Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pahoittelut jackylle tuosta osumasta kilpailun alussa : näytti aivan siltä kuin sulla ois perä lähteny vähän alta ja olit lähes pysähtynyt siihen mutkaan joten en kerennyt väistämään.
Ensimmäiset 10 kierrosta ihan hyviä taisteluita mutta varikko pysähdyksen jälkeen löytyi vasta vauhti joka oli liian myöhään sillä eteenpäin eroa oli jo 30s.
En tiedä mihin mun vauhti on oikein kadonnut sillä kolme ensimmäistä kisaa oli aivan loistavia ja sen jälkeen vauhti ei oo riittänyt enään mihinkää![]()
niiden kanssa ainakin voisi vetää ketkä ei ole aktiivisemmasta päästä?Mietin täs vaan että vedetääks enne ens kautta jotkut karsinnat jos on kiinnostuneita enemmän kuin 16.
Samaa mieltä olen asiasta RanBen kanssaniiden kanssa ainakin voisi vetää ketkä ei ole aktiivisemmasta päästä?
olis ehkä vähän turhauttavaa vaikka epäonnistua karsinnassa ja sitten huomata että porukka ei käykkään kisoissa vaikka itse pääsisi..
vaikka nyt onkin tuo reservi systeemi mikä onkin ihan ok,
mutta kuiteskin ne ketkä on oikeasti sen 100% kisoista mukana ni ehottomasti ne automaattisesti seuraavalle kaudelle...
mutta, tämä on vaan mun mielipide![]()