Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1 PÄÄTTYNYT

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

AB) loput 10 kisaa
C) Sama aika käy
D) Voi arpoa uudestaa
E) -
F) -
G) Ei oo välii millo jatketaa ja tuo bonus kisa juttu käy kyllä
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Ja voisitte ehkä kilpailun aikana vähän vähentää tota toisten solvaamista ja selvitettäisiin tilanteet kilpailun jälkeen.
myönnetään, itse ainakin tuli syyllistyttyä tähän, pahoitteluni siitä! ja olet kyllä tuossa ihan oikeassa, ei ole reilua häiritä toisia kesken kisaa.


e. Eipä oo valittamista mut ylimääräinen kiroilu vois jättää pois ;)
sama kuin edelliseen, pahoitteluni..pesen suuni hetipaikallanyt saippualla :eek:


SITTEN ITSE KISASTA;
oli kyllä tapahtumarikas kisa, ei voi muuta sanoa.
Hieman keskittyminen itellä pääsi herpaantumaan kun keskittyi liikaa muitten tekemisiin radalla, kun olisi vaan ite pitäny mennä kovempaa, välillä vähän jännitti takana tuleva, kun jollain ainakin meni useamman kerran jarrutus pitkäksi että osuuko seuraavksi omalle kohdalle...mutta onhan se niinkin että ei ohi pääse ellei yritä!!
jotenkin ihmetytti että miten tässä kisassa renkaat suorastaan suli alle jo parin kovan kiekan jälkeen..tai ainakin mersussa ne suli alle..
SC:n jälkeen oli tosi hyvä draivi päällä uusilla pehmeillä renkailla ja pääsin heti "ohittamaan" tallikaverin pääsuoran jälkeen ja sitten kuromaan leejuhleen eromatkaa umpeen..se kävikin helposti, sitten vikan kierroksen heti alussa leejuhlee menee kurvissa pitkäksi minä rinalle ja puoliksi ohi, sitten seuraava kurvi ja POKS, leejuhlee takarenkaaseen (korjaa jos olen väärässä), ei siinä mitään hieman siinä ite turhauduin ja pääsi ärrämurria suusta..mutta "hyvin nukutun liskojen yön" jälkeen totean vaan että kisatilannehan se oli ja näitä vaan välillä tapahtuu :)
loppukisa/kierros menikin sitten katsoessa kun alphatuhoaja liukasteli siinä 3-2sec mun edellä :D


Kysmykset;

a) 10kisaa on ihan ok.
b) eiku vedetään kymmenen monaco kisaa putkeen...;)
c) toi sopii hyvin et ke on vähä myöhemmin ku itellä on puolkuudest tunti eteenpän vakio sulkkis vuoro ni ei välttämättä aina ehdi sitten kisaamaan, su kävis ehkä paremmin 19:15 ni ne jotka ei omista MAX kanavaa niin pystyis kattomaan F1 kisan koosteen rauhassa...mut mulle toi nykyinenkin kyllä sopii..
d) mulla ei ole niin väliä..mut jos tätä jatketaan vielä 3nelle ja ehkä pitempäänkin ni olisko siin ideaa et olis 2kautta aina samassa tiimissä ja sit uusi arvonta? eli 2kausi samoilla tiimeillä ja 3kausi arvotaan uusiksi.
e) noup :cool:
f) ainut olisi että saisiko alphatuhoaja(tai ketä tahansa) samalla lailla tulokset esiin tänne niinkuin "avuttomilla"? kuvakaappaukset tänne foorumeille siis, aika-ajoista ja kisasta..siinä näkisis kaikkien AA ajat ja kisan jälkeen erot ja nopeimmat kirrokset kaikilta kisaajilta.
g) mulle ainakin käy tuo mitä alpahatuhoaja ehdotti.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

a. koko kausi <-- Ens kauteen olisi kyl kiva saada 12-14 kisaa. Jos jotkut kisakuskit on poissa niin yksi poissaolo ei mestaruus taistelua pahenna niin vimmatusti. :)
b.-
c. Keskiviikkona mielummin 19.00 mutta se 19.30 käy myös.
d. Arvotaan uudet tallikaverit <-- tämä olis aika namu omastakin mielestä. Jos mielipiteitä otetaan vastaan niin salu71:sen kanssa tahtoisin ajaa ens kaudella! :)
e. Eipä oo valittamista mut ylimääräinen kiroilu vois jättää pois ;) <-- Samaa mieltä. Itsekkin kyllä oon hiukan kironnu, mutta muistakaa kanssakilpailijat, että en mie pahalla! :D
g. vaikka 2. kausi heti perään!
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

A. Koko kausi mukaan niin ei olis paljon merkitystä jos vaikka joku kisa jäis väliin (vahakin systeemi käy todella hyvin )
B. -
C. samat ajat käy ihan hyvin
D. arvotaan uudet tallit tai sitten ehdotuksia kenen tallikaveriksi haluais
E. ei valittamista samat voivat jatkaa
F. -
G. voidaan vaikka heti jatkaa ja se 100% kisa väliin kuulostaa hyvältä ( olis niin sanotut pikkujoulu ajelut )


PS. vielä kohtaan D ja F. tai sitten niin että tämän kauden jälkeen pistetään tallit niin että kauden 6-8 parasta kuskia eivät olisi samassa tallissa, niin vois saada tuosta merkki mestaruudestakin ihan tiukan kaikkien tiimien kesken, ei pääsis mitään suuria eroja pisteissä tulemaan. ja mukaan vois ottaa noita puuttuvia tiimejä ( Ferrari,McLaren,Red Bull,Force India ) tässä nyt yksi ehdotus .
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Kaikki eivät vielä ole omia mielipiteitään vielä kertonut mutta ainakin pari asiaa on jo melko varmaa:

10kisaa, ne mitä ei ajettu 1.kaudella , 3kaudelle voidaan vaikka ajaa sitten enemmän. (valitukset hyväksytään, mutta hylätään )
100% kisa ajetaan 18.11 (SU) , jos kelpaa niin voin arpoa jollain ohjelmalla radan, taikka sitten jos joku ehdoton rata olisi jota haluaisitte ajaa. 19:00 varmaankin, lisää myöhemmin. (mielipiteitä saa laittaa)

SU-kisat ajetaan 2kaudella 19:00 , (ne F1-koosteet kuitenkin loppuvat ... :D) (valitukset tod.näk hylätään)
KE-kisat ajetaan 2kaudella 20:00 , koska ainakin itselläni alkaa harjoitustoiminta ja muillakin, mitä oon saanu käsityksen. (valitukset otetaan huomioon)

Tallien tilanteesta sen verran että ne joko pysyy samoina 2kaudella tai sitten pistetään arvalla uusiksi. (ps. Ferrari, Redbull jne. puuttuu koska tää on "kakkos-sarja" :D)
Kausi 2 alkaa 21.11 Keskiviikkona kello 20:00 näillä näkymin. Siihen se viikon/2viikon tauko tulee ihan hyvään paikkaan :)
Niistä screen shotti / avuttomien aika jutuista. Jos joku "opettaa" mulle miten mä saan otettua siitä sen screenin niin kelpaa, mutta laittakoon YV:nä mulle, toteutuu kyllä :)
Nopeasti katottuna ja arvottuna ens kauden kisat, järjestyksessä ovat, ja kaikki kisat ajetaan Dynamicilla:
(Player voi laittaa sitten vähän hienompaan kuosiin etusivulle kun päivität 2.kauden jutut sinne)
Canada 21.11- KE 20:00
Eurooppa 25.11- SU 19:00
Italia 28.11-KE 20:00
Korea 2.12-SU 19:00
Kiina 5.12-KE 20:00
Espanja 9.12-SU 19:00
Intia 12.12-KE 20:00
Australia 16.12-SU 19:00
Abu Dhabi 19.12-KE 20:00
Malesia 23.12-SU 19:00

- Tuli jonkunlainen intopuuska ja tuli duunattua noinki paljo :/ Toki kaikki voi mennä uusiksi jos ei teille käy. Erikoiskisasta laitan infoa myöhemmin tällä viikolla. (ps. Player jos joku mättää tässä mielestäsi niin laita vaa heti viestiä :)) Tallijako voidaan mun puolesta arpoa uudestaan, mutta tasapuolisuuden vuoksi Player hoitakoon sen :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Etusivu on nyt muuten päivitetty, mutta pisteet tulevat vasta huomenna koska en pääse tänään koneelle.

Ja ei muuta valittamista tuosta Alphan viestistä, mutta laittaisin Australian ensimmäiseksi kisaksi ja Abu Dhabin viimeiseksi.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Jeps, mulle kyllä sopii kisa ajat ja radat. Sadekisat on persiistä, mut nehän kuuluu tähän lajiin:D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Keskiviikko 20:00 on ihan hyvä, kaikkia ei valitettavasti pysty miellyttämään. Ja siihen kisakalenteriin Player saat tehdä mitä haluat :) heitin vain noi arpakoneeseen ja arvoin jonkun alustavan järkän :) kelpaa se Aust / Dhabi vaihto.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Ja voi olla ehkä viisaampi siirtää toi viimeinen kisa pois aatonaatolta? vaikkapa seuraavaksi keskiviikoksi 26.12
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

vai käviskö kaikille että toi joulu viikko olisi vapaa (mukaan lukien tuo 23. päivä Sunnuntai)? ite ainakin tarttee sukuloida oikeen urakalla, ni siin menis 2 tai 3 kisaa ohi...:(
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Pistetaulukko on nyt päivitetty. Bradalla on mahdollisuus varmistaa mestaruus jo seuraavassa kilpailussa.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Jos joku ei jatka ensi kaudella, ilmoitus mahdollisimman aikaiseen, niin voidaan yrittää värvätä lisää kuskeja ja ottamaan sen huomioon. Joulusta mun piti jo aikaisemmin puhua, sopii mulle erittäin hyvin että tuo joulupyhien aika rauhoitetaan kisoista, päivitetty alustava kisa-lista tässä:

Australia 21.11- KE 20:00
Eurooppa 25.11- SU 19:00
Italia 28.11-KE 20:00
Korea 2.12-SU 19:00
Kiina 5.12-KE 20:00
Canada 9.12-SU 19:00
Intia 12.12-KE 20:00
Espanja 16.12-SU 19:00
Malesia 19.12-KE 20:00
---- Joulutauko----
Abu Dhabi 27.12-TO 20:00 (huomaa poikkeus torstai, koska keskiviikkokin tuntuisi vielä "joululta", joten tuo varmaankin kelpaa (kuitenkin ennen uuttavuotta) )


18.11 Sunnuntaina ajetaan se erikoiskisa (100%) Ehdotuksia radasta otetaan vastaan 8.11 asti. (ei monaco, mieluiten Spa/Monza/Hockeyheim tai muu "turvallinen rata")
Player voisi laittaa etusivulle jonkun ilmotuksen tosta "kauden vaihto special" - nimellä kulkevasta 100% kisasta ;)
Jos OSALLISTUT kisaan niin nimi listaan (jos edes 1 ei pääse tulemaan niin Playerille olisi paikka, olisi mukavaa jos liittyisit seuraamme )

1. Alphatuhoaja
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

1. Alphatuhoaja
2. Aappo1


Ehdotan tuohon speciaali kisaan radaksi Valenciaa :D
Oikein mukava rata jossa virheitäkään ei hirveästi saa tehdä
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Mulla jää nämä kauden loput kisat sitte ajamatta. Ei vaan kerkiä millään.

Ja mitä tulee ensi kauteen, niin en ole osallistumassa...en viiti pyörii muitten jaloissa.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

1. Alphatuhoaja
2. Aappo1
3. Taikoja

Ite ehdottaisin radaksi Abu Dhabia, Olisi mukava nähä kisan aikana ku aurinko laskee :cool: (muutenkin hyvä ja "turvallinen" rata)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

1. Alphatuhoaja
2. Aappo1
3. Taikoja
4.Lightionary

Radaksi ehdotan myös Abu Dhabia, on se vaan niin mahtava rata. :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

1. Alphatuhoaja
2. Aappo1
3. Taikoja
4.Lightionary
5. Booris84

Radaksi ehdotan USA:n Austinia
:cool:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

1. Alphatuhoaja
2. Aappo1
3. Taikoja
4.Lightionary
5. Booris84
6. santtu-71
Radaksi ehdotan USA:n Austinia
 
Ylös Bottom