Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja Kausi 2

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

VOI ***** SENTÄÄN, Uusinnassa ei tapahtunut mitään (ohjaus ja kaasu ei reakoinut mihinkään) :mad: kyllä ottaa niin paljon päähän kun kisa meni siinä.

PS. Tarvii kyllä hankkia mikki jos vaikka olis ehtinyt ilmoittamaan että mitään ei tapahdu lähtöruudussa.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Oli kyllä hölmöä lähteä ihan kylmiltään ajamaan. :/ Tuli vaan aiheutettua harmia, pahoittelut Alphatuhoajalle. Olin kyllästynyt jo kierroksella 5 (?) ajamiseen ja epähuomiossa seinästä seinään.
PS. Alan jo oikeasti ihmettelemään, että vieläkin tullaan startissa perään. Tommonen sais jo loppua, alkaa ärsyttämään aika pahasti.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Sain kolmella perättäisellä kieroksella rangaistuksen kun menin suorittamaan edellisiö rangaistuksia... ja aina se tuli siit kun käänsin varikkosuoralle en tiedä miten siinä voi oikaista mutta näin tällä kertaa. Hyvää vääntöä oli aluksi kunnes kaikki meni persiileen
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Siis voi ***** !!!!!! Ylivoimanen johto ja just menossa renkaanvaihtoon niin pleikka tilttaa. noh toivottavasti toi oli vaan ainut kerta ettei koht joudu hommaamaan uutta pleikkaa.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Joo, meidän erikois/hupikisamme olikin sitten oikeasti hupikisa :D tuloksia on Playerin turha odotella, seuraavan tekstin jälkeen ei varmaan ihmetytä miksi.

Ensinäkin saamme vain 12kuljettajaa aika-ajoihin. Avuttomien kuskeista ei kuulunut mitään, Playerikin myöhästyi kuten ilmoitti. Sitten Shuudi ja Zephydra olivat Netflixissä..No ainakan Enkmanni saatiin vielä viimeisellä hälytyksellä mukaan. -> Aika-Ajojen aikana Booris84 menettää yhteyden peliin enemmän tai vähemmän oman virheensä takia. Noh, kun hupikisasta oli kyse niin sovimme että poistutaan kisasta ja tehdään uusi "peli" ja sitten kaikki 12 taas mukana. -> Suoraan kisaan. Kisassa ensimmäisenä heti Santtu jumahtaa ruutuunsa. Ja mitä kuulen niin ekoissa mutkissa siellä kolisee oikein urakalla.

Myöhemmin itse taistelin Lightionaryn kanssa hieman aikaa, sitten Lightin hieman ehkä epätoivoinen ajolinja ja yllättäen Lighti lentää jonnekkin ja keskeytyshän Lightille tuli.
Sarjamme tulokas Enkmanni, joka nyt siis ottaa Ferrarilta paikan (Player merkkaa) , n.20 kiekan kohdalla oli jo auttamatta kierroksen jäljessä :D Aikansa Enkmanni siinä edessä pyöriskeli ja sitten näen kuinka tämä punainen ferrari ajaa täysin samaan kohtaan kuin Light ja keskeyttää :D. Laskujeni mukaan tähän mennessä jo 3kuskia ainakin oli keskeyttänyt. Bradan tilttaus meni multa aivan ohi, tai siis tajusin vähä myöhää ja sitte facepalmasin vaa että kärkikuskikin keskeytti :D. -- Noh siinä semmoset puoli tuntia ainakin kai päästiin ajamaan ihan hyvin. Mutta itsellä alko sitte 5kiekkaa ennen loppua vitutttamaan tuo rata. Ja kun hupikisa oli niin :D mun älynväläys oli ajaa auto täysillä seinään juuri sellaisessa kohdassa että SafetyCarhan sieltä tulee :D

Sitä siinä viimeiset (6?) kuskia ajoivat kiltisti jonossa ja saivat jopa 2 kiekkaa kisata. :DDD Hauskaa ainakin itselläni oli, parille kuskille ehkä aiheutin harmia, mutta menköön nyt, kuitenkin hupikisa eiks je? :D Ja niille ketkä mua päin ajoivat niin, eipä haitannu :) hupiahan tuo vain oli :DDDD

Keskiviikkona sitten otetaan ihan tosissaan ja siellä unohdetaan kaikenlainen kolarointi. (Ja hupikisan tulokset: 1.Tomperton, 2.Taikoja ja 3.Booris84)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

PS. Alan jo oikeasti ihmettelemään, että vieläkin tullaan startissa perään. Tommonen sais jo loppua, alkaa ärsyttämään aika pahasti.

