Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1 PÄÄTTYNYT

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Voihan V***U!

Päätin ottaa tuossa pari tuntia sitte pienet päiväunet ja mitä? herään 19.15..... voi tätä ketutuksen määrää vielä ku en pääse kahteen seruvaan kisaan.

Sori tästä :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Ja huono tuuri jatkuu! Aika-ajojen jälkeen tuli musta ruutu. Ylhäällä luki loading ja mitään ei tapahdu. Tällä tuurilla en uskalla edes kuvitella, mitä Singaporessa tapahtuu..
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Ei menny aivan suunnitelmien mukaan.Ekas mutkas taidettiin osua leejuhlee kans yhteen ja spinnasin.Välil oli alphan kans jopa pientä kisailua,mut spinnailin liikaa.Sit telewelli päätti keskeyttää mun kisan kokonaan,jota se on viimeaikoina tenhy aivan liikaa.:( Huomenna täytyy hakea uus modeemi.Ja ens kisaan täytyy treenata hieman enemmän.:)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Co-opissa on tuo peli myös joskus kaatuillu. Nytki jonkun aikaa tuo servu ootti sua, mut sit luki että lighti lost connection...
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Ei menny aivan suunnitelmien mukaan.Ekas mutkas taidettiin osua leejuhlee kans yhteen ja spinnasin.Välil oli alphan kans jopa pientä kisailua,mut spinnailin liikaa.Sit telewelli päätti keskeyttää mun kisan kokonaan,jota se on viimeaikoina tenhy aivan liikaa.:( Huomenna täytyy hakea uus modeemi.Ja ens kisaan täytyy treenata hieman enemmän.:)

Pahoittelut tästä jos näin kävi, kun itse en kyllä ekassa mutkassa tuntenut minkäänlaista osumaa.

Nyt ois kerrankin ollu mahollisuus taistella jopa voitosta, mutta tuli 3. kierroksella pyörähdettyä ja etusiipi hajalle ja yks ylimääränen stoppi. Muuten kyllä vauhti riitti yllättävän hyvin ja sain nostettua itseni sentään kolmanneksi.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Juups lightin netti sano ittensä irti tossa kisan alussa, mutta ei voi mitään. Ens kerralla Light älä ala niitä viestejä kesken kisan laittelemaan, meni mulla parissa mutkassa vähän keskittyminen kun mustia ruutuja sinne ylös ilmestyi ja yritin niitten otsikkoja lukea, ymmärrän että petyit mutta no can do :( itsellä ainakin alussa osuin jossaa vaiheessa jackyyn, pahoittelut, meni se mutka ihan päin *** mutta ei voi mitään, muuten koko kisa olikin mulla aika yksitoikkoista, sen jälkeen kun hipheiltä meni netti niin perjaatteessa mä päästelin kierroksella ohittavia ohi ja ajelin pari(sataa) mainoskylttiä romuksi :/ sitä se teettää kun rataa ei ollut ennen testaillut :D Sunnuntaina sitten siirrytäänkin mulle paljon tutummalle radalle niin ehkä multakin irtoasi vähän parempaa ajoa (siellä ei voi tuhota mainoskylttejä :D)

Aika-Ajo:

1. Brada23 1.39.1
2. Leejuhlee
3. Tomperton
4. Jackyw83
5. Lightionary
6. Hiphei_finland
7. Taikoja
8. Alphatuhoaja

Kisa:

1. Brada23 25P
2. Tomperton (1.41.7 FL) 18P
3. Leejuhlee 15P
4. Jackyw83 12P
5. Taikoja 10P
6. Alphatuhoaja 8P
7. Hiphei DSQ
8. Lightionary DSQ
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Oman ekastintin melkein loppuun asti ajelin kolmantena, sit sisääntulokierroksella pyörähdys ja lehu pääsee helposti kuittaan. Varikkokäynnin jälkeen taikojan kanssa tiukkaa kisaa melkein loppuun asti! Tuntu, että vaikka kuinka yrittää ni koko ajan se pysyy siinä 5-6sekunnin päässä. Viimesillä kierroksilla sit sai vähä kaulaa ja pysty ajeleen rennommin maaliin. Palkintopalli jäi 15sek päähän.:mad:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Yllättävän hyvin meni kisa, kun en hirveesti tosta Austinista tykkää. 20 kierrosta meni rataa opetellessa, sit alko vähän löytyy tuntumaa.

Harmi ku en pääse seuraavaan kisaan, toi Singapore on yks mun lemppareista.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Pahoittelut tästä jos näin kävi, kun itse en kyllä ekassa mutkassa tuntenut minkäänlaista osumaa.
Nou hätä,pienen töytäisyn tunsin,mut syy tais olla mun. Enkä ilman tota spinnaustakaan ois pärjänny,sen verran monesti spinnailin omaksi ilokseni ja mixei myös muiden. En kuiteskaan luovuta vaikken kärjen vauhtiin pystykkään.:)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Juups lightin netti sano ittensä irti tossa kisan alussa, mutta ei voi mitään. Ens kerralla Light älä ala niitä viestejä kesken kisan laittelemaan, meni mulla parissa mutkassa vähän keskittyminen kun mustia ruutuja sinne ylös ilmestyi ja yritin niitten otsikkoja lukea, ymmärrän että petyit mutta no can do :( itsellä ainakin alussa osuin jossaa vaiheessa jackyyn, pahoittelut, meni se mutka ihan päin *** mutta ei voi mitään, muuten koko kisa olikin mulla aika yksitoikkoista, sen jälkeen kun hipheiltä meni netti niin perjaatteessa mä päästelin kierroksella ohittavia ohi ja ajelin pari(sataa) mainoskylttiä romuksi :/ sitä se teettää kun rataa ei ollut ennen testaillut :D Sunnuntaina sitten siirrytäänkin mulle paljon tutummalle radalle niin ehkä multakin irtoasi vähän parempaa ajoa (siellä ei voi tuhota mainoskylttejä :D)

Aika-Ajo:

1. Brada23 1.39.1
2. Leejuhlee
3. Tomperton
4. Jackyw83
5. Lightionary
6. Hiphei_finland
7. Taikoja
8. Alphatuhoaja

Kisa:

1. Brada23 25P
2. Tomperton (1.41.7 FL) 18P
3. Leejuhlee 15P
4. Jackyw83 12P
5. Taikoja 10P
6. Alphatuhoaja 8P
7. Hiphei DSQ
8. Lightionary DSQ

Juu anteeksi niistä viesteistä mutta et voi uskoakkaan kuinka paljon vitutti.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Avuttomatki sai ensimmäisen kisan ajettua ja ilmeisesti sielläkin joku lensi aika-ajojen jälkeen ulos.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Hyvinhän tuo teksasin reissu meni, muttta melkein tuli noutaja tuossa viimeisillä kieroksilla, kun rupesi ottamaan vähän varman päälle, niin tomperton sai kiinni yli 1sek/kierros mutta onneksi kierrokset loppuivat kesken nyt sitten vaan treenaamaan singaporea, joka kuitenkaan ei kuulu lempi ratoihin.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Voi että. Tiiän, että virheitä tulee tehtyä. Singaporessa virheistä joutuu maksaa ja paljon. Oon kyllä mielestäni melko nopea Singaporessa, mutta eihän siellä kukaan uskalla täysiä ajaa. :D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Iltoja!!

pahoitteluni "myöhäisestä" ajankohdasta :cool: mutta vieläkö tähän mahtuisi mukaan?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Iltoja!!

pahoitteluni "myöhäisestä" ajankohdasta :cool: mutta vieläkö tähän mahtuisi mukaan?
Joo eipä noita varakuskeja tunnu näkyvän niin mukaan vaan. Mitäs autoa laitetaan, vaihtoehtoina ovat Mercedes, Williams ja Caterham.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

noniin loistavaa :eek: otetaanpa tuo Mersu kun se on kerran vapaana.

psn; Booris84
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Tervetuloa boorikselle sarjaan ja mun tallikaveriksi :DD Mutta asiaan. Huomenna sitte ajellaan Singaporessa ja AJAMME DYNAMIC-SÄÄLLÄ , olkoon pieni sade mausteeksi vain jos niin sattuu. 18:50 sitte taassen PSN-nettiin. Varakuskit hereillä, Cathermanille ja Wiliammislle ainakin tarvitaan 1 tuuraajaa + Tomperton ainakin taisi ilmoittaa ettei välttis pääse kisaan joten , tilaa olisi.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Olipahan, ainakin itseni osalta kilpailu. Aika-Ajot sateessa menivätkin aivan pelleilyksi. Kuivan kelin kilpailu toi hyviä mahdollisuuksia nousta jopa kolmen joukkoon mutta pari ylimääräistä siiven menetystä toivat takapakkia, jopa niin paljon että miltei tuli jäätyä 6:ksi. :) Kuitenkin hyvä kisa multa ja eipä varmaan muillakaan valittamista (paitsi keskeyttäneet :D )

Aika-Ajo:

1. Lightionary 1.57.674
2. Brada23
3. Booris84
4. Jackyw83
5. Taikoja
6. Alphatuhoaja
7. Suomen_Leijona
8. Leejuhlee
9. Lisco84
-----------------------
Kilpailu:

1. Brada23
2. Lightionary
3. Booris84
4. Jackyw83
5. Alphatuhoaja
6. Leejuhlee FL: 1.45.3xx
7. Suomen_Leijona
8. Lisco84 DNF
9. Taikoja DNF

Eipä tässä muuta, sinne wiliamsille ja cathermanille tarvittais toisetkin kisakuskit. Mutta hyvin me pärjätään n.10kuskille / kisa. Keskiviikkona tavataan ja moido.
 
Ylös Bottom