Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Katon kyllä tämän meidän kisamme jälkeen ja siksi en haluais että kukaan möläyttää mitään :D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Noo, Aappo1 voisit ihan vaan mutea kaikki? Sen vain sanon että oli sellainen kisa ettei siitä voi olla puhumatta, muuta en kommentoi tässä.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Alotitteko ilman mua? Olin kyllä ihan hyvissä ajoin (5-10 yli) valmiina ja F1 koneessa..
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Kisa päin vi...... kiitos lightionary pususta , ja ei tolla yhdellä pysähdyksellä tässä kisassa voinut pärjätäkkään:mad:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

"Lightionarya kannattaa varoa". Aika loukkaava kommentti. Tiedän, olen agressiivinen kuski. Kuitenkin olen aina taistellessa rinnakkain jättänyt ihan tarpeeksi tilaa. Huono tuuri se on käynyt yleensä.

Siinä ekoilla kierroksella hipasen ihan vähän santun perää ja hän spinnasi.. En ymmärrä. Sitten aapon kanssa taistellaan ja hän osuu minun eturenkaaseen ja spinnasi (molemmat piti oman linjansa mutta loivan kaarteen myötä aappo ajautui "minun linjalleni"). Minulle penaltya. Tilanne oli syytön kummaltakin osapuolelta. Silti sieltä kuului jonkun solvausta.

Sitten se helvetin sade. Vaihdoin eka Interit alle ja hyvin meni. Sitten sade mielestäni tiivistyi ja rata meni ihan märäksi ja kävin vaihtamassa Saderenkaat. Noh, ne eivät kuitenkaan toimineet ja takaisin interit alle ja sitten ne eivät toimineet ja takaisin saderenkaat. 2 turhaa pysähystä. Eli sade pilasi kisani.
PS. Taas tultiin saatana perään.. Tais olla taikoja joka tööttäs mutta tiedän hänen ajotaitonsa. Eli joku auttoi taikojaa perästä aika paljon. Ei voi olla niin vaikeeta jarruttaa oikeeseen aikaan ekassa mutkassa.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Tomperton laitoin sinulle inviten ekan kerran jo 20:10 ja varmasti useasti sen jälkeen... Laitoin sinulle myös useita viestejä etkä vastannut.... Jotain vikaa sun koneessasi.... "ei siis aloitettu ilman sinua"
Mutta kilpailun tuloksiin. Kilpailu olikin kuivasta kelistä sateen saattelemana täyden sadekelin renkaisiin jonka jälkeen mukavasti sade lakkasi ja rata kuivui :D
Itselläni kisa meni ihan ok, Jackyä tulin kolhaisseeksi varikon ulostulossa (pahoittelut vielä) ;)

A-Ajon tulokset: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
Kisan tulokset: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Pakko taas myöntää että kyllä Booris ja Jacky ajaa aika samalla tasolla :) Parhaimmillaan ajeltiin mukavassa letkassa siinä pahimmassa sateessa, hyvää kisailua.
Ja Bradalle/Tallitoverille onnea voitosta, otettiin ihan hyvät pisteet.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

"Lightionarya kannattaa varoa". Aika loukkaava kommentti. Tiedän, olen agressiivinen kuski. Kuitenkin olen aina taistellessa rinnakkain jättänyt ihan tarpeeksi tilaa. Huono tuuri se on käynyt yleensä.

Siinä ekoilla kierroksella hipasen ihan vähän santun perää ja hän spinnasi.. En ymmärrä. Sitten aapon kanssa taistellaan ja hän osuu minun eturenkaaseen ja spinnasi (molemmat piti oman linjansa mutta loivan kaarteen myötä aappo ajautui "minun linjalleni"). Minulle penaltya. Tilanne oli syytön kummaltakin osapuolelta. Silti sieltä kuului jonkun solvausta.

