Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
AA, no ilmankos en ole tajunnut tuotaNe menivät lukkoon edellisten vuosienkin peleissä, mutta nyt ne myös savuavat. Eli ei siis mitään muuta uutta tuossa, kuin tuo savuefekti.
Juuri eilen Hockenheimin kisassa Schumaherin auto meni säpäleiks.. Siis reality kisassaKoska viimeks nykyformulassa on lähtenyt muuta kuin siivet tai renkaat irti?
Juuri eilen Hockenheimin kisassa Schumaherin auto meni säpäleiks.. Siis reality kisassa
Eiku hupsista, siis perjantaina Harjoituksissa. Joo kyllä tulee kisat Sunnuntaisin, oikeassa olet.. Täytyypi tarkistaa ens kerralla, ennen kuin kirjoittaaEilen? Eikös kisat tule aina sunnuntaisin?
Koska viimeks nykyformulassa on ajettu seinää päin 300km/h?Koska viimeks nykyformulassa on lähtenyt muuta kuin siivet tai renkaat irti?
Koska viimeks nykyformulassa on ajettu seinää päin 300km/h?
Kyllähän toi tarttis vähän parannusta joo, oisko ollu F1 2000 missä lähti ainaki renkaat etusiipi ja takasiipi jos oikein muistan.
E:Vai lähteekö tossa 2011 versiossa takasiipi? Mun muistaakseni ei. Ja siis tosiaan, toi Shcumaher ei todellakaan ajanu mitää 300 km/h... Ja muutenkin näytti aika pieneltä kolarilta, vaikka roinaa vähän lähtikin irti.
Ei ole tapana kolaroida... Paitsi joskus. jos sattuu tollee käymää kuten aiemin sanoin nii ois se mukavaa että auto hajoo eikä käysillee että voi jatkaa matkaa.Onko sulla tapana näissä peleissä tykittää täysiä seinään ja mehustella hienoilla kolareilla? Mä oon kuullu että näissä koitetaan ajaa kilpaa.
Pitäskö sit olla viel sillee että jos ajaa seinään 300 km/h niin kuski loukkaantuu, enemmän tai vähemmän ja seuraavat kisat jää sitte väliin
Lisenssi estää loukkaantumiset ja liiallisen auton tuhoutumisen. Ei mahda Codemastersin pojat asialle mitään.