Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avuttomat] LOPETETTU

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [1 paikka vapaana]

Eli sarja on nyt täynnä, enää kolmatta lohkoa emme lähde hakemaan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Viitsisitkö laittaa avaus viestiin kumpaan lohkoon porukka haluaa?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Iha kunnon skabat saadaan kyllä jo pelkästään avuttomien lohkoon karsimisesta :D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja

Alustavasti ilmottaudun avullisiin. Pitää katella myöhemmin jos jaksaisi opetella manuaali vaihteetkin.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Etusivua on vähän päivitetty. Avullisten sarjalle on nyt oma ketju, joten täällä keskustellaan ainoastaan avuttomien sarjasta.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Mitä tossa kattelin niin tossa avuttomissa tulee melkonen karsinta :D voin lyödä vetoa että siinä "karsinta rajan" tienoolla on melko tiukkaa, vaikka rata onkin uusi kaikille, noh good luck kaikille ja varmaan tonne avullisiinkin tulee hyvät skabat niillekkin jotka nyt eivät karsinnasta läpi selviä
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Mun mielestä reilu viikkokin riittäisi tohon karsintaan, OMA MIELIPITEENI (ei muiden) on että 30.9 olis ihan hyvä pitää karsinta -> karsinnasta n.1viikko eteenpäin ja eka kisa tulille nii päästää lokakuun alussa jo kisailemaan :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Mä saan luultavasti ostettua pelin vasta 1. päivä, että toivottavasti ei ainakaan ennen sitä olis niitä karsintoja
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Ihan ehdottelen mutta olisi mielestäni hyvä alkaa sopimaan sitä karsinta-ajon aikaa/pvm. Nimittäin itelläni on vielä hieman auki missä järjestyksessä näitä syksyn pelejä hommaan ja jne.

Omat ehdotukseni suuntautuvat 3.10 (KE) 20.15 -> tai 4.10 (TO) 20.15-> (ei mieluiten ennen kello 20:00)
Ymmärrän että osalle saattaa olla mahdottomuuksia hankkia peli heti alkuun mutta kyllä mä ny uskon että kuka vain pystyy hankkimaan kuukauden alkuun mennessä :) menee vain turhaa peliaikaa hukkaan jos varsinaiset kisat päästään aloittelemaan vasta loka-marras vaihteessa.
 
Ylös Bottom