Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avuttomat] LOPETETTU

Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Itekki toki avuttomien sarjaan ilmottaudun.

PLF1 sarjassa näyttäs siltä että maanantai ja torstai valitaan kisapäiviksi, joten itelle parhaat kisapäivät olis tiistai, keskiviikko ja sunnuntai.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Minäkin ilmoittaudun "avuttomien" sarjaan.

Kisapäivistä minulle ei sovi tiistai eikä lauantai sillä niinä päivinä on kansainvälinen kisa sekä sunnuntaisin en pysty osallistumaan klo 18.00-21.00 kun käyn kiekkoa pelaamassa.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Aika monelle tuntuu sopivan tuo keskiviikko, joten olisiko se sitten hyvä kisapäivä? Kello 20.30 jälkeen pystyisin aloittelemaan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Aika monelle tuntuu sopivan tuo keskiviikko, joten olisiko se sitten hyvä kisapäivä? Kello 20.30 jälkeen pystyisin aloittelemaan.

Eikös tuos 20:30 ole aika myöhään jos se kisa kuitenkin sen tunnin (about) kestää plus tietenkin aika-ajot?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Eikös tuos 20:30 ole aika myöhään jos se kisa kuitenkin sen tunnin (about) kestää plus tietenkin aika-ajot?
Viime vuonna taidettiin aloittaa vasta 21.30. Ja koko sessioon menee n. tunti kun kisa kestää keskimäärin 40 minuuttia + 15 min aika-ajot. Tietysti tuo aika oli vaan ehdotus, joten saa ehdottaa muutakin ajankohtaa.

E: Tämä siis jos vedetään 50% kisoja.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Avuton kuski oon minäkii. Keskiviikko sopii loistavasti kisapäiväks.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Vielä taitaa mahtua mukaan?, joten voisin ilmottautua tähän. Pelaan pädillä ja käytän automaattivaihteita. Keskiviikko sopisi myös minulle kilpailupäiväksi.

Psn: taikoja
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Vielä taitaa mahtua mukaan?, joten voisin ilmottautua tähän. Pelaan pädillä ja käytän automaattivaihteita. Keskiviikko sopisi myös minulle kilpailupäiväksi.

Psn: taikoja
Joo vielä mahtuu joten tervetuloa mukaan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Keskiviikon pitäis käydä kyllä. 20.00 olisi vähän parempi, mutta menee tuokin vielä jos ei kauheasti jouduta odottelemaan yliaikaa ennenkuin päästään aloittamaan. Itse käytän ABS:ä ja niistäkin voin luopua, mutta ne on tainnut vissiin yleensä olla mukana siinä "avuttomassakin" sarjassa?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Keskiviikon pitäis käydä kyllä. 20.00 olisi vähän parempi, mutta menee tuokin vielä jos ei kauheasti jouduta odottelemaan yliaikaa ennenkuin päästään aloittamaan. Itse käytän ABS:ä ja niistäkin voin luopua, mutta ne on tainnut vissiin yleensä olla mukana siinä "avuttomassakin" sarjassa?
Avuttomien sarjassa on kaikki offilla eli myös ABS on kielletty, mutta jos pystyt luopumaan siitä niin hyvä. Avullisten sarjassa voidaan sitten sallia kaikki.

Itse ajelen tuossa avuttomien sarjassa, joten jonkun pitäisi hostata tuon toisen sarjan kisat ja ottaa tulokset ylös, jotta voin päivittää taulukot ym. Toki jos kisat pidetään eri aikaan ja ei saada 16 tyyppiä sinne, niin voin tulla itsekkin hostailemaan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Siis sarjoina on: Kaikki avut tai ei mitään? Jos tuo on "keissi" niin luovun ABS:sästä.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Joo, siis alphatuhoaja ilmoittaa haluavansa avuttomiin
Ja keskiviikko 20:00 olis parempi, kuitenkin arki-ilta ja jne.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Automaattivaihteita oon käyttänyt mutta kyllä niistä eroon pääsee helposti, eli avuttomiin ilmottaudun. Keskiviikko käy hyvin, mitä myöhäisempi aloitusaika sen parempi, alkuiltaisin tulee kuitenkin tehtyä kaikennäköstä ;) Aikaisemminkin käytössä ollut 21:30 olisi paljon parempi kuin ehdotettu 20.00, mutta enemmistön mukaan mennään.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Avuttomien sarjassa on kaikki offilla eli myös ABS on kielletty, mutta jos pystyt luopumaan siitä niin hyvä. Avullisten sarjassa voidaan sitten sallia kaikki.

Ok, taisi olla 2010 kun viimeksi ajoin ja muistelin, että silloin oli ABS:t käytössä. Mutta hyvin käy, että ajetaan kaikki offilla.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Jos tuohon avuttomien sarjaan alkaa tulemaan liikaa porukkaa, niin pitää varmaan pistää karsinnat pystyyn.
 
Ylös Bottom