Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1 PÄÄTTYNYT

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Ilmottautuisin mukaan VARAKUSKIKSI! Jos tilaa vielä on? :)

Rank. 50 löytyy jo kyseiseltä peliltä ja jotain peliseuraa kaipais aika kovasti. :(

EDIT: Ainiin ja PSN nimimerkkinä toimii tuo MeriMax_87, ottakee yhteyttä jos soppii? :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Ilmottautuisin mukaan VARAKUSKIKSI! Jos tilaa vielä on? :)

Rank. 50 löytyy jo kyseiseltä peliltä ja jotain peliseuraa kaipais aika kovasti. :(

EDIT: Ainiin ja PSN nimimerkkinä toimii tuo MeriMax_87, ottakee yhteyttä jos soppii? :)
Kyllä sä pääset ihan kisakuskiksi, jos vaan haluat.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Ongelmana se etten ihan aina paikalle pääse. :( Muuten olisin mukana aina jos aikaa olisi.
Viikonloppuisin pääsisin melkein aina pelaamaan! :)
Huomenna ja näköjään teillä viikonloppunakin kisa niin niihin pääsisin ainakin.
Kisakuskin paikkaa en tohdi ottaa ajanpuutteen takia tosin. :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Huomenna ja näköjään teillä viikonloppunakin kisa niin niihin pääsisin ainakin.
Kisakuskin paikkaa en tohdi ottaa ajanpuutteen takia tosin. :cool:
Ensi viikon keskiviikkona en pääse, mutta sunnuntaina taas pääsisin. Jos moinen poissaolo käy niin voin toki kisakuskiksi tulla?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Ilmottautuisin mukaan VARAKUSKIKSI! Jos tilaa vielä on? :)

Rank. 50 löytyy jo kyseiseltä peliltä ja jotain peliseuraa kaipais aika kovasti. :(

EDIT: Ainiin ja PSN nimimerkkinä toimii tuo MeriMax_87, ottakee yhteyttä jos soppii? :)

Vastustan!! :D

EDIT: ainiin, perusteluja... Tunnen tän tyypin (mun pikkuveli), on armeijassa eikä siis mitään käyttöä!! ;)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Siis hä? Onks toi MeriMaxi tulossa ajamaan vai ei? ja RanBe en tajunnu sun viestiä? :D siis toi on sun pikkuveli vai ?... joo meni ohi multa.

Tänään on sitte 19:30 taas kisa, muistakaahan tulla :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Siis hetkinen mitä tää päivitys teki g27:lle ? :D Kokeilin ekaa kertaa äsken ja tuntui kuin olis kääntäny 1980-luvun volvoa ilman ohjaustehostinta? Ei kellään mitään pikaisia rattisäätöjä olis heittää?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Mulla taitaa olla deathzone2, saturationi 70(tai75) linearity 20-25:D Ei kovin tarkkaan, mut jotai tuota se oli. Eli tuo saturationi pitää muuttaa sinne 70paikkeille...
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Olen tulossa. Jos vaan sen tallin sais tietoon, että kisakuski vaiko Toro Rosson varakuski?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Meri, laitan sulle invin, tuut kisaan ja sitte mä katon sulle tallin niistä joihin mahtuu.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Tuhannet kiitokset sille, joka ajoi perääni parikin kertaa siinä lähdössä :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Miten on mahdollista, että perääni tullaan ekassa mutkassa. Siis, siinähän ei edes käytetä jarrua ja perään tullaan. Ihme meininkii..
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Juu ei mitään hajua mitä siellä ekassa mutkassa tapahtu, nähtävästi joku pieni parkkipaikka sinne tehtiin, mutta lähtöä lukuunottamatta aika tylsä kisa itseltä ekat 7-8 kiekkaa meri maxi pysy kyydissä, mutta sitten kaiketi jonkun virheen seurauksena tippu kyydistä. Sen jälkeen se oli enimmäkseen ajelua maaliin ja nopeimman kierroksen yritystä, jonka aappo sitten vei hirmu kiekallaan nyt sitten vaan Unkaria kohti (se kaiketi oli seuraava kisa?)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Noh perussetti eli omat kommentit tähän alkuun ja tulokset pöytään :) Oma A-A meni ihan ok, ne ratkaisevat pari kymmenystä jäi ajamatta mutta silti ok. Noh sitte kisan startti. lähtö täydellinen, 3-4autoa jäi heti Kersillä taakseni mutta sitten joku uuno pistää päin ja auto liukuu radalta ulos, pari mutkaa menikin ok ja sitten taas joku tunaroi päin.... noh ei muutakun hänniltä uus nousu. Jackyä vastaan tuli kisattua hetki, sitten mutkien keskellä menee ajolinjat sekaisin ja eka mä osun Jackyyn ja sitte Jacky kilautaa mua - tuloksena mä oon taas radalta ulkona (sori Jackylle, meni omaan pikkiin). --- Sieltä pitikin taas alkaa nousemaan. Lopussa paukuttelin jo 1.36.8xx aikoja ja nopeasti nousin Santunkin ohi ja lopulta sijalle 9. - Kovaa oli taisto porukassa, en mä ny 1-2sijaa korkeammalla olisi voinutkaan olla. Positiivistä että Mercedekseltä ei tarvinnut tuhlata etusiipiä mun autoon :)

Aika-Ajo:

1. MerMax_87 (HRT-varakuski) 1.32.239
2. Brada23
3. OskariMerilainen
4. Jackyw83
5. Leejuhlee
6. Taikoja
7. Tomperton
8. Booris84
9. Lightionary
10. Shuudi
11. Aappo1
12. Alphatuhoaja
13. Santtu-71

Kisa:

1. Brada23
2. Taikoja
3. MeriMax_87 (HRT-varakuski)
4. Tomperton
5. Lightionary
6. Leejuhlee
7. Booris84
8. Aappo1 ----nopein kierros 1.35.2xx----
9. Alphatuhoaja
10. Santtu-71
11. OskariMerilainen
12. Jackyw83
13. Shuudi

Positiivistä että saatiin uus kauden ennätys, 13kuskia maaliin asti :) Sunnuntaina sitten taas ajellaan, ja sunnuntaina ajetaan sitte DYNAMICILLA sataa tai ei ;) Sunnuntai, Kello 19, nähdään silloin (Meri, jos kiinnostaa niin tuu vaa mukaa )
 
Ylös Bottom