Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1 PÄÄTTYNYT

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Joo, onnea vaan Bradalle mestaruudesta, munkin puolesta :) Ensivuoden kuskijutuista sen verran. 3-4vaihtoehtoa olisi.

1) Jatketaan samalla kokoonpanolla
2) Arvotaan randomilla
3) Kuljettajien 1-8 sijoilla olevat sijoitetaan ensin yksitellen talleihin. Sitten perään arvotaan ja laitetaan 9-16 kuski jolloin tallissa paras mahdollinen vaihtoehto on 1. ja 9. kuski.
4) Laitetaan suoraan: 1-16 , 2-15, 3-14, 4-13, 5-12, jne. :) Tallit vaikka arpomalla.

Mielipiteitä saa ehdottaa, mutta tasapuolisuuden takia 2 tai 4 olisi paras vaihtoehto. Playerikin voi miettiä noita tallijuttuja, sähän ne "valitettavasti" joudut hoitamaan, etten itse pääse itselleni säätämään siellä mitään :DDDD (en kyl säätäiskään mutta anyway)


EDIT: Ku nopeesti kattoin niin siellähän on 7,8,9 sijoilla Minä, Booris, Aappo ja kaikki parin pisteen sisässä :) Suzukassa tilanteet saattavat siis vielä muuttua (ja Jackyn ohittaminen multa vaatisi top-4 sijan joten myönnettäköön Jackyn olleen hyvä vastus kaudella mutta ei riitä vauhti tällä kaudella, ens kautta odotellessa :D)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Juu kiitoksia. Kisa itsessään oli aikamoista vuoristorataa aika-ajot meni jo metsään ja lähössä jonkun avustamana (kiitos siitä) taikojan perseeseen ja rankkua meikäläiselle (ihan oikeutetusti). Noh siitä sitten pikku hiljaa noustii 2, mutta kisan lopussa renkaat oli niin loppu, että taikoja meni pienen kissa ja hiiri leikin jälkeen menojaan. Noh lightin kanssa kävi tuuri kun häneltä kaiketi loppui bensa ??? Kuitenkin nyt ei voi varmistella mitään vikassa kisassa ku on vaan 5 pinnan ero sauberiin. Että jos tallipäälikköni shuudi tulisi nyt tähän viimeseen kisaan niin viedään se pokaali kotiin.

Ai niin kyllä meikäläinenkin tulee kanssa tohon bonus kisaan.

Ei minulta bensa loppunut. Siinä yhessä kohtaa osuin perääsi ja jouit ulos radalta ja pääsin ohi. Tietenki herrasmiessääntöjen mukaan päästin sinut takaisin edelle. Sitte vielä itse tuli tehtyä virhe ja pääsit karkuun. Oli kyllä kaikinpuolin hyvä kisa, tapahtumaa riitti ja taistelu taikojan ja bradan kanssa oli hurjaa. ;)

Seuraavaksi onkin sitte päätöskisa, tiukka kamppailu tulee kolmannesta siasta taikojan kanssa. Ja onnea bradalle mestaruudesta!
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Muistakaa hei ny itte tätä listaa "päivittää". Eli kopioitte edellisen listan ja laitatte oman nimen perään ja viestiin. Bradankin kohdalla taas unohtui :) mutta ei se mitään. Lista on siis,
18.11 Ajettavan erikoiskisan (100% , AbuDhabi) ilmoittautumislista, koska avuttomistakin olisi halukkaita :)

(Ilmoittautumiset 17.11 mennessä)
1. Alphatuhoaja
2. Aappo1
3. Taikoja
4.Lightionary
5. Booris84
6. santtu-71
7. OskariMerilainen
8. Player9 (alustava)
9. Tomperton
10. Jacky
11. Brada23


Varalla:

1. Hernerokka
2. Juhohfin (varauksella)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Juu, oli aappon kaa kyl hyvää kisailuu. Mut kävi kyl ärsyttää tuo rangaistussysteemi ku viimesil kierroksil vikas mutkas aappo lähti pyörähtämään ja olin sisäreunas ni aappo sit osu minuu ja estin hänen pyörähtämisensä ja minulle +20 sekuntii siitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Ei minulta bensa loppunut. Siinä yhessä kohtaa osuin perääsi ja jouit ulos radalta ja pääsin ohi. Tietenki herrasmiessääntöjen mukaan päästin sinut takaisin edelle. Sitte vielä itse tuli tehtyä virhe ja pääsit karkuun.

Jaa tais tallikin olla mestaruus tunnelmissa kun siellä ne ilmotti et takana olevalta on bensa loppu :D Mutta aika outoo ku et saanu siit rangaistusta ( et kyllä olis ansainnu), mutta yleensä ku toisen tyrkkää ulos radalta tulee rankkua. Mutta helvetisti plussaa siit et noudatettiin niitä herrasmies sääntöjä kumpa publa kisailukin olis tommosta.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Joo, onnea vaan Bradalle mestaruudesta, munkin puolesta :) Ensivuoden kuskijutuista sen verran. 3-4vaihtoehtoa olisi.

