Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avuttomat] LOPETETTU

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

1&1
Tuli tietenkin tuossa mieleen että kovinkaan moni ei kuvaa noita kisoja ja ei sitten oo varmaa tietoa mistä kukanenkin sen rankun sai.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Aika-ajot meni odotetun huonosti, koska säädin auton kisaa ajatellen mutta eihän se mitään auttanut kun alkoi sataa. Oma kisa meni sitten tuohon hylkäykseen kun menin tuossa ensimmäisen mutkan suoraksi joka oli kyllä aika naurettavaa, mutta ei voi mitään :eek:

1 säähän sillä tuo sadekeli ei vaan toimi ja 1 rankkuihin koska sekään osa-alue ei toimi erityisen hyvin.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Onhan toi aika hirveetä koittaa startata vikasta ruudustaku tuntuu että kaikki tulee päälle. Voisin melkee ehdottaa et mentäis loppukausi ilman penaltyi (jos niin voi laittaa) ja sitte herrasmiesssäännöillä vain. Syynä codemastersin äärimmäisen huono rankku-järjestelmä.
Tässä esimerkkejä edellisestä kisasta:

1. Joku pyöräyttää juhon neulansilmässä, törmään juhon auton kylkeen koska en kerkeä väistää, = multa hajoo etusiipi + drive trought penalty..
2. Meen juhon imus aleksi02:n ohi suoralla, ja ku oon sen rinnalla niin se rammaa mut betoniseinää = multa hajoo jälleen etusiipi ja drive trought penalty..

Muutenki toi aleksin ajo näytti vähäsen riskialttiilta ja oikee pelotti välillä ajaa sen rinnalla / perässä. Voisi vähän ajotyyliiään muuttaa ;)

Eipäsmulla muuta tälläkertaa.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Muistatko myös sen kuinka itse olit pilata Nonrunnerin kisan ekassa sektorissa (kierrosta en valitettavasti muista)?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Keskiviikkona EHT-ottelu Suomi-Venäjä, joka kestää varmasti yli puoli yhdeksään. Eli minulta jää kisa ajamatta, ellei lykätä tunnilla. :( Tuskin olen ainoa, joka aikoo katsoa?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Joo meikäkään ei pääse huomenna kisailemaan, jospa sitä ens viikolla ois paremmat tsäänssit keretä :eek:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Mitäs jos tunnilla siirrettäis? Ehtiskö enemmän porukkaa sitten mukaan?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Minä ainakin, mutta jos peli venyy jatkoajalle / rankkareille, niin menee varmaan yli yhdeksään :D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Klo 20 alkaa tietysti, ne tulee ketkä pääsee. Ei tälläsiä voi enään muutella näin myöhään.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Jos illan kisa ajetaan klo 20.00 niin ehkä pääsen mukaan mutta jos ajetaan vasta klo 21.00 niin en pääse mukaan. Ensi viikosta lähtien minun pitäisi pystyä osallistumaan jokaiseen kisaan jos ei tule mitään yllättävää eteen.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Loppukaudella käytetään siis seuraavia asetuksia:

Loput kisat ajetaan clearilla ja säännöt vaihdetaan reducedille.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Noh aika-ajossa tuli pilattua oma kierros törmäämällä seinään eikä kisakaan mennyt sen paremmin kun SuomiFin kääntää yllättäen eteen suoralla ,jossa olisin mennyt heittämällä ohi drs:llä ja kersillä. Siinä sitten väistän seinään ja linkutan varikolle. Sen jälkeen keskittyminen herpaantui ja löysin itseni taas seinästä:rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Huikea taistelu Suomifinin kanssa viimeiset 5 kierrosta ja ratkaisu viimeisen kierroksen viimeisessä mutkassa. Lisää näitä!
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Sattuiko kukaan ottamaan tuloksia ylös?

Minä otin ja uskoisin saavani ne tänne foorumille seuraavan puolen tunnin aikana.

Edit. Teppo ehti ensin laittaa tulokset mutta ensi viikosta lähtien pystyn laittamaan tulokset samantien näkyviin kun vanhemmat on tulleet reissusta takaisin ja pystyn olemaan omalla koneella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom