen Brasilian sateen jälkeen että sellaisessa ei ole vain järkeä, ehkä sitten kun se sääbugi on korjattu. No anyway.

18:45 jälleen kerran valmiiksi konsolille ja mulle kaveripyyntöä jos ette jo ole laittaneet niin helpotatte vain mun työtä. Eipä tässä muuta, rutiinilla mennään taas. Hiukkasen on siellä tullut kuski muutoksia, mutta muuten aikalailla samat asetelmat kuin ennenkin. Hiukan varovaisuutta koska kaikille varmaan melko yllättävä rata (ellei joku oo 24/7 treenannut pelin saatuaan).

Tervetuloa kisailemaan :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom