Pakko vaan keskeyttää joka kerta Monacon kisa kausi muodossa. Järkyttävä rata niin pelissä kuin katsoa telkkarista oikeassa elämässä
Ylivoimasesti vaikein rata pelissä..
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pakko vaan keskeyttää joka kerta Monacon kisa kausi muodossa. Järkyttävä rata niin pelissä kuin katsoa telkkarista oikeassa elämässä
Noni, nyt tuli huomattua että värinät toimii niinku pitää. Olen F1 15,16,17,18 ja 21 pelannut, eikä tällaista bugia niissä ollut julkaisussa. Johtuuko tämä EAsta että julkaistaan keskeneräisenä? Automaattisella vaihteistolla ylöspäin vaihdettaessa vaihtaa liian myöhään, se varmaan korjataan.Series X:llä pitää jäädä odottamaan päivityksiä, koska ohjainvärinöissä jotain häikkää. Liipaisinvärinät ei toimi ollenkaan ja muuten ohjain värisee jopa suoralla. Pakko oli FH5:sta kokeilla, siinä toimii normaalisti. Vika ei ole ohjaimessa ja viimeisimmät ohjainpäivitykset on.
Tavallaan mitäänsanomaton, mutta yksi omista suosikkiradoista F1:llä, koska siellä on helppo olla nopea ja ajaa tasaisia kierroksia.Bahrain: aika helppo ja mitäänsanomaton rata. Yksi hankala tiukka mutka jossa pitää jarruttaa.
Paljon sellaisia mutkia mitkä ei vaan istu omille ajotaidoille pädillä, eI inhokki, mut ”ajetaan nyt” osastoa.Saudi-arabia: katuradaksi yllättävän helppo ja nopea, pääsee kovaa ajamaan.
Ratana legendaarinen ja rata jota olen ajanut 30 vuotta, joten väkisinkin suosikkeja. Harvoja ratoja joilla pystyn ajamaan kovaa vaikka sateella. Myös monta paikkaa, jo herpaantuu niin olet seinässä.Australia: keskinkertainen, ei mitään ihmeellistä
Ratana yksi parhaita ikinä…mut ei formuloilla. Esim WTCC sun muilla kevyemmillä touring careilla voisin ajaa vaikka 24/7, parhautta ja upeita vääntöjä. Mut formuloilla. Yök. Pelkkää jonossa ajelua kaikki kisat, ei tapahdu mitään.Imola: mahtava rata, hyvät korkeuserot
Olihan tää joo…taas näitä ”pakko saada uus rata”. Aivan väkisin väännetty.Miami: yks huonoimmista, en tykkää
Kans osastoa mitä tahkottu 30v, ja vieläpä kaikissa eri peleissä, kaksi ja nelipyöräisillä, joten rento fiilis aina mennä kun osaa kunnolla. Uutena ratana tääki ois just ”ok”, mutta tää on näiden muiden vanhojen ratojen vuoksi jo osa minua, joten siksi suosikkeja.Espanja: Iha Ok kyl tätä ajelee
Tää on hyvin kaksipiippuinen juttu. Aikanaan kun EA:lla oli lisenssi (2002?) mulla oli f1 peliin modeilla kunnon vauriomallinnus, että random moottoririkot joiden herkkyyksiä sai slidereilla säädettyä. Monaco oli yksi niistä radoista joita tahkosin uudestaan ja uudestaan täysillä kisoilla ja yritin päästä nousemaan kärkeen ja oli aivan huikea. Gp sarjan pelit, etenkin gp3 oli myös aivan huikea jo näppiksellä Monacossa. Sit se Historic formula peli jonka nimeä en muista. Varmaan realistisin f1 peli edeleen, Monacossa aivan huikeaa.Monaco: erittäin vaikea/paska rata, joutuu pudottamaan vaikeutta ainakin 40:een. Miks täällä pitää ajaa
Helpoin katurata tosiaan, mutta itse en tykkää yhtään, aivan tuskaa ja jostain syystä joka kerta mun auto on ylivoimaisesti hitain juuri täällä.Baku: helpoin katurata, paljon viivottimella tehtyjä suoria. Jos ei olis seinät lähellä, olis helpoin rata melkein
Mun lempiratoja ehdottomasti, täälläkin on helppo ajaa vaikka sateella kovaa, kuitenkin usein AI osalta tapahtumaa.Kanada: enpä tiiä, pelattava
Kaikkien aikojen inhokkirata. En vain osaa nopeita loivia mutkia. En ratilla, enkä pädillä. En kaksi, enkä nelipyöräisellä, en avo enkä koppiautolla. Silkkaa tuskaa vuodesta toiseen kaikissa peleissä. Ei istu mulle ei sit ollenkaan.Britannia: yhtä hyvin vois ajaa lentokentällä, tylsähkö
Samaa mieltä, tää on niin nautintoa, lyhyt rata, paljon tapahtumaa, hyviä ohituspaikkoja. Nautin isosti.Itä-valta: yks parhaimmista, vois koska vaan ajaa
kaksi sanaa: Hyi että!Ranska: hyi
Viharakkaus. Tykkään radasta, mutta olen hitain täällä aina, enkä tiedä miksi en saa mutkia osumaan.Unkari: ei mitään ihmeellistä
Rata jota vihasin lähes 30 vuotta. Pitkä, tylsä isoksi osaksi ja en osannut ajaa kovaa. Jostain syystä uusin F1 ja on silkkaa nautintoa ajaa tätä rataa, uudet autot istuu hienosti tänne.Spa: hieno rata, legendaarinen eau rouge mutka on mahtava. Joutuu vaikeutta nostamaan
Tääki on viharakkaus. Tässä vaan toisinpäin, nimittäin en tykkää radasta, mutta pärjään julmetun hyvin ja pääsen kovaa.Hollanti: Ok paljon hyviä mutkia
Tylsin rata koko sarjassa. En jaksais ajaa. Helppo F1:ssä, mutta esim tasaisemmassa luokassa kuten joku WTCC, niin milli shikaani pieleen ja jäät 3sek. Todella ärsyttävä rata.Monza: helpoin ja paras rata. Vaikeutta ylöspäin pikkasen
En tykkää ite, hankalimpia itselle.Singapore: hankala rata, vaikeutta alaspäin. Kohtalainen
Tykkään radasta joka pelissä, ajaa en osaa ollenkaan näitä nopeita mutkia tässäkään, joten en ikinä pärjää.Japani: ai että mitä mahtavuutta, tykkään
Yksi mun inhokeista, en ole jaksanut opetella kunnolla.Meksiko: ajelee mielellään ympäriinsä
Ekaa sektoria