Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avuttomat] LOPETETTU

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

niin kuka tekee servun? tietäs vain että kenet pyytä kaveriks.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Kai meille on varakuskeja tulossa, että ei jouduta vajaalla gridillä ajamaan? :confused:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Myöhästyn noin 10-15 minuuttia kun pitää vielä käydä koiran kanssa lenkillä.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

On tää kyllä ihan käsittämätön peli. Kiva odotella viikko kisaa ja lentää aika-ajon jälkeen servulta. Tai ilmeisesti se oli joku lataus bugi kun mulla vaan latas peli ikuisesti ja servu potki mut automaattisesti pois ku kesti liian kauan. No ei voi mitään, toivottavasti oli hyvä kisa, mutta jos näitä useammin rupeaa tulemaan ni en kyllä kauaa jaksaa yrittää näitä ajaa.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

"You lost connection to session" Prkl!! :mad: viidentän köröttelin ja masa saavutti varmaan 1.5-2sec per kierros :D

Alkukierroksilla taisin osua masaan kakkos mutkassa, kun hän jonkun spinnin jälkeen palasi radalle.. En yhtään nähnyt hänen tulevan sieltä :(


Tässä aika-ajot : muutama taisi olla vielä kierroksella, mutta mielestäni ei parannuksia enää tullut. (Korjatkaa jos olen väärässä)
https://dl.dropbox.com/u/44411856/IMAG0280.jpg
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Missäs meijän varakuskit hilluivat oikei? :D Ois ollu kiva saaha seuraa tuonne häntäpään taistoihin.. :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Ajoko kukaan kahdella stopilla?

E: Hyvä rampa, saatii pisteitä!
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Tämähän lähti mukavasti käyntiin. Aika-ajoissa tiukka taistelu Runnerin kanssa, mutta hävisin tuhannesosia ja kolmosruutuun. Lähtö meni ihan siististi. Masalle vauhti ei olisi varmaan tänään riittänyt, mutta osui johanneksen kanssa ja pääsin ohi. Loppukisan Runner oli kakkosena ja ero vakiintui ~8 sekuntiin. Virheitä vältellen voittoon.

Harmi, että pari tyyppiä lensi ulos. Jos tuo on yleistä tässä pelissä niin eiköhän nuokin tasaannu kauden mittaan.

Kisan tulokset vielä: http://oi46.tinypic.com/9rrsl4.jpg

Ajoko kukaan kahdella stopilla?

Ei ajanut ainakaan race directorin mukaan. Yksi taisi aloittaa hardeilla ja lopettaa softeilla.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Menipäs aika-ajot anneliin. 1,8 sekuntia omasta parhaasta. Stintti pehmeillä oli myös melkosta liukastelua,tiedä sitten johtuiko siitä,että joku sankari ajoi ekassa mutkassa perseeseen ja pyörin lähes hiekalle asti. Pieni faili vielä Olvin edessä ja paketti oli valmis,lähes ragequitin partaalla pyöräytin auton ajosuuntaan ja muiden perään. Kovilla pyörillä sitte sainkin touchista kii ja ajelin edellä olevia kiinni,mutta porukka oli ehtinyt jo liian kauas. Johannezta kuitenkin +10 sekkaa ajoin kiinni. Parannettavaa jäi seuraavaan ja jos sitä ens kerralla ajelis ilman yhtään bönthöö ni saattais olla paremmat saumat podiumille.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Kiitoksia tulosten lähettäjille, helpotti työtä huomattavasti.

kfinavuttomattulokset.png


Pisteet tulevat kohta.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Aika-ajot ei menny todellakaan nappiin, yhden kierroksen ehdin ajamaan alussa kovilla ennen ku kone poksahti, näinpä matkaan hänniltä. Ekassa mutkassa nousin jo seittemänneksi mut seuraavassa mutkassa joku ajo täysiä perään ja auto menee kauas hiekalle. Sitte ku pääsee jatkaan matkaa niin edessä ei näy ketään ja Suomifin takana, pari kierrosta se tais ajella siinä ja sitte tein pienen virheen ja siinä meni ohi sitten ku ei auto kääntyny mihinkään niillä kovilla renkailla alussa. joskus kierroksella 8-12 painelin TÄYSIÄ ku porukka alko menee hitaammin ja jotku jopa kävi pitillä, sitte kierroksella 12 ekassa mutkassa perä alta ja seinään, vasen eturengas ja siipi paskaksi ja linkuttelen varikolle, hakemaan pehmeet joilla ajanki sit kisan loppuun asti.

Kooste kisasta
[video=youtube;Qyp0ozX-ZRg]http://www.youtube.com/watch?v=Qyp0ozX-ZRg&feature=youtu.be[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Todella tasainen ja kovatasoinen sarja tuli, ja todella reiluja kuljettajia.

Mutta asiaan, itse en pääse sitten ensiviikon kilpailuun mukaan lomasyistä. Eli varakuskit hereillä ;)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

mut seuraavassa mutkassa joku ajo täysiä perään ja auto menee kauas hiekalle.

Joo se olin minä, ei ollu mikää tahallinen peräänajo. En ollu hereillä jarrutukseen niin tuli vahingos sitte kylkee/perää. Vitutti vaa nii paljo ku ekas mutkas saan läpiajorangaistuksen vaikka videolta selvästi näkee että suomifin tulee mun kylkee enkä mä sen...
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Aika-ajoissa ei mitään ihmeellistä aikaa syntynyt, mutta taisi tuo olla kuitenkin parempi lähtöruutu kun vältin kaikki lähdön kolarit. Olin siinä puolessavälissä joukkoa, josta sitten parin virheen takia putosin takasin lähtöasetelmiini.

Pehmeät renkaat loppuivat kierroksen 10 paikkeilla, jolloin kävin ne vaihtamassa. Siinä sitten ajelin loppuun asti kovilla.

Suomifininkin vaudissa pysyin hyvin normaalilla bensanseoksella ja fastilla olisin varmaankin mennyt ohi, mutta jouduin kuitenkin säästelemään bensaa noin 15-20 kierrosta. Myöskin ieponi olisi luultavasti jäänyt taakse , mutta bensa loppui viimesellä kierroksella.

Oli kuitenkin hyvä kisa ja tästä on hyvä jatkaa :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Joo se olin minä, ei ollu mikää tahallinen peräänajo. En ollu hereillä jarrutukseen niin tuli vahingos sitte kylkee/perää. Vitutti vaa nii paljo ku ekas mutkas saan läpiajorangaistuksen vaikka videolta selvästi näkee että suomifin tulee mun kylkee enkä mä sen...

Vois olla ihan fiksua sitten jatkossa kuitenkin vähän kattoo mihin ajaa vaik kui vituttais joku toinen kolari aikaisemmin.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Mites tuossa austinissa noiden mutkien "oikomiset"? Oijotaanko niin paljon kuin peli antaa? :confused:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Mites tuossa austinissa noiden mutkien "oikomiset"? Oijotaanko niin paljon kuin peli antaa? :confused:

Missä siellä voi oikoa? Mä tiedän vain, että tokavikasta mutkasta tulee helposti corner cuttingia vaikkei edes oikaise.
 
Ylös Bottom