Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Codemasterin mukaan huomenna tulee tietoa F1 2013 pelistä.
Nyt 3 kk ajanut kyseisellä paketilla ja hinta ei ole mikään suolainen jos sen sattuu löytämään jostain tarjouksesta . itse maksoin kyseisestä paketista 350€ ja mukaan tuli GT ja Ferrari rattiKukaan ajanu Thrustmasterin T500 ja sillä Ferrarin F1 ratilla? Aika suolanen hinta paketilla.
Nyt 3 kk ajanut kyseisellä paketilla ja hinta ei ole mikään suolainen jos sen sattuu löytämään jostain tarjouksesta . itse maksoin kyseisestä paketista 350€ ja mukaan tuli GT ja Ferrari ratti
Ihan hyvin on toiminut mitään ongelmia ei ole ollut , hieman paksumpi ratti kyllä vois olla noista kohdista mistä pidetään kiinni.Mites tuo Ferrari ratti pelittää konsoleilla?
Ihan hyvin on toiminut mitään ongelmia ei ole ollut , hieman paksumpi ratti kyllä vois olla noista kohdista mistä pidetään kiinni.
laitoin läppäristä pihan kiinni tuohon thrustmasterin rattiin , ensiksi meni kyllä aikaa kun en meinannut heti tajuta miten se pitää tehdä.Miten se firmware päivitys hoidetaan ps3:lla, jonka tuo Ferraria ratti vaatii toimiakseen?
Onko tuo rattisetti mielestäsi hintansa arvoinen ja kannattaako vaihtaa G27 tuollaiseen, itse olen kyllä aika tyytyväinen G27 rattiin mutta aina uudet vaihtoehdot kiinnostaa.
Nyt 3 kk ajanut kyseisellä paketilla ja hinta ei ole mikään suolainen jos sen sattuu löytämään jostain tarjouksesta . itse maksoin kyseisestä paketista 350€ ja mukaan tuli GT ja Ferrari ratti
Stokkan hulluilta päiviltä välillä löytyy ja sitten hobbyhall tarjouksista mistä itsekkin ostin .Oon yrittäny ettiä tarjouksia, mutta en ole löytäny.
Aij saakeli, nättiä et tulee uus F1 peli, toivottavasti vaan paranee entisestään.
Miten saan onlinepeleissä näkyviin tuon bensankulutuksen ja rekaidenlämmöt yms.?