Jeps hupikisa oli tosiaankin hupikisa :D

ja tuohon mitä lighti sanoi niin samaa mieltä olen ..tänään SAUBERI tuli mun takarenkaaseen lähdössä ja sen jälkeen olin matkustajana autossa...siitä jonkun kylkeen ja mulle TIETYSTI varikon läpiajo rangaistus :cool: yeah right näinhän sen pitikin mennä...

niin ja loppuun vielä huuto-- TURHA KOITTAA, WILLIAMS VOITTAA :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Moro

Pääsisköhän tähän sarjaan mukaan kurvaileen vai onko jo täynnä?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Mites tuo sunnuntai sillä tuo Brasilian gp tulee klo 18 ja meidän kisa olisi jo klo 19? Siirretäänkö reilulla tunnilla eteenpäin vai miten?

Ja ukson kyllä että antimikaelilla paikka sarjasta löytyy sillä melko moni on hyvin epäaktiivisia, Vai mitä sanoo ylläpitäjät?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Mulle sopii ja kannatan sunnuntain kisan siirtoa eteenpäin niin näkee kauden viimeisen gp loppuun :) ja antimikael mukaan vaan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Anti mukaan vaan, Player varmasti tallin sinullekkin löytää :)


Kiitos tarkkasilmäisille jotka bongasivat tuon sunnuntain kisan sattuvan huonoon aikaan :) 25.11 - kilpailu siirretään alkavaksi 20:15 Koska F1-Sarjan viimeinen osakilpailu.
Ja huomenna sitten aloitetaan 2.kausi tosissaan ja muistakaa että 2kaudella KESKIVIIKON KISAT ALKAVAT AINA 20:00.
Ei mulla muuta, huomiseen :)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Mulla loppuu treenit 19.15, voi mennä tiukille et kerkeenkö.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Noniin, taas on meillä tallit täynnä :) Mutta Schuudista ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan ja Zephydrallakaan ei taida olla aktiivisuutta?

Tiedän kuskeja jotka olisivat kiinnostuneita sarjaan, SCHUUDI JA ZEPHYDRA, ilmoittakaa mahdollisimman pian että A) Jatkatteko sarjassa B) Parantaisitteko aktiivisuuttanne , kumpikaan ei ole tainnut 5kisan sisällä ajaa yhtään?.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Moi
Olisiko vielä paikkaa tulokkaalle (oon ajanu f12012 jo aika paljon mut en sarjoja) tähän sarjaan ?? PSN = AkiLasseAntti_3
:)
varakuljettajan paikkakin käy
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Moi
Olisiko vielä paikkaa tulokkaalle (oon ajanu f12012 jo aika paljon mut en sarjoja) tähän sarjaan ?? PSN = AkiLasseAntti_3
:)
varakuljettajan paikkakin käy

Luulen kyll että kisakuskin paikka on tiukassa (kaikki paikat täynnä) mutta kyllä lähes jokaiseen kisaan pääsee varakuskiks koska aina joku puuttuu.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Luulen kyll että kisakuskin paikka on tiukassa (kaikki paikat täynnä) mutta kyllä lähes jokaiseen kisaan pääsee varakuskiks koska aina joku puuttuu.
Tosin shuudin,zephydran ja suomenleijonan aktiivisuus on vähän niin ja näin.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Minuu osuttii 3 kertaa 10 sekunnin sisällä. ***** et alkaa ärsyttämään! Sitten itse törmään vielä varikkomuuriin. -_-
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

no niin nyt tiedetään miltä Räikösestä tuntuu Abu Dhabissa ku turva-auto tuli radalle. Eli siis tallikaveri kusi meikäläisen kisan. No melkein oli siellä omia mokia joukossa. Mutta kauheella riskillä kuivan kelin pyörät alle alussa mutta onneks siinä 1 kiekan puolivälissä varikolata kuuluu kivoja uutisia, että sade loppuu kohta. Noh siinä sitten jatkettiin ja noustiin kärkeen kunnes alpha päättää tehä Groseanit ja vetää seinään että turva-auto tulee radalle. Siinä sitten tuotiin vaan lopussa auto maaliin ja päästiin podiumille. Siis ihan OK lähtö kauteen.
 
Ylös Bottom