Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012

Vastaus: F1 2012

Monzan hotlap

[video=youtube;Ql1RIibTyo4]http://www.youtube.com/watch?v=Ql1RIibTyo4[/video]
 
Vastaus: F1 2012

Pitikö mennä 2013 vuoden topiciin?

Nuo hotlapit on kyllä aikalailla turhia videoita esittelemään peliä mitenkään, kun ne näyttää periaatteessa ihan samalta aina.
 
Vastaus: F1 2012

Plus, tuossa 2013 videossa käytetään tismalleen samaa kommentointia kuin 2012 Monza hotlapissa, DRS'ää ja kersiä ei käytetä ja auto on default-säädöissä, koska 7-vaihde ei mene edes rajoittimelle.

Kertoo vähän CM'n laiskuudesta ja siitä miten, joka vuosi pistetään sama peli bugien kera ulos uusien kansien ja ehkä jonkun uuden turhan pelimoodin kera, mitä pelataan se pari päivää ja sen jälkeen siihen ei edes kosketa.
 
Vastaus: F1 2012

Moninpelit verkossa ovat kyllä mielenkiintoisia, ei ole ollut vielä sellaista peliä jossa porukka ei ajaisin toisiaan päin ensimmäisessä mutkassa tai sitten eivät viitsi yrittää ohittamista ja kiilaavat takarenkaan kohdilta. Sitten muutamissa kisoissa on ollut niitä pelaajia jotka heittävät ensimmäisessä mutkassa auton poikittain ja sitten on kun on suuri kaaos aiheutettu niin lost connection. Täytyy varmaan pikku hiljaa siirtyä custom race:sin pariin koska muista quick race kohdista ei löydy pelaajia.

Toivottavasti seuraavassa osassa korjataan tuo penalty systeemi sillä olen saanut penaltya mm. seuraavista tapauksista:
-Pelaaja edessä ei ole paikalla lähdössä ja joudut jarruttamaan jotta et aja päin (osuin kyllä)
-Kisaajan auto on keskellä tietä, pakko jarruttaa tai muuten törmäys (ei ollut vielä muuttunut läpinäkyväksi)

Olisi ihan hyvä jos tuo tahallinen kolarointi saataisiin pois.

Voisi aloittaa careerin sillä alkaa pikku hiljaa olemaan radat ja mutkat muistissa, onlinea olen pelannut ja aika hyvin muistiin jääneet nuo radat, eri tavalla kin time trialia ajaessa. Luultavasti aloitan careerin caterhamilla.
 
Vastaus: F1 2012

Pystyiskö joku antamaan jotai neuvoja tuohon ajamiseen sillä kun ajan tuolla toiseksi helpoimmalla vaikeustasolla voittaminen on aivan liian helppoa mutta sitten kun vaihtaa vaikeustason seuraavaksi vaikeampaan niin en pysy enää vastustajien perässä. Ajan ilman tractional controllia ja muita ajoapuja paitsi abs.
 
Vastaus: F1 2012

Pystyiskö joku antamaan jotai neuvoja tuohon ajamiseen sillä kun ajan tuolla toiseksi helpoimmalla vaikeustasolla voittaminen on aivan liian helppoa mutta sitten kun vaihtaa vaikeustason seuraavaksi vaikeampaan niin en pysy enää vastustajien perässä. Ajan ilman tractional controllia ja muita ajoapuja paitsi abs.
Hankala antaa neuvoja kun ei nää sinun ajamista.. Ei se auta muutako mennä harjoittelemaan ja opetella radat kunnolla, ja yrittää hakia niitä omia rajoja.. Auton säätämisestäkin on varmasti vähän hyötyä.
 
Vastaus: F1 2012

Olen siirtynyt muiden pelien vikojen vuoksi tähän versioon, mutta vika on tässäkin. Nimittäin aina SC radalle tulon jälkeen keskeyttänyt auto jää keskelle rataa loppukisan ajaksi. Tästä syystä turva-auton perässä ajellaan 20 kierrosta ja loppu kisa sitten keltaisten lippujen kanssa. PS3 versio kyseessä. Onko muilla ollut samaa vikaa?
 
Vastaus: F1 2012

Yleinen bugi tuossa versiossa.
Tapahtuuko joka kerta vai onko täysin random ominaisuus? Syö paljon peli intoa kun itse ajelen Caterhamilla, pistesaldo nollissa ja sitten Picit ja Karthikeyanit napsivat pisteitä tämän bugin ansiosta. Propsit muuten sinulle kun vastailet kysymyksiin näissä vanhoissa ketjussa :D .
 
Vastaus: F1 2012

Ensimmäinen kausi uraa kohta takana Caterhamilla ja sopimustarjouksia tullut ainoastaan HRT, Marussialta ja Caterhamilta. Mietinkin että olisiko viisaampaa vaihtaa Marussialle, kun olen nähnyt sen kehittyvän keskikastin talliksi muilla vai olisiko viisaampaa jatkaa Caterhamilla vaikka talli onkin viimeisenä pisteissä?
 
Vastaus: F1 2012

Olikos se niin, että marussialla on KERS ja hrt/caterhamilla ei? Eli siinä mieles siirry.
 
Ylös Bottom