Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2015

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SkyPolaris
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2015 [Hype]

Kuvien perusteella ja tuon 60 fps @ 1080p PS4:sella takia menee varmaankin hankitaan. Viimeksi tullut pelattua formulaa PS1:llä Formula 97 :D

Luin tuossa juuri tuon pelin suunnittelijan haastattelua ja löysin sieltä pari mielenkiintoista kohtaa:

"We’re also told that the engines won’t pack up completely, but will suffer from wear and overheating – with performance taking a hit."

"We’ve got the drivers talking to their race engineers [and] we’ve got the commentary from David Croft and Anthony Davidson, so it very much feels like you’re watching the Sky Sports intro, or whatever media outlet you’re used to watching the F1 on."

"F1 2015 will now stay up to date by using mid-season DLCs for the first time. Giving gamers the chance to truly play along with the F1 2015 championship, the updates will include liveries and performance changes for a more accurate reflection of the cars."

"We’re told F1 2015 makes use of the Xbox One’s separate trigger rumbles, while the PS4’s DualShock speaker will broadcast messages from your race engineer."

"Anyone who has played previous versions of the game will think that 16 players is a recipe for disaster, but Embling also tells us that the team has improved the series’ infamous multiplayer penalties. Seemingly dealt at random, previous F1 games have suffered from archaic penalties that almost always seemed to punish the victim."

Aika pitkälti juuri niitä päivityksiä, joita olen itse toivonut peliin. Mielenkiintoinen kohta oli David Croftin ja Anthony Davidsonin selostus,joka on ilmeisesti kisaennakko, mutta kyllähän tuohon seuraavaan versioon täytyy saada Ted Kravitz* mukaan. Kokoajan hype peliä kohtaan nousee.

*Ted Kravitz on Sky Sports F1 -kanavan varikkokommentaattori, joka antaa kommentteja varikolta käsin. Lisäksi hänellä on oma ohjelmansa Ted's Notebook, jossa hän kiertelee sessioiden jälkeen varikolla ja kertoilee omia huomioitaan kisasta. Tuossa pieni näyte: https://www.youtube.com/watch?v=uJfqqQa3dno

Peli menee ehdottomasti hankintaan JOS Career mode on mukana. Muuten jää hyllyyn, ja jään itse odottamamaan seuraavaa versiota.

Hyvältä taas mainospuheissa kuulostaa.

Nauratti otsikko: 8. The cinematic experience

Tuli ihan mieleen AC nykimiset ja resoluutiot cinemaattisuuden varjolla. :D

Vähän ihmetyttää Codemastersin hiljaisuus pelin suhteen. Pelin julkaisuun on enää neljä viikkoa, eikä vieläkään ole nähty aitoa pelikuvaa. Toivotaan, että pian saadaan nähdä pelikuvaa ja saataisiin lisää infoa. Esimerkiksi minua kiinnostaisi löytyykö CO-OP career pelistä. Lisäksi toivon, että Codemasters ei ole ottanut liian suurta palaa yrittäessään saada julkaisua kesäkuulle. Codemastersin foorumilla käyttäjät ovat aika tyytymättömiä vähäiseen tiettamiseen.

Tuskin on mitään CO-OP uraa kun koko career sana on Codemastersille myrkkyä. Ei siinä paljon realistiset mutterit auta kun pelattava puuttuu. Itse ostan pelin ainoastaan siinä tapauksessa että siinä on jokin uskottava pelimuoto ja onlinea en tähän laske.

Kyseinen peli taitaa olla PC:llä pelattu F1 2014 johon on asennettu päälle modi

Okei, koska ihmettelin tätä traileri hehkutusta jos pelikuvaa jo tarjolla. Olisi kova juttu tietää Project CARS F1 / F1 2015 ... kummassa aidompi auto ja rata ja pelattavuus ja säädöt.

Hyvää formula peliä onkin saanut odotella aika kauan ja tästä pelistä ei tiedetä muuta kuin että se näyttää erittäin komealta. Codemasters ei saanut edellisellä sukupolvella ainuttakaan pelattavaa F1 peliä ulos kaikkien niiden vuosien aikana joten odotukset sen suhteen on alhaalla, mutta nyt on uudet konsolit joten toivotaan että saavat tällä kertaa muutakin tehtyä kun hienoa grafiikkaa. :)

En sano pahalla, mutta esim. tuo Ferrari-varikkotiimi kuva???

Näytä liitetiedosto 14300

Tuo on joku alkudemo. Noissa kuvissa ei näy varikolla käyntiä eli se voisi tarkoittaa sitä että siellä on vain 1 hahmo joka huoltaa autoa samoin kuin Project CARS, jossa huijattiin BETA-versioissa että NASCAR-ovaalit, autot, varikkotiimit pyörii auton ympärillä. Itse pelissä olikin sitten ihan toinen meininki.

http://dome.fi/pelit/ajankohtaista/codemasters-lykkaa-f1-2015-kaahailun-julkaisua

En sano pahalla, mutta esim. tuo Ferrari-varikkotiimi kuva???

Näytä liitetiedosto 14300

Tuo on joku alkudemo. Noissa kuvissa ei näy varikolla käyntiä eli se voisi tarkoittaa sitä että siellä on vain 1 hahmo joka huoltaa autoa samoin kuin Project CARS, jossa huijattiin BETA-versioissa että NASCAR-ovaalit, autot, varikkotiimit pyörii auton ympärillä. Itse pelissä olikin sitten ihan toinen meininki.

http://dome.fi/pelit/ajankohtaista/codemasters-lykkaa-f1-2015-kaahailun-julkaisua

Mistäs tälläinen teoria on peräisin? Aikaisemmissa Codemastersin F1-peleissä on jokainen varikkotiimin jäsen suorittamassa oman osansa, joten uskon, että se on sama myös tässä osassa. Minusta tuntuu, että tuo voisi olla välinäytöksestä ennen kilpailua ja sitten päästään valikkoon, jossa tehdään strategiat. Poikkeuksena olisi, että varikkopilttuun sijasta oltaisiin nyt varikkosuoralla. Olen ehdottanut tuota Codemastersille parina edellisvuotena.

https://www.youtube.com/watch?v=VhH8VAZOLH0 Kohdasta 6:40 ---> tulee varikkopysähdys. Kyseessä on F1 2014.

Ei pahalla, mutta miksi tämä peli näyttää niin epärealistiselta? Miten vertaatte Project CARS F1-autoon ja Monacon katurataan? Tuo autohan tekee jonkun 3 sekuntin varikkopysähdyksen, onko sellainen edes olemassa? Haluaisin että olisi simulaatio F1 -> PS4.

Ei pahalla, mutta miksi tämä peli näyttää niin epärealistiselta? Miten vertaatte Project CARS F1-autoon ja Monacon katurataan? Tuo autohan tekee jonkun 3 sekuntin varikkopysähdyksen, onko sellainen edes olemassa? Haluaisin että olisi simulaatio F1 -> PS4.

F1 auton varikkopysähdys kestää nykyisin noin 2,5sek.

Itse koitin kerran F1:stä Pcarsissa ja tuskin toiste koitan. Se auto ei kuuluis siihen peliin ollenkaan. Oli se niin kamala.

Ylös Bottom