1) Jatketaan samalla kokoonpanolla
2) Arvotaan randomilla
3) Kuljettajien 1-8 sijoilla olevat sijoitetaan ensin yksitellen talleihin. Sitten perään arvotaan ja laitetaan 9-16 kuski jolloin tallissa paras mahdollinen vaihtoehto on 1. ja 9. kuski.
4) Laitetaan suoraan: 1-16 , 2-15, 3-14, 4-13, 5-12, jne. :) Tallit vaikka arpomalla.

Mielipiteitä saa ehdottaa, mutta tasapuolisuuden takia 2 tai 4 olisi paras vaihtoehto. Playerikin voi miettiä noita tallijuttuja, sähän ne "valitettavasti" joudut hoitamaan, etten itse pääse itselleni säätämään siellä mitään :DDDD (en kyl säätäiskään mutta anyway)


EDIT: Ku nopeesti kattoin niin siellähän on 7,8,9 sijoilla Minä, Booris, Aappo ja kaikki parin pisteen sisässä :) Suzukassa tilanteet saattavat siis vielä muuttua (ja Jackyn ohittaminen multa vaatisi top-4 sijan joten myönnettäköön Jackyn olleen hyvä vastus kaudella mutta ei riitä vauhti tällä kaudella, ens kautta odotellessa :D)
Ite kannatan tuota vaihtoehto 4:sta. Mut ihan reiluuden nimissä tuo 2 vaihtoehto on paras:p
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Minulleki käy tuo vaihtoehto kaksi, jos pystyn jatkamaan, sillä hankittiin uusi nopeempi yhteys, sillä pystyn yhistämään networkiin mut sit en pysty liittyy sessioihin. Vanhalla yhteydellä joka on hitaampi pystyin liitttymään sitten sessioon. Eli jos joku teistä on joku ATK-asijantuntija ni vois auttaa jos osaa/haluaa.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Ensivuoden kuskijutuista sen verran. 3-4vaihtoehtoa olisi.

1) Jatketaan samalla kokoonpanolla
2) Arvotaan randomilla
3) Kuljettajien 1-8 sijoilla olevat sijoitetaan ensin yksitellen talleihin. Sitten perään arvotaan ja laitetaan 9-16 kuski jolloin tallissa paras mahdollinen vaihtoehto on 1. ja 9. kuski.
4) Laitetaan suoraan: 1-16 , 2-15, 3-14, 4-13, 5-12, jne. :) Tallit vaikka arpomalla.

2 käy kans mulle oikeen hyvin.

Sitten kisasta...oli kyllä hyvää vääntöä melkee koko kisan ajan, lähtö meni ihan nappiin kun otin hieman rauhallisemmin ni siitähän sitten porukkaa just mun edestä pihalle ja nousin heti kolmanneks :cool: aika nopeesti kyl kävi selväks et joutuu puolustelemaan sijoitusta kun vauhti ei vaan riittäny yhtään kärki kavereita vastaan :confused: ja kaiken lisäks renkaat loppus tas kesken kaiken..meinaa ne pehmeemmät..loppukisa sit mentii jackyn kans 3sec erolla monta kiekkaa olisko ollu kierroksesta 19 lähtien maaliin saakka..paitsi kisan VIIMISELLÄ kiroksella ja VIIMISESSÄ mutkassa santtu painaa ohi ku luulin et se olis ollu paljon kauempana :D "jokane tsäänssi on mahdollisuus" vaimitesenytmeni :eek:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Bongasin tuolta etusivulta "DHL fastest lap awards" eli meinaa vissiin sitä että kenellä on eniten nopeimpia kieroksia?
Eli jos minä,leehujlee tai taikoja ajaa nopeimman kieroksen Suzukassa neljä kuskia jakaa tuon palkinnon? :O
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Aappo , eiköhän eniten pisteitä saanut tai nopeimmin sen määrän saavuttanut kuski saa sen palkinnon. Tuntuisi vähän oudolta jo 2-4 kuskia jakaa sen :D Toki eihän mikään ole mahdotonta.
Kuski jutuissa olen sitten tullut siihen päätökseen että käytämme vaihtoehtoa 2), eli arvomme kuljettajat uudestaan. Kuljettajista Lisco on ainakin sanonut itsensä irti. Myöskin parin kuljettajan kohdalla, ainakin omasta mielestäni leijuu kysymysmerkkejä ilmassa. Painotan että viikonloppuna olisi viimeistään kiva tietää jos lopetatte, niin voidaan huomioida tallien arvonnoissa. (Jotka Player9 saa hoitaa).

