Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuotantoautopuolella ollan jo aikoja sitten päästy siitä, että autovalmistajat eivät halua nähdä autojensa peltien rypistyvän. F1 puolella ongelma saattaa toki liittyä enemmänkin noihin sponssilogoihin, kuin haluttomuuteen antaa tärvätä itse autoa.
Jokos tuetut ratit on julkistettu? Itse en nopealla googlauksella löytänyt.
we'll be publishing a compatible devices list soon
KYSYMYS: Is the A.I more aggressive than the build that Tiametmarduk has? They look a bit cautious to me
VASTAUS: Yes, they've been worked on further since then. I rubbering in/marbles issue made them overly cautious
I just tried to replicate his race and I'm happy to confirm they're much better. For example I recreated the move on the inside of Turn 14 - they did give me space, but the car I was trying to pass held on the outside and managed to keep the position into T15.
We're also checking the AI pace under the Safety Car and VSC to make sure they run at the delta pace![]()
Onko mitään tietoo että onko tästä tulossa demoa ollenkaan ennen varsinaista julkaisua että pääsis testaamaan millanen tekele on kyseessä?
Tuli pikaisesti 2015-versiota testattua tuossa pc:llä. Osaisikos joku enemmän näihin perehtynyt kertoa pari juttua.
1. Saako peliin muista ajopeleistäkin tuttua ns. virtuaalista taustapeiliä näkymään esim kuvan ylälaitaan?
2. Saako vaihdetta/kierroslukuja yms näkymään ruudulle kun ajaa ohjaamokuvakulmasta?
Kuvakulman ja fovin kun säätää edes suunnilleen kohdalleen, niin auton taustapeilejä ei näe lähellekään. Vaihde yms näkyy auton ratin näytöllä, mutta se taas jää piiloon oikean ratin taakse. Muissa kuvakulmissa näkyi kyllä kivasti hudissakin, mutta ei ilmeisesti ohjaamokuvakulmass tai ainakaan en äkkiseltään moista asetusta löytänyt. Kameran heilumisia yms ei myöskään ilmeisesti saanut kokonaan pois?
Jees, näin vähän pelkäsinkin.Ei taitaa olla vastaus kaikkiin esitettyihin kysymyksiin.Ihan varmaksi en mene kuitenkaan sanomaan, koska PC-versiossa voi olla joitain eroja konsoliversioihin.
And then there’s the most exciting addition to this year’s version: online savable co-operative championships will be included, allowing would-be Formula One stars to truly go head-to-head.
Jos siis oikein ymmärsin, niin kyseessä on sama pelimuoto mikä tekee taas paluun. Eli voi ajaa co-op kautta yhden kaverin kanssa netin yli ja tallentaa edistyksen, jottei tarvi yhdeltä istumalta ajaa koko kautta. Korjatkaa jos erehdyin.Onlinea varten uutta tietoa, joka on varsinkin liigoja varten erittäin mukavalta kuulostava asia:
https://beyondtheflag.com/2016/07/30/f1-2016-game-preview/
Jos siis oikein ymmärsin, niin kyseessä on sama pelimuoto mikä tekee taas paluun. Eli voi ajaa co-op kautta yhden kaverin kanssa netin yli ja tallentaa edistyksen, jottei tarvi yhdeltä istumalta ajaa koko kautta. Korjatkaa jos erehdyin.
F1 2014:ssä viimeks ollut tuo Co-op -pelimuoto.
https://www.youtube.com/watch?v=hfOFhfI-6XI
Edit: Siitä en ole aivan varma voiko co-oppia tänä vuonna ajaa enemmän kuin yhden kaverin kanssa. Käytännössähän voi tehdä niin, että ajaa ihan normaalia online-kisaa ja täyttää gridin tekoälyllä. Silloin ei vaan taida pystyä tallentamaan pistetilannetta, eli täytyis pitää ite kirjaa.