Vastaus: F1 2012 [PS3/X360]
Kerron vähän mielipiteitäni pelistä, samalla kaudestani..
+ Aivan loistava peli kun oppii ajamaan, siellä oikeasti saa taistella Vettelin, Alonson ja (no Rosberg on kanssa hyvä), eli jos kolmen kärkeen pyrkii niin saa taistella tosissaan.. Vaikeus taso on Medium pienillä muutoksilla, esim Liput realistic, damage full yms.
- Välillä ohjattavuus suoraan sanottuna p*rseestä, olen yrittänyt niitä muokata, mutta silti.. Tarkotan tällä sitä että välillä kääntyy hyvin, välillä ei taho kääntyä ollenkaan..
- Räikkönen yli surkea pelissä, Grosjean kyllä on 3-10 aina mutta Räikkönen 6-15..
Kaudesta:
Olen nyt seuraavaksi menossa Montrealiin ja alkukausi suht helppo lukuunottamatta muutamaa kisaa..
Melbourne, olin 2.. kärki : 1. Vettel 2. Bottas (minä Williamsilla) 3. Alonso 4. Rosberg............. 9.Räikkönen..........17. Kovalainen
Kuala Lumpur, DNF.. kärki 1. Rosberg 2. Grosjean 3. Vettel 4. Alonso............. 12. Räikkönen.............16. Kovalainen
Shanghai, olin 1.. kärki 1.Bottas 2. Alonso 3. Rosberg 4. Vettel 5. Räikkönen............ 19.Kovalainen
Sakhir, olin 1.. kärki 1.Bottas 2.Vettel 3.Grosjean 4.Alonso......... 15.Räikkönen......... 17.Kovalainen
Catanlunya, olin 1.. kärki 1.Bottas 2. Grosjean 3. Vettel 4.Alonso....... 13.Räikkönen......... 22.Kovalainen
Monaco: kerron tästä, oli täys katastrofi koko kisa, ensin lähdin 9. kisaan, Grosjean 6. mutta ensimmäisen mutkan jälkeen renkaat suoraan kanttarin päältä, raskas taistelu hetken Grosjeanin kanssa, pääsin sen ohi ja sen eturenkaat osuu kylkeeni, jonka seurauksena auto pyörähti, kaikki rysäyttää autoni kylkeen, ensin Grosjean tietenkin, sen jälkeen loput.. Hirveä ruuhka ja Punainen lippu heiluu, lukee ''Race Stopped'', uusinta lähdön jälkeen mukana oli enää 16. kisaajaa.. Ajoin hienosti ekat 5 kierrosta, kunnes tulee keltainen lippu, no luulin että se oli takanani koska sielläkin oli paljon autoja, kun tulen mutkan takaa, menetän siipeni, käyn varikolla, kun tulen ulos varikolta olen 12. Ajelen rauhassa, eteeni ilmestyy Schumacher, taistelen suoralla hänen kanssaan, ajan oikeaa laitaa.. Laidassa on punainen törröttävä kohta, luulen että se on pelkkä mainos, mutta se olikin seuraavan laidan alku, eturengas lähtee, ja kisani on siinä.. Eipä ollut lopussa kuin 12 kisailijaa tilastojen mukaan..
Pistetilanne on
1. Bottas 100
2. Vettel 75
3. Alonso 70
Jos tästä nyt selvää saa