Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuleekos syksyllä uutta formulaa kunnei mitään ole vielä kuulunut?
Oliskos täällä jotain mestaruussarjoja tai jotain onlinessa pelattavaa juttua mihin VIELÄ voi osallistua? olisi meinaan kiva päästä pelaamaan kun tuo careeri ei nyt niin mukavaa ole..
Oliskos täällä jotain mestaruussarjoja tai jotain onlinessa pelattavaa juttua mihin VIELÄ voi osallistua? olisi meinaan kiva päästä pelaamaan kun tuo careeri ei nyt niin mukavaa ole..
Harmi että ovat rajanneet autojen säädöt vain 5 talennuslohkoon. Olisi kiva jos pysyisi tekemään valmiit säädöt kaikkille radoille + eri kelit ja sitten vain lataisi tallennuksen. Lähinnä ajatellen sitä että jos menee verkkoon ja haluaa ajaa suoraan kisan niin siinä on vain 30 sekuntia aikaa laittaa kaikki kuntoon.
Okei, ajatko pitkiä kisaviikonloppuja, yhden yrityksen aika-ajot, lyhyen kisaviikonlopun vai pelkkä kisa?Eipä sillä niin kauheasti ole väliä, miten itsellä on fiilis.
Itse ajoin uran:
Caterham
Williams
Hrt
Lotus -> kesken kauden Mclaren (mestaruus ja tallimestaruus)
Ferrari (mestaruus)
Red Bull (kesken, mutta varmaankin mestaruus)
Kuinka moni pelaa padilla ja kuinka moni ratilla? Ihan mielenkiinnon vuoksi. Voitaisiin ottaa joku kerta pelailla onlinessa kisaa, olen huomannut että silloin radat on jääneet paljon paremmin mieleen.
Mikäli joku haluaa tulostaa kisa-asetukset paperille niin täältä löytyy:
F1 2012 - Setups for all 20 GP circuits ~ F1 Fast Lap
Tuossa on muistaakseeni muutama typo jossa on väärä nopeus ja yhdessä kohtaa oli sekoittunut sadekelin nopeudet ja kuivan säänopeudet.
Pistä traction control mediumille ja harjoittele ratoja. Site kokeilet että mikä vaikeustaso sopii parhaiten.Moro. Oon tässä alkanu miettiin, että mistä kannattais vaikeentaa asetuksia, kun ei tahdo oikeen löytyä omaa tasoo vastaavaa millään. Eli olen siis kohtuu kokematon kuljettaja ja pelaan ensimmäistä kautta careerissä force indialla. Vaikeustasona on se toiseksi helpoin ja avuista taitaa kaikki muut olla päällä paitsi jarrutus . Ongelma on siis se, että noilla asetuksilla voittaminen on liian helppoa, kun ottaa vielä tallinkin huomioon, mutta kun vaihdan vaikeustason hardiin, niin en pärjää enää laisinkaan ( vaikeata päästä 15. paremmalle puolen). Eli jos joku kokeneempi kuljetta osaisi neuvoa, mitä säätöä viilaamalla voisin löytää itselleni sen optimaalisen vaikeusasteen niin olisin kiitollinen .