Leejuhlee, no en ole virallisesti mikään ATK-tyyppi mutta ihan ensinnä varmaan kannattais resetoida reititin/modeemi ja antaa hetken aikaa olla pois päältä (samalla kytkeä PS3:stä netti pois päältä ja hetki antaa olla) Sitten heität sen reititin/modeemin päälle ja samalla yhdistät sen PS3, vaikka manuaalisesti uudestaan. Saattaa olla että oot jo tehny, tää on ihan perusjuttu alkuun jos ei toimi.
Sitten ainakin itselläni tulee reitittemestä netti. Tossa on noita portteja 4 joista yhteys tulee modeemin kautta. Välillä itse vaihtelen niitä portteja, sekin saattaa auttaa. :) Auttaisi jos kertoisit hieman tarkemmin sun nettisysteemeistä :)

Mutta ei tässä nyt muuta. Sunnuntaina kaudenpäätöskisaan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

leejuhleelle;

tai sitten soitat vaan operaatorillesi ja kysyt voivatko auttaa.
kun mä vaihdoin modeemin reitittimeen niin mulla netti katkeili/pätki aina 15min välein (jos pelasin siis netissä jotain), kattelin sitä noin viikon ja soitin soneralle että mitä perkelettä tää nyt taas on!!?? niin siellä joku hyväkäs oli laittanut ruksin mun netti asetuksiin että se ei toiminut kunnolla paitsi jos selaili iltapäivä lehtiä tms :D
että vika voi myös löytyä palvelun tajoasta.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Jatkan F1 -uraani. :D

Kerkeen just ajamaan toisen kauden ennen ku pistän kurkkusalaatit päälle.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Sori unohin siis kertoo et kyseessä on nettitikut. Tuolla PS3-verkkoongelma ketjuunkin kirjotin siel on jonkinnäköne selitys tilanteest.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Täällähän on hiljasta :D Noh, tänään olis sitte luvassa tota Suzukaa ja kauden viimeinen kisa :) Mestaruus on ratkastu mutta muita sijoja siellä voisi vielä ratkoa. Ja jos ei muuta niin ainahan voitosta voi taistella :D. 19:00 Taas ajellaan ja nyt sitte Dynamicilla taassen.

Muistakaahan että 100% kisassa olisi vielä 5slottia tilaa;
(Shuudi, Suomen_Leijona, Zephydra, Merimax, Leejuhlee ja Lisco puuttuu, muistakaahan ilmoitautua jos kiinnostaa)
(Ilmoittautumiset 17.11 mennessä)
1. Alphatuhoaja
2. Aappo1
3. Taikoja
4.Lightionary
5. Booris84
6. santtu-71
7. OskariMerilainen
8. Player9 (alustava)
9. Tomperton
10. Jackyw83
11. Brada23

Varalista:

1.Hernerokka
2.Juhofhin (*)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Jos alpha tänään lähetät miule muutaman inviten ja katon jos pääsen mukaan, ku nyt vanha mokkula irtisanottu.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

HUOMMuutoksia aikatauluun. 100% kisa ensi sunnuntaina alkaa jo 17:00.

Mutta kauden viimeisen kisan tuloksiin. Ei mitään erityistä, itselle joku penalty alussa aivan tyhjästä.. sitten kisan kuluessa kirin santtua nopeasti, mutta kun eroa oli enää 3sekkaa ja pari kiekkaa jäljellä niin tuli oikomisesta penalty ja siitä sitten lopulta 60sec penalty, joten.. kisa meni siihen.

Aika-Ajo:

1.Brada23-Marussia / 1.35.340
2.Merimax87-Caterham / 1.35.754 (10+ POS, kisaan)
3.Booris84-Mercedes / 1.36.794
4.Taikoja-Sauber / 1.37.642 (10+ POS, kisaan)
5.Santtu-Sauber / 1.38.984
6.OskariMerilainen-Williams / 1.39.337
7.Alphatuhoaja-Mercedes / --------- (10+ POS, kisaan)
8.Aappo1-Lotus / ---------
9.Lightionary-Caterham / ------- (10+ POS, kisaan)

Kisa:

1.Merimax87-Caterham / 1.38.285 - 45.27.600
2.Taikoja-Sauber / 1.38.718 - +7.291
3.Brada23-Marussia / 1.37.799 - +16.597 (FL, FL, FL)
4.Lightionary-Caterham / 1.38.622 - +22.003
5.Booris84-Mercedes / 1.39.626 - +29.290
6.Aappo1-Lotus / 1.39.296 - +55.187
7.Santtu71-Sauber / 1.40.717 - +1.11.710
8.Alphatuhoaja-Mercedes / 1.39.810 - +2.40.994 (60seccaa penaltyä ja pakittaen maaliin)
9.OskariMerilainen-Williams / 1.44.796 - DSQ

Kausi siis päättyi. Player varmaankin viikon sisällä päivittää etusivun kunnolliseen kuosiin ja arpoo uudet tallit. Ainakin Lisco on ilmoittanut eroavansa joten uusia paikkojakin löytyy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Siis ei voi olla totta.. taistelu taikoja kanssa sarjataulukon kolmannesta sijasta. Ja kyllä hän ohittaa minut kierros ennen maalia. -.- Sitte vielä ite törppöilen ja bradakin pääsi ohi.. Eli vituiks meni. Aika-ajoissa santtu ei väistä yhtään ja perään ja +10 postion. Aina ei voi voittaa..
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Huhhuh olipas kisa taas. Vihdoinkin saavutin voiton ja mikä parempaa kuin kauden viimeisessä kisassa vielä.
Bradalla kyllä kävi aika paska tuuri. :eek:
 
Ylös Bottom