Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avuttomat] LOPETETTU

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Pääseekö molemmista lohkoista 8parasta vai ihan kokonaisuudessaan 16 nopeinta esim A: 16 sarjaan B: 0 sarjaan - hyvä jos käsititte minun vaikean selitykseni :D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Pääseekö molemmista lohkoista 8parasta vai ihan kokonaisuudessaan 16 nopeinta esim A: 16 sarjaan B: 0 sarjaan - hyvä jos käsititte minun vaikean selitykseni :D

Mun mielestä toi ois just hyvä systeemi et kokonaisuuessaan 16 nopeinta aikaa, koska voi käydä niin että vaikka joku keskikastin kuski voi tippua sen takia koska on semmosessa lohkossa missä kaikki on kärkikuskeja.. jne..
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Se on ollut koko ajan tuo kokonaisuudessaan 16 nopeinta. Ja porukka jaetaan todennäköisesti kolmeen karsintaryhmään, jotta vältetään turhat ruuhkat.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Olisko kohta aika alkaa ruotimaan ton karsinnan ajankohtaa? Kun kohta pelitkin sinne kaikille ilmestyvät :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Olisko kohta aika alkaa ruotimaan ton karsinnan ajankohtaa? Kun kohta pelitkin sinne kaikille ilmestyvät :)
Kyllä se varmaan sinne 3.10 menee, kun jotkut saavat pelinsä vasta ensi viikon alussa.

Karsintaryhmät ovat nyt seuraavanlaiset:

Ryhmä A

karppane Force India
teppoil Caterham
CT-FighterFIN Marussia
JuhohFin Toro Rosso
erhe123 Force India
Suomi-Rampa Ferrari
F1masa Williams
aleksi02 Caterham

Ryhmä B

Martti93 Force India
SuomiFIN Caterham
alphatuhoaja Toro Rosso
ieponi Red Bull
LagiJouni Marussia
Simo911 Sauber
m-peltonen Caterham
leejuhlee Williams

Ryhmä C

qolazor Mclaren
NonRunner HRT
Olvi- Williams
Jontsa93 Red Bull
Thuto Toro Rosso
Sapwe Marussia
klonkku666 Mercedes
ppone133 Ferrari

Karsinnoissa käytettävät autot on jaettu arvalla.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Onko kukaan vielä käynyt reenailemassa tuota karsintarataa? Olisi mukava tietää kierrosaikoja :D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Itse en sen kummemmin ole vielä ajellut muuta kuin sen time attack kulta mitalin. taisi olla jotai 1.38 -1.39 luokkaa.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Ajetaankos toi karsinta damage täysil vai off? mieti vaa ku auto käyttyty ihan erilailla off kuin täydellä damagella.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Samat asetukset kuin sarjassa, eli täysillä.

Voi olla ihan itsestään selvä asia, mutta jokaisen servun pitäjän kannattaa sitten karsinnassa muistaa vaihtaa säätila Cleariksi, että ajat ovat vertailukelpoisia eri karsintaryhmien välillä.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Voi olla ihan itsestään selvä asia, mutta jokaisen servun pitäjän kannattaa sitten karsinnassa muistaa vaihtaa säätila Cleariksi, että ajat ovat vertailukelpoisia eri karsintaryhmien välillä.
Joo totta kai. Laitan siis itse kaikissa ryhmissä tuon servun pystyyn ja otan tulokset ylös.

Mites tuo kellonaika, sopiiko karsintaryhmä A:n kuskeille että aloitetaan 19.30? Toinen ryhmä ajaisi 20.00 ja kolmas 20.30.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

tulipahan tuossa mieleen, että kaverilla on 20:set juuri tuolloin että miekäläiseltä jää karsinnat pois ja samalla paikka avuttomissa. ei voi mtn. :(
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

En valitettavasti pääse karsintoihin. Täytyy tulla avullisten kisoihin joskus ajamaan, jos saan pelin hankittua.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Mites tuo kellonaika, sopiiko karsintaryhmä A:n kuskeille että aloitetaan 19.30? Toinen ryhmä ajaisi 20.00 ja kolmas 20.30.

A-ryhmän kellonaika voi olla liian aikainen minulle niin onko mahdollista että ajaisin karsinnan C-ryhmän mukana? En tiedä vielä milloin olen keskiviikkona kotona niin tuo tunnin lisäaika (siis jos siirto onnistuu) auttaa paljon mutta en välttämättä ehdi vielä klo 20.30 mennessäkään linjoille mutta päivittelen tilannetta tarpeen mukaan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Onko muilla ollut samaa ongelmaa, mutta kaveri jos ajaa manuaalivaihteilla niin moottori hajoo abaut samantien. Nyt se kesti onlineharkassa jopa huikean yhden nopean kierroksen!
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

En pääse karsintoihin keskiviikkona, kun olen töissä illalla. erhe123
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Mä en myöskään pääse millään keskiviikkona noihin karsintoihin, ja muutenkin keskiviikkoisin tuntuu olevan aika paljon tekemistä (valmennusta, töitä ja opiskelua). Tällä hetkellä oikeastaan ainoa päivä milloin mulla ei ole mitään on tiistai, joten pyytäisin siis nyt päivän vaihtoa. Jos suurimmalle osalle ei käy, niin joudun väistymään kuljettajan paikalta ja siirtymään pelkäksi ylläpitäjäksi.
 
Ylös Bottom