Sitten se helvetin sade. Vaihdoin eka Interit alle ja hyvin meni. Sitten sade mielestäni tiivistyi ja rata meni ihan märäksi ja kävin vaihtamassa Saderenkaat. Noh, ne eivät kuitenkaan toimineet ja takaisin interit alle ja sitten ne eivät toimineet ja takaisin saderenkaat. 2 turhaa pysähystä. Eli sade pilasi kisani.
PS. Taas tultiin saatana perään.. Tais olla taikoja joka tööttäs mutta tiedän hänen ajotaitonsa. Eli joku auttoi taikojaa perästä aika paljon. Ei voi olla niin vaikeeta jarruttaa oikeeseen aikaan ekassa mutkassa.


Juu ei se mun kisaa pilannut ,mutta jotain outoa siinä kyllä kävi ja mun mielestä siinä oli sulla tilaa mennä ohi ihan hyvin ja silti kolahti :confused: samalla siipeen jotain vauriota tuli.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Okei, no ei sit mitään. Mulla ei näkynyt sun lähettämät viestit olleenkaan ja pistin sullekin viestiä mutta ei vissiin tullut perille.. Netti tais olla jotenkin sekasin, koska nyt toimii taas.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

PS. Taas tultiin saatana perään.. Tais olla taikoja joka tööttäs mutta tiedän hänen ajotaitonsa. Eli joku auttoi taikojaa perästä aika paljon. Ei voi olla niin vaikeeta jarruttaa oikeeseen aikaan ekassa mutkassa.

juu mä hieman "avitin" taikojaa siinä ekassa mutkassa..meni renkaat lukkoon kun en käytä abs-jarruja, koitin siinä vaihtaa ajolinjaa mut sitten auto vaan liukui siinä suoraan oman tallikaverin perään :(

huomenna kattavampi raportti kisasta :cool: nyt ei jaksa..
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Joo elikkäs nyt tuli se ensimmäinen podium sija mikä oli jo edellisessä kilpailussa lähellä.
Oli aika "orpoa" ajaa kun ei kuulunut kenekään puhetta sillä olin mutettanut kaikki etten kuulisi päivän oikeasta kisasta mitään.


Elikkäs aika-ajo oli todella tasainen olin neljäs ja eroa paaluun 0.25s :D Viimeisellä aika kieroksella olin parantamassa aikaa n.0.2sekunilla mutta viimeinen mutka hieman leveäksi ja se siitä. Tämän takia olin ajanut melko monta kierrosta samoilla renkailla ja ne olivat jo melko kuluneet.

Kisassa nousin lähdössä sijan ja sen jälkeen ajelen ilman mitään ongelmia sijoilla 2-4. Ongelmaksi muodostuivat takarenkaat jotka olivat aivan loppu jo noin viiden kieroksen jälkeen. Olisiko ollut kierros 8 tai 9 kun onnistuin pilaamaan molempien Sauberien kisat kun pieni osuma Lightionaryn kanssa ja spinnaan ja jacky ajaa päälle ja kaikki linkuttaa varikolle :D.
Tämän jälkeen kisassa ei mitään ihmeellisstä tapahtunut ajoin toisena ja eroa molempiin suuntiin oli yli 20 sekuntia.
Aivan viimeisilä kieroksilla en ollut hereillä enkä vaihtanut täysiä sadekelin pyöriä välikelin pyöriin jonka takia taikoja otti kolmessa kieroksessa 20 sekunnin etumatkani kiinni ja meni ohi :)

Joo hyvä kisa oli nopein kierros tuli ajettua ja ensimmäinen podium, keskiviikkona sitten vauhdikkaaseen Monzaan :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Unohdin sitten tän kisan :mad:

Ja olis ollu yks suosikkiradoista voi perskele!! Noo, viä kerkee mestaruus kisaan mukaan kun vaan muistan tulla näihin kisoihin..
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Olipahan kisa kyllä eilen :)
Oma aika-ajo meni ehkä hieman pieleen kun olisi ollut kyllä varaa parantaa ihan reilustikkin, mut 6sijakin on kyl ihan ok tässä porukassa :cool:

Sitten taas kisaan ja siihen lähtöön:eek: sain todella huonon lähdön ja koitin jättää jarrutuksen viimetippaan ekassa mutkassa ja "onnistuinkin" tässä, oma kisa ja tallikaverin kisa käytännössä pilalla..eipä paljon ottanut päähän juu :mad:
sitten vaan kärsimään läpiajo rankku ja kun pääsi varikolta niin kaasupohjaan,spinni ja etusiipi puoliks :D jeejee... sitten ajelin siinä taikojan edellä n.10sec ja eteenpäin oli vieläkin enemmän eroa..suhteellisen tylsä kisa siis tulossa..MUTTA, onneksi sääennuste kerrankin piti kutinsa ja saatiin hieman vettä niskaan. Sen jälkeen tuurilla ja vähän taidollakin noustiin pikkuhiljaa lähemmäs kärkeä, oli kyllä koomista kun siinä alphan ja jackywn kanssa ajeltiin letkassa 10 kiekkaa ennen maalia, ensiksi koitan alphan ohi, noh eipä mennyt ihan putkeen juu kun meinas kisa loppua ensimmäiseen mutkaan:D sitten taistelua jackywn kanssa, vedän mutkan pitkäksi ennen takasuoraa ja taas perkeleet sinkoilee mielessä...mutta kun tulen suoran päässä olevaan mutkayhdistelmään niin siellähän herrat alpha ja jackyw ovat sulassa "sovussa" vetäneet mutkan pitkäksi:D (kiitos siitä)
loppukisa menee omalta osaltani hyvin kun kerrankin menee nappiin renkaitten kanssa ja välikelin rengas oli niin paljon nopeampi kuin täydensadekelin rengas, että neljäs sija tuli loppujenlopuksi aika helpostikkin.
Pahoitteluni vielä tallikaverille siitä ekan mutkan hölmöilystä. Ja lightille myös, vaikka ei se sun kisaan välttämättä olisi muutenkaan vaikuttanut niin paljoa kun siellä varikolla kävit muutenkin urakalla( kenties mercedeksen taktiikka?):D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Kyllä jackylle turpiin tuli että mätkähti!
Kisan alussa vauhti oli oikeinkin hyvää. Siinä molemmat sauberit ahdisteli aapoa (ajettiin sijoista 3-5). Minä tiukasti vaanien lightin ja aapon perässä, odottaen että kaverit tekee virheen tiukkaakin tiukemmassa kamppailussa. No törmäyshän niillä tuli siinä pitkällä drs suoralla. Ei kerinny edes silmää räpäyttää ku 300km/h vauhdissa yht äkkiä aapo oli keula minuun päin :D Nilkuttaen varikolle ja kisaa jatkamaan. Jotain kierroksia myöhemmin alpha tuli varikolta ekamutkaan vähä liian innokkaasti ja suoraan meikäläisen ahteriin. Siinä ärräpäiden ja auton korjailun jälkeen jatkettiin kisaa sit:rolleyes: Sade tuli ja yht äkkiä huomasinki taistelevani alphaa ja boorista vastaan. Tiukkaa vääntöä joka lopulta johti siihen, että alphan perä tuli vähän liian lähelle. Siinä mentiinkin sit kumpikin pitkäksi(Sori!). Sauberit 6 ja 7:mäs. Mutta lightin vauhti aika ajoissa ja kuivan kelin vauhti lupaa meille kyllä hyvää!
Sauberi tulee vielä puskista ja voittaa ainaskin tallimestaruuden. Näin on muuten!
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Ei niinkään tapahtumarikas kisa ollut meikäläisellä. Aika-ajo meni ok setupin takii vähän kärsi vauhti, mutta riitti se sentään valtavalla 50 tuhannesosan erolla paalulle. Kisassa sitten alku oli vähän liukastelua, mutta muiden törmäilyt johti siihen, että johto kasvo parhaimmillaa yli 40 sekunttiin. noh sitten sade teki tuloaan ja en ollu käynny vaihtaa renkaita niin sitten onneksi rupesi satamaan, kun renkaat olivat yhden kierroksen päässä merimax tempusta. Sateella ei ollut mitään ongelmaa muuta kun booriksen kanssa kun meinas tulla suoraan eteen ku oli menny yhden mutkan pitkäksi. Lopulta aikas helppo voitto, mutta Monzasta odotetaan todella paljon vaikeampaa kisaa.

ps. Hyvät pinnat tuli tallimestaruuteen. Että tällä linjalla jatketaan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Williamsin alku ei kyllä mennyt viime kisassa ihan nappiin. Booris minun perässä ja minä Lightionaryn ja kisa sai todella vaikean alun. Ei se mitään Booris, näitä sattuu välillä ja toivottavasti kaikki aina opitaan virheistä :) No siitä tultiin varikolle ja 2 kierokselle lähtiessä seuraavaan oli 15 sekunnin ero (eli olin vikana). Muiden virheiden ja osin myös sateen ansiosta sitten lopulta nousin 3:ksi ja viimesillä kieroksilla nousin Aapon ohi, joka ajoi märän kelin rengailla maaliin asti :D, vaikka rata oli jo aika kuiva. Tuskin puhtaalla kisallakaan ihan olisi ollut mahdollisuuksia Bradalle. Williamsille tosi hyvä kisa lopulta (2,4), näyttää meidän tallille sopivan nuo sadekisat, tuo mukavaa lisä piristystä kisaan tuo sade (kuivassa kisassa kaikilla yleensä lähes sama taktiikka).
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Netti toimii hyvin, mut PS Netwörk on vieläkin ihan jumissa. Toivottavasti toimii keskiviikkona. Onks muilla ollut nytten ongelmia Playstation Networkin kanssa?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Netti toimii hyvin, mut PS Netwörk on vieläkin ihan jumissa. Toivottavasti toimii keskiviikkona. Onks muilla ollut nytten ongelmia Playstation Networkin kanssa?

eipä oo ainakaan F1:n puolella ollut, mutta kun tänään pelailin änäriä ni pari kertaa piti bootata kone...ihme perseilyä taas:confused:


NIIN ja Tomperton, mäkin lähetin sulle kutsun siihen eiliseen kisaan, että saat "kiittää" psn:ää eilisestä.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Eipä toimi PSN mulla vieläkään kunnolla. Tänään kun piti ladata BF3:n uus lisäri niin se ei näy mulla Storessa lainkaan.. Ja viestittely kavereiden kanssa ei toimi. Tänäänkin kun yritin pistää kamulle viestiä, ni mun viesti ei näkynyt lähetetyissä viesteissä. Mitä ******..

Aattelin tänään vielä koittaa tehdä mulle uuden käyttäjän. Veikkaan kyllä et sekään ei auta.


:(
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Eipä toimi PSN mulla vieläkään kunnolla. Tänään kun piti ladata BF3:n uus lisäri niin se ei näy mulla Storessa lainkaan.. Ja viestittely kavereiden kanssa ei toimi. Tänäänkin kun yritin pistää kamulle viestiä, ni mun viesti ei näkynyt lähetetyissä viesteissä. Mitä ******..

Aattelin tänään vielä koittaa tehdä mulle uuden käyttäjän. Veikkaan kyllä et sekään ei auta.


:(

Joo minäkään en muuten löytäny sitä lisäri mutta kirjoita storen hakuun Battlefield 3 niin pitäisi löytyä. Esim jos kirjoitti aftermath ei löytynyt.
 
Ylös Bottom