Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012

Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Ne menivät lukkoon edellisten vuosienkin peleissä, mutta nyt ne myös savuavat. Eli ei siis mitään muuta uutta tuossa, kuin tuo savuefekti.
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

En nyt rupea sen enempää mainostamaan, mutta voisin taas pistää sarjan pystyyn tuolla PS3:n puolella. Pistäkää vanhat ja miksei myös uudet jäsenet vaikka yksityisviestiä, niin katsotaan kuinka moni olisi halukas osallistumaan.
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Onkotietoo mimmone on auton leviäminen on kolari tilanteessa? Onko se edelleen semmone että vaan siivet ja renkaat lentää irti vaikka ajat 300kmh seinää? mun mielestä kolari mallinus pitää olla semmone että jos tormää kovassa vauhissa pahisti seinää niin auton pitää levitä kunnolla( esim monokokki repee irti moottrista ja vaihe laatikosta ja sivu " ponttoonit" painuu kasaan tai muussautuukokonaan irti).
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Koska viimeks nykyformulassa on lähtenyt muuta kuin siivet tai renkaat irti?
Koska viimeks nykyformulassa on ajettu seinää päin 300km/h?
Kyllähän toi tarttis vähän parannusta joo, oisko ollu F1 2000 missä lähti ainaki renkaat etusiipi ja takasiipi jos oikein muistan.
E:Vai lähteekö tossa 2011 versiossa takasiipi? Mun muistaakseni ei. Ja siis tosiaan, toi Shcumaher ei todellakaan ajanu mitää 300 km/h... Ja muutenkin näytti aika pieneltä kolarilta, vaikka roinaa vähän lähtikin irti.
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Koska viimeks nykyformulassa on ajettu seinää päin 300km/h?
Kyllähän toi tarttis vähän parannusta joo, oisko ollu F1 2000 missä lähti ainaki renkaat etusiipi ja takasiipi jos oikein muistan.
E:Vai lähteekö tossa 2011 versiossa takasiipi? Mun muistaakseni ei. Ja siis tosiaan, toi Shcumaher ei todellakaan ajanu mitää 300 km/h... Ja muutenkin näytti aika pieneltä kolarilta, vaikka roinaa vähän lähtikin irti.

Se 300kmh on peli tilanne. Ja ois se mukavempaa jos pelissä auto pomppaa/ lähtee lentoo toisen auton takapäästä ja heittää muutan voltin ilmassa ja tippuu kylki edelta betoni seinän päälle ja siitä leviäs vähän enemmän kuin pelkkä etu rengas lähtee siipien lisäk irti.
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Onko sulla tapana näissä peleissä tykittää täysiä seinään ja mehustella hienoilla kolareilla? Mä oon kuullu että näissä koitetaan ajaa kilpaa.
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Tuossa.. En muista vuosi mallia oisko 2006-2009 joku niistä niin renkaat lähti aika usein..
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Pientä viilausta mun mielestä vaan tarvisi. Tai no, jos auto menee "katon" kautta ympäri niin pitäshä siihen kisan päättyä. Mut 2011 meno senku jatkuu :D Mie tykkäsin EA:n 2002 pelin vauriomallinnuksesta tosi paljon aikanaan.
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Onko sulla tapana näissä peleissä tykittää täysiä seinään ja mehustella hienoilla kolareilla? Mä oon kuullu että näissä koitetaan ajaa kilpaa.
Ei ole tapana kolaroida... Paitsi joskus. jos sattuu tollee käymää kuten aiemin sanoin nii ois se mukavaa että auto hajoo eikä käysillee että voi jatkaa matkaa.
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Pitäskö sit olla viel sillee että jos ajaa seinään 300 km/h niin kuski loukkaantuu, enemmän tai vähemmän ja seuraavat kisat jää sitte väliin :p
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Lisenssi estää loukkaantumiset ja liiallisen auton tuhoutumisen. Ei mahda Codemastersin pojat asialle mitään.
 
Vastaus: F1 2012 [PS3/X360 Hype]

Lisenssi estää loukkaantumiset ja liiallisen auton tuhoutumisen. Ei mahda Codemastersin pojat asialle mitään.

Jep ja hyvä niin. Jos tahdotte tuhota autoja ja tappaa satavarmasti kuljettajan niin Burnout on hyvä pelisarja siihen.
 
Lisenssillä tosin ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että CM on päättänyt tehdä autoista kestäviä kuin tankit. Nykyinen vauriomalli olisi suhteellisen riittävä, jos autot hajoaisivat yhtä herkästi kuin todellisuudessa.
 
Ylös Bottom