Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avuttomat] LOPETETTU

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Terve!

Onko mahdollista ilmottautua varapaikalle, vai menenkö suoraan ajamaan avullisia (Sikälimikäli sielläkään tilaa on?) Pc puolella olen nettisarjoja ajanut, ja ikääkin jo kertynyt niin paljon että ei "ihan" nuoreksi pojaksi voi enää sanoa.

Br,

Hookala
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Terve!

Onko mahdollista ilmottautua varapaikalle, vai menenkö suoraan ajamaan avullisia (Sikälimikäli sielläkään tilaa on?) Pc puolella olen nettisarjoja ajanut, ja ikääkin jo kertynyt niin paljon että ei "ihan" nuoreksi pojaksi voi enää sanoa.

Br,

Hookala
Kyllä karsintoihin vielä mahtuu ajamaan, joten mikäli olet halukas osallistumaan niin mukaan vaan. Ilmoita vain, että kumpana päivänä osallistut.

Avullisten sarja on nyt täynnä, joten karsintojen hitaimmat joutuvat varakuskeiksi. Läheskään jokaisella kerralla ei tule olemaan 16 kuljettajaa, joten olkaa silti valmiina tulemaan paikalle.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Ai, perhana. Meikä luuli että noi karsinnat vedettiin jo. Tiesin että en ois päässy perjantaina ku oli Op:n illan vietto ja jätin sitten seuraamatta. Mutta tämä mahtavaa. Ilmoitaudun tiistaille koska siellä on vähemmän populaa.

Tiistai kiitos.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Tällä hetkellä sopii molemmat päivät kunhan kellonaika on tarpeeksi myöhäinen eli mitä myöhempään ajetaan sitä parempi minulle.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Huomenna klo 20.00 ensimmäiset karsinnat. Olen tämän viikon vapaalla, joten pääsen hostaamaan kummatkin karsinnat. Tosin keskiviikosta en ole vielä 100% varma, kun treenit loppuu klo 19.

Ilmoitus puuttuu vielä ppone133:lta
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Jees, tuun mukaa vaa jos mahtuu vielä ;)

Eli tänään, tiistaina voisin tulla karsinnat ajamaan. Käy myös huominen, mutta jos vain mahtuu niin voni tänään tulla.

- Bestter
-PSN: Jo-_hannezz
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Jees, tuun mukaa vaa jos mahtuu vielä ;)

Eli tänään, tiistaina voisin tulla karsinnat ajamaan. Käy myös huominen, mutta jos vain mahtuu niin voni tänään tulla.

- Bestter
-PSN: Jo-_hannezz

Valitettavasti en ota sarjaan enempää porukkaa, nytkin aika moni joutuu varakuljettajaksi karsintojen jälkeen.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Lisäilkääpäs muuten karsintojen ylläpitäjät mun psn-nikki että voitte laittaa sitte inviteä.

ieponi
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Niin ton karsinna vissi saa ajaa mil autol vaan haluaa?
Arvoin uudestaan nuo autot, eli näillä mennään:

Thuto Toro Rosso
teppoil Marussia
F1-Masa Sauber
qolazor Mercedes
ieponi HRT
Suomi-Rampa Lotus
LagiJouni Ferrari
aleksi02 Red Bull
JuhohFin Williams
Hookala Force India
ppone133 Mclaren

NonRunner Marussia
Olvi- Mercedes
SuomiFIN Williams
CT-FighterFIN Mclaren
Sapwe Red Bull
klonkku666 Lotus
erhe123 Mclaren
Jontsa93 Ferrari
m-peltonen HRT
Martti93 Caterham
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Valitettavasti en ota sarjaan enempää porukkaa, nytkin aika moni joutuu varakuljettajaksi karsintojen jälkeen.

Eikö sitä vois ees tulla koittamaan? Luultavasti kait läpäisisin karsinnat ku oon kuitenki lähes runnerin tasoinen kuljettaja?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Eikö sitä vois ees tulla koittamaan? Luultavasti kait läpäisisin karsinnat ku oon kuitenki lähes runnerin tasoinen kuljettaja?
Tule huomenna valmiiksi pleikalle, niin pistän inviteä jos Hookalaa ei näy.

Ensimmäiset karsinnat ajettu, huomenna samaan aikaan. Hookala mikä sun PSN-tunnus on, kun yritin etsiä Hookala-nimellä, mutta ei löytynyt?
 
Ylös Bottom