Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1 PÄÄTTYNYT

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Pahoittelut lightinarylle mun töpistä aika-ajossa , en huomannut yhtään että olit tulossa pitäis katsoa peileihin :mad:

oma tavoite kaudesta täyttyi vaikka en koko kautta mukana ollutkaan. ja tavoite oli että joka kisassa maaliin ja pisteille .
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Aika-ajossa en ajanut yhtäkään aikakierrosta ja silti olin kisassa ensimmäisen mutkan jälkeen toisena :D

Noh,kisa meni kuten yleensäkin eli vauhti olisi periaatteessa riittänyt vaikka mihin mutta käytännössä tein liikaa virheitä ja se siitä. Normaali 6.sija ja viimeiset 10 kierrosta ajoin alle kahden sekunnin päässä booriksesta.

Harmi että jäi tällä kauella muutama kisa väliin joka rokotti paljon sarjataulukossa, ensi kaudella sitten parantamaan :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Jeps vika kisa tuli ja meni niin kuin tallimestaruus tuli ja meni. Lähtö oli hyvä ja renkaiden vaihtoon mennessä oli melkein 10sekan ero seuraavaan, mutta sitten yhessä mutkassa vähän mutka pitkäksi ja 800 hevosvoiman avustuksella tehtiin sitten tuttavuutta seinän kanssa, loppukisa oli sitten takaa-ajoa. Kuitenkin tuli nopein kierros saatua. Nyt sitten bonus kisan kautta uuteen kauteen.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

MESTARIA PITÄÄ MUISTAA Kyllähän mestari brada pitäisi palkita jotenkin. Esimerkiksi sais vaikka valita ens kauden tallin itse jos haluaa .
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

MESTARIA PITÄÄ MUISTAA Kyllähän mestari brada pitäisi palkita jotenkin. Esimerkiksi sais vaikka valita ens kauden tallin itse jos haluaa .

Joo kyllä tuo meikäläiselle sopii ja jos playerille sopii niin ottaisin Lotuksen siis jos on vaan mahdollista.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Joo kyllä tuo meikäläiselle sopii ja jos playerille sopii niin ottaisin Lotuksen siis jos on vaan mahdollista.
Joo sopii.

Päivitän kohta tämän ketjun etusivun ja rupean sitten väsäämään uutta ketjua, jossa sitten näkyy uudet tallit ym.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1

Miut voi laittaa jonkunnäköselle varasijalle kun en varmaan alkupäänkisoihin tän netin takia pääse jos sen nyt joskus saisi korjattua.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1

Etusivu päivitetty. Kiitoksia kaikille tästä kaudesta.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1

jakcy,booris,alphatuhoaja ja minä oltiin 8 pisteen sisällä, aikas tasasta :D

Ja tosiaan kiitos myös minunkin puolesta tästä kaudesta.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1

a. 10 kisaa
b.-
c. keskiviikkona 19:00 tai 19:30 muuten ei väliä
d. uudet tallikaverit
e. Eipä oo valittamista
g. vaikka heti perään


1. Alphatuhoaja
2. Aappo1
3. Taikoja
4.Lightionary
5. Booris84
6. santtu-71
7. OskariMerilainen
8. Player9 (alustava)
9. Tomperton
10. Jackyw83
11. Brada23
12. Suomen_Leijona

Varalista:

1.Hernerokka
2.Juhofhin (*)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1

No tulihan se tallimestaruus taikoja meille :) ja toivottavasti muutkin on samaa mieltä tuosta että brada pitää palkita edellä mainitulla tavalla.

Ja kiitokset myös minun puolesta kuluneesta kaudesta ja menestystä kaikille uuteen kauteen.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1

Mun puolesta brada saa ajella "oma valitsemallaan tallilla" :D Mutta joo. 100% Kisa 17:00 ensi sunnuntaina 18.11.
 
Ylös Bottom