Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avuttomat] LOPETETTU

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Meikäläinen ei pääse tänään kisailemaan, notta jos joku varakuski kerkiää paikalle niin Lotuksella on valmiiksi lämmitetty penkki valmiina.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Ei oo mikään muuttunut, kusipäitä rata täynnä. 4 Osumaa parissa kierroksessa ja kiitti vitusti thutolle kun olin ohi niin ekaa mutkaa piti antaa osuma vielä.

Otin itsekkin si saman linjan ja jatkan sillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

teppoil(tai kuka force india siinä lopussa mun takana ajeli), siinä yhdessä vaiheessa neulansilmässä spinnasitko ittekses vai oliko mun nokkaan rakentunut kymmenen metrin näkymätön puskuri? Niitä nimittäin on näkynyt silloin tällöin. Itse en siis todellakaan sun päälle ajanut.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Hyvä kisa noin puolen kierroksen ajan. Sitten 8-mutkaan mentiin ieponin kanssa rinnakkain. Ajoin sisälinjaa ja pomppasin kanttarista kaveria kylkeen, itse lensin seinään rikkoen etusiiven ja renkaan. Toisella kierroksella vielä mestarien muuriin ja eroa 12 sijaan olikin jo puoli minuuttia. Loppujen lopuksi nousin viidenneksi ja nopein kierros vielä kuivuvalla radalla. Ihan ok.

Harmi, että pari tyyppiä lensi jälleen servulta kesken kisan. Paska homma.

teppoil(tai kuka force india siinä lopussa mun takana ajeli), siinä yhdessä vaiheessa neulansilmässä spinnasitko ittekses vai oliko mun nokkaan rakentunut kymmenen metrin näkymätön puskuri? Niitä nimittäin on näkynyt silloin tällöin. Itse en siis todellakaan sun päälle ajanut.

Et ajanut päälle, heitin vain pakille siinä. Näytti varmaan spinnautukselta. :D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Ja jos Thuto kaltaiset kusipäät jatkaa kusipäinä ni lupaan olla samanlainen jatkossa, että osuma tulee 100% varmuudella.

Thuto maalisuoran shikaanin jälkee keräili ja pääsin ajoissa ohi ja asemii ekaan mutkaan niin osumaa antaa ja jatkaa matkaa.

Sen jälkeen osuma ralli jatkui ja en itsekkään enään jaksanut ressata vaan radallekki tultii kattomatta onko tilaa. Lopulta ragequitit riitti.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

kfinavuttomattulokset.png
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Ehotan että säännöt muutettais reducediksi, koska sain läpiajorankun just tosta teppoilin hypystä. Puoli kisaa ajelin yksinäni ja aikaa kului edellä ajavien ohittamiseen. Vaikee ottaa läpiajorankkua ajasta pois kun siinä ei lopussa enää mitään hyödy.

Oma kisa meni jo aika-ajoissa pilalle ku en tajunnu kattoo sääennustetta kisaan. High pressure jarruilla ja ja largella jarrukoolla tuli sit ajettua koko kisa ilman minkäänlaista downforcea :D
Tai no en tiiä voiko sanoa et pilalle ku toinen kuitenki olin mutta oishan tuossa ollu parannettavaa.

[video=youtube;rmvzXW_hh_8]http://www.youtube.com/watch?v=rmvzXW_hh_8&feature=youtu.be[/video]
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Etusivu päivitetty.

Pistetääs pientä äänestystä kehiin:

Sää

1) Ajetaan loput kisat clearilla
2) Jatketaan normaalisti

Säännöt ja asetukset

1) Vaihdetaan säännöt reducedille
2) Jatketaan realisticilla

Ensi keskiviikkoon asti aikaa äänestää.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Sää

2) jos se meinaa että about 50% vedetään clearilla ja 50% dynamicilla

Säännöt

1) eipä siitä mitään suurta haittaakaan taida olla, huvikseenhan tässä ajellaan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

1 & 1 varsinkin kun patchin tulon myötä tuo dynamic ei tunnu muuttuneen. m-peltosen kanssa co-opilla pompittii kanadan harkkoihin asti. Taisi kanada olla vasta ensimmäinen vkl kun ei jossain osiossa oo luvassa vettä. :D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

1 & 1,miten kukaan edes kehtaa äänestää säähän jotain muuta ku clearia,niin paskaa tollanen 4 stoppia vajaassa kisassa.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

1 eli clear. säännöistä en osa sanoa mitä mutta onse kivempi aja se rankku pois kisa aikana kuin vittuuntua kun tuloksissa näky 10sec penaltyi eli tähän 2.
 
Ylös Bottom