Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avuttomat] LOPETETTU

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Onko muilla ollut samaa ongelmaa, mutta kaveri jos ajaa manuaalivaihteilla niin moottori hajoo abaut samantien. Nyt se kesti onlineharkassa jopa huikean yhden nopean kierroksen!

Moottorin hajoaminen johtuu todennäköisesti siitä että vaihdat vaihteita alaspäin liian nopeasti. Kannattaa unohtaa kaikki 2011:sta opitut tavat ja opetella kaikki uudestaan. 2012:ssa pitää vaihtaa vaihteita selvästi rauhallisemmin kuin 2011.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Moottorin hajoaminen johtuu todennäköisesti siitä että vaihdat vaihteita alaspäin liian nopeasti. Kannattaa unohtaa kaikki 2011:sta opitut tavat ja opetella kaikki uudestaan. 2012:ssa pitää vaihtaa vaihteita selvästi rauhallisemmin kuin 2011.

Se ongelma oli kaverilla ja moottori hajos useasti jo kahden mutkan jälkeen. Ongelma poistui vissiin nyt kun poisti pelin kaikki tiedostot ja asensi uusiksi.

Ja mitä karsintaan tulee niin itselläni on myös kiireitä tällä viikolla. Ehdottaisin muutenkin, että karsinta siirrettäisiin ensi viikolle ja tehdään ryhmät päivien mukaa jolloin porukalle sopii. Esim ti, ke, to päivät.

Muutenkin alkaa peli tulee vähän korvista jo ulos kun pelkkää sadetta niin saisi uutta intoa koko hommaan kunhan patch tulee.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Karsintaratakin ihan peestä kun siellä voi oikoa mielin määrin. Pitäisi olla sellainen rata, missä ei siihen mahdollisuuksia ole. Silloin raaka nopeus ratkaisee...
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Mä en myöskään pääse millään keskiviikkona noihin karsintoihin, ja muutenkin keskiviikkoisin tuntuu olevan aika paljon tekemistä (valmennusta, töitä ja opiskelua). Tällä hetkellä oikeastaan ainoa päivä milloin mulla ei ole mitään on tiistai, joten pyytäisin siis nyt päivän vaihtoa. Jos suurimmalle osalle ei käy, niin joudun väistymään kuljettajan paikalta ja siirtymään pelkäksi ylläpitäjäksi.

Tiistait käy mulle (sittenkin).
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Karsintaratakin ihan peestä kun siellä voi oikoa mielin määrin. Pitäisi olla sellainen rata, missä ei siihen mahdollisuuksia ole. Silloin raaka nopeus ratkaisee...
Komppaan täysin samaa. Jätetään Martin kanssa amerikan karsinta väliin.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Karsinnat järjestetään ensi viikon tiistaina ja keskiviikkona. Ratana toimii Sepang International Circuit. Karsintojen 16 nopeinta pääsee ajamaan avuttomien sarjassa, neljä seuraavaa voivat halutessaan siirtyä avullisten sarjaan ja hitain siirtyy varakuljettajaksi molempiin sarjoihin.

Teillä on siis vajaa viikko aikaa ilmoittaa ajatteko karsinnat tiistaina vai keskiviikkona. Jos ilmoitusta ei ole ensi viikon tiistaihin mennessä tullut, niin potkaisen surutta pois sarjasta.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Mulle käy molemmat mutta kun on jo paljon porukkaa keskiviikolle ni mä otan sit tiistain.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

tiistai, mut miks ny rataa piti vaihtaa ite ku ajoin austinia iha himona :D
 
Ylös Bottom