Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012

Kukaan ajanu Thrustmasterin T500 ja sillä Ferrarin F1 ratilla? Aika suolanen hinta paketilla.
 
Vastaus: F1 2012

Saakeli että petyin kun ei oo tässä uusimmassa 2012 pelissä Nurburgringiä, olikin Hockenheim. Perskules !
 
Vastaus: F1 2012

Codemasterin mukaan huomenna tulee tietoa F1 2013 pelistä.

Toivottavasti tulee paljon parannuksia.

Harmittavaa että peliin on jäänyt vielä todella inhottavia bugeja. Esimerkiksi eilen alkoi onlinessa kisa mutta peli ei reagoinut mihinkään, ei ratin eikä ohjaimen käskyihin. Sitten radalla lähti 5 xp:tä siitä kun autoni ei lähde liikkeelleelle. Ainoa ratkaisu tuohon oli käynnistää peli uudelleen ja tällöin pelini ei tunnistanut rattiohjainta. Päätin käynnistää PS3:n uudelleen jolloin ongelmat olivat hävinneet.
 
Vastaus: F1 2012

Kukaan ajanu Thrustmasterin T500 ja sillä Ferrarin F1 ratilla? Aika suolanen hinta paketilla.
Nyt 3 kk ajanut kyseisellä paketilla ja hinta ei ole mikään suolainen jos sen sattuu löytämään jostain tarjouksesta . itse maksoin kyseisestä paketista 350€ ja mukaan tuli GT ja Ferrari ratti :)
 
Vastaus: F1 2012

Löysin yhden mielenkiintoisen kuvan 2013-pelistä:


1044922_630015717011394_1113669301_n.jpg
 
Vastaus: F1 2012

Nyt 3 kk ajanut kyseisellä paketilla ja hinta ei ole mikään suolainen jos sen sattuu löytämään jostain tarjouksesta . itse maksoin kyseisestä paketista 350€ ja mukaan tuli GT ja Ferrari ratti :)

Mites tuo Ferrari ratti pelittää konsoleilla?
 
F1 2013

Jee! Uusia vanhoja ratoja (: Tulee todennäkösesti 2011 päivitettyä tähän

Joku vois perustaa 2013 pelille oman ketjun.
 
Vastaus: F1 2012

Nyt 3 kk ajanut kyseisellä paketilla ja hinta ei ole mikään suolainen jos sen sattuu löytämään jostain tarjouksesta . itse maksoin kyseisestä paketista 350€ ja mukaan tuli GT ja Ferrari ratti :)

Oon yrittäny ettiä tarjouksia, mutta en ole löytäny.

Aij saakeli, nättiä et tulee uus F1 peli, toivottavasti vaan paranee entisestään.
 
Vastaus: F1 2012

Millaset odotukset porukalla on uudesta F1 pelistä ja mitä toivotte että ois lisätty tai parannettu tai jätetty pois?
 
Vastaus: F1 2012

Oon yrittäny ettiä tarjouksia, mutta en ole löytäny.

Aij saakeli, nättiä et tulee uus F1 peli, toivottavasti vaan paranee entisestään.
Stokkan hulluilta päiviltä välillä löytyy ja sitten hobbyhall tarjouksista mistä itsekkin ostin .
 
Vastaus: F1 2012

Tuli hankittua psn alennuksesta f1 peli pitkästä aikaa, onko mitään vinkkejä ohjain asetusten suhteen? Pelaan siis ihan ohjaimella.
 
Vastaus: F1 2012

Miten saan onlinepeleissä näkyviin tuon bensankulutuksen ja rekaidenlämmöt yms.?

Käy ensin katsomassa mikä nappi sinulla on valittuna auton infon katsomiselle eli pelin "etusivulta" my race --> driving controls --> view/customise control --> car status ja sitten kun olet radalla niin paina sitä näppäintä niin saat renkaan lämmöt, bensan määrän ynnä muun näkyville.

Info tulee näkymään ruudun oikeaan reunaan ja ensin näkyy muistaakseni renkaiden lämmöt, seuraavaksi näkyy renkaiden kulutus ja lopuksi näkyy bensan määrä, käytössä oleva seos (slower, normal, faster) sekä mihin sijalle tulet takaisin jos käyt varikolla.

En tiedä saako noita näkyviin jos ajaa kolmen kierroksen pikakisoja mutta ainakin viiden kierroksen kisoista eteenpäin ne saa näkyviin.
 
Ylös Bottom