Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Joo minäkään en muuten löytäny sitä lisäri mutta kirjoita storen hakuun Battlefield 3 niin pitäisi löytyä. Esim jos kirjoitti aftermath ei löytynyt.

Ei löytynyt lisäriä vaikka miten etsi.. Eli nyt on kyl joku probleemos PSN:ssä tai mun pleikkarissa.

Edit: Nyt alko taas Tomperton toimimaan, olipa tullut kivasti viestejä. xD
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

VOI NY P***E

tämän päivänen kisa jää sitten 79,9% varmuudella mun osalta ajamatta...
menen syömään työkavereiden kanssa klo 17:00 ja ei siitä varaan parilla tunnilla selviydy
:rolleyes: eli pelti kii vaa ja huomenna taas pirteenä töihin seiskaks :D
KOITA TAIKOJA SAADA JOKU MUN TILALLE TÄNÄÄN!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

VOI NY P***E

tämän päivänen kisa jää sitten 99,9% varmuudella mun osalta ajamatta...
menen syömään työkavereiden kanssa klo 17:00 ja ei siitä varaan parilla tunnilla selviydy
:rolleyes: eli pelti kii vaa ja huomenna taas pirteenä töihin seiskaks :D
KOITA TAIKOJA SAADA JOKU MUN TILALLE TÄNÄÄN!!!

Muista RanBe että kisat alkaa keskiviikkoisin klo 20:00 eikä 19:00
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Joo eli tänään vasta 20:00 , kisa :DD Mutta mikähän Playeriä vaivaa, ei oo vielä viime kisankaan pisteitä päivittänyt ja tänään olis jo seuraava kisa? ;) No jaa, eihän se maailmanloppu ole. Monza olisi ratana ja tiukkaa taistoa varmasti (eihän monzassa ole ku pari mutkaa ja suoraa)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Perkule! Ny harmittaa pirusti. Ei pystyny kirjautuun sisään vaikka mitä yritti. Sammutin modeemia konetta, eikä mikään auttanu. Tänään oli vissiin sit se mun huono päivä :mad: PRKL!
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Väärä talli, hyvä aloitus!
Sitten siinä kieroksella 3 (?) Ekassa mutkassa jarrutus myöhästyy ja jouduin oikeisemaan ja pam alphatuhoajaa päin. Mutta tilanne ei ollut kokonaan minun syyni. Olin varma että ehtisit pois edestä mutta ei. Varmaan sinulla tapahtui ennen törmäystä ajovirhe. Nämä kolme ekaa kisaa menny päin ******, alkaa kiehuu kattila pahasti. Viidennellä sijalla ei paljon elvistellä. :/
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

No kerrankin oli mahkut ottaa Boorista ja Jackyä urakalla pisteissä kiinni mutta sitte tää yksi tohelo (Light) Ensin oikaisee sikaanin ja sitte vielä ihan mukavaa vauhtia takarenkaaseen... Hyvin alkanu kisa muuttuki astetta kivemmaksi kun joutuu nousemaan taempaa.. (kiitän Lighti pirusti). Sitten kun mä saan auton taas kuntoon ja vauhti kasvaa niin omaan piikkiin vielä kiepautan auton seinään ja perästä tais oma tallikaveri (jo kiekan edellä) ajella päin? No jaa... Eipä tästä paljoa jääny käteen, tasoitusta ainakin Jackylle ja Boorikselle.

Aika-Ajot (puhelimen kamera kusi joten sain vain sijoitukset) 1.Antimikael 2. Brada 3. Tomperton 4. Aappo1 5. Taikoja 6. Alphatuhoaja 7. AkiLasse 8.Oskari 9.Santtu 10. Lighti
Kisa: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Sunnuntaina taas ajellaan sitte. Ja Lighti, sä olet täällä tolkuttanut useasti ettei ajella perään, muista ettet sitte myöskään enää itse ajele ;)?
Ja Lightille anteeksi jos tämä loukkaa sinua, ottaa vain päähän että kun tiedät ajavasi pitkäksi niin miksi vielä pitää löydä kaasua että päin tullaan...?

EDIT: Mitään ajovirhettä mulla tapahtunu ihan vain ajoin, siinä oli just se ratkaisevat 20cm että osuit takarenkaaseen... huonoa tuuria ehkä..
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Kaksi kierosta liian pitkään ekoilla renkailla radalla (23) ja siinä sitten tuli takkiin varmaan 10 sekunttia ja oskarimeriläinen ja lightionary pääsivät edelle :mad: muuten sioitus olis varmaan ollut 5 ??
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Taitaa tuo mersu sopia minulle kun viime kisassa eka podium ja nyt sitten ensimmäinen voitto :)

Vauhdillisesti en ehkä ollut kilpailun nopein (ainakin brada ja antimikael olivat nopeampia) mutta hyvällä taktiikalla ja virheettömyydellä onnistuin voittamaan :D

Harmi vaan että avauskilpailussa tuli se turha hylkäys, muuten olisin ainakin lähes sarjan johdossa
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

No kerrankin oli mahkut ottaa Boorista ja Jackyä urakalla pisteissä kiinni mutta sitte tää yksi tohelo (Light) Ensin oikaisee sikaanin ja sitte vielä ihan mukavaa vauhtia takarenkaaseen... Hyvin alkanu kisa muuttuki astetta kivemmaksi kun joutuu nousemaan taempaa.. (kiitän Lighti pirusti). Sitten kun mä saan auton taas kuntoon ja vauhti kasvaa niin omaan piikkiin vielä kiepautan auton seinään ja perästä tais oma tallikaveri (jo kiekan edellä) ajella päin? No jaa... Eipä tästä paljoa jääny käteen, tasoitusta ainakin Jackylle ja Boorikselle.

Aika-Ajot (puhelimen kamera kusi joten sain vain sijoitukset) 1.Antimikael 2. Brada 3. Tomperton 4. Aappo1 5. Taikoja 6. Alphatuhoaja 7. AkiLasse 8.Oskari 9.Santtu 10. Lighti
Kisa: ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Sunnuntaina taas ajellaan sitte. Ja Lighti, sä olet täällä tolkuttanut useasti ettei ajella perään, muista ettet sitte myöskään enää itse ajele ;)?
Ja Lightille anteeksi jos tämä loukkaa sinua, ottaa vain päähän että kun tiedät ajavasi pitkäksi niin miksi vielä pitää löydä kaasua että päin tullaan...?

EDIT: Mitään ajovirhettä mulla tapahtunu ihan vain ajoin, siinä oli just se ratkaisevat 20cm että osuit takarenkaaseen... huonoa tuuria ehkä..

Joo mutta enemmän itse menetin aikaa kun sinä kolarissa.. Arvion sen sinun vauhdin siinä mutkassa väärin, mutta miksi et ajanut oikeaa laitaa? Näit varmaan kun "tohelo" kaahaa pitki peltoja ni miksi et yrittänyt väistää? Mutta kuitenkin, en muista missä vaiheessa, mutta toisen yhdistelmämutkan jälkeen tulit takaisin radalle, ja mielestäni yritit tulla eteeni..
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

niin mites nämä nyt mene ku nää molemmat sarjat yhdistyi nyt? ainaki pitää ilmottautua erikse kisa mut miten tallit sit mene.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

niin mites nämä nyt mene ku nää molemmat sarjat yhdistyi nyt? ainaki pitää ilmottautua erikse kisa mut miten tallit sit mene.
KOSKA sellaista on päätetty että sarjat yhdistyy olis vaan kiva tietää??? :eek: ja en tiedä onko se ihan oikein nyt tätä kautta ajatellen kun on jo kisoja kolme takana ja toiset kamppailevat mestaruudesta ( en itse ) :rolleyes: mutta mulle ihan sama, ja ei sitten kuitenkaan kaikki kisoihin mahdu ja miten se sitten hoidetaan ?????
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Sarjathan eivät ole yhdistyneet? Player ainakin olisi varmasti tiedottanut.. Ja varsinkin tämä 2kausi ainakin ajetaan ihan itsekseen ku meillä kamppailut käynnissä. No way.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

tai ymmärsi hiema väärin että toi avuttomat loppu nii me saada siirty tän ja tää jatku normisti.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Sarjathan eivät ole yhdistyneet? Player ainakin olisi varmasti tiedottanut.. Ja varsinkin tämä 2kausi ainakin ajetaan ihan itsekseen ku meillä kamppailut käynnissä. No way.

Katsoppa mitä player on kirjoittanut avuttomien sarjaan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Joo elikkä lukasin avuttomien foorumin ja Avuttomien sarja on lopetettu epäaktiivisuuden takia.
Ensinnäkin me jatkamme aivan normaalisti, saamme vain lisää kuskeja ja voisimme myös ottaa "Ilmottautumisen" käytäntöön jotta pystymme pyytämään kaikki 16kuskia aina kisoihin.

Player varmaankin osaa kertoa enemmän mutta tuo Schuudi ny ainakin potkitaan tuolta pellolle, Suomen_Leijonan ja Zephydran voisi siirtää varakuskeiksi koska eivät aja?
Player hoitakoon, meni mulle nyt liian monimutkaiseksi.. (olis vaan voinu ilmoittaa...)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Etusivu päivitetty.

Joo elikkäs tästä lähtien jokaiseen kilpailuun täytyy ilmoittautua erikseen, etusijalla ovat tietysti jo nyt sarjassa olevat avulliset kuljettajat ja ruudukko täytetään sitten avuttomien sarjasta tulleilla kavereilla. Autot pysyvät samoina, avuttomien kuskit käyttävät sitten niitä autoja jotka ovat vapaana.

Tosiaan Shuudi potkitaan pellolle, ei ole kaverista kuulunut vähään aikaan mitään. Eli Alpha et lähetä kutsua sellaiselle tyypille, joka ei ole vaivautunut ilmoittautumaan foorumilla ja/tai PSN-viestillä.

Jos on vielä jotain kysyttävää, niin kysykää.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

no minä ny ilmottaudun mut noi sunnuntai kisat on vaa perseestä ku niihi en pääse jos 19.00 ajeta.
 
Ylös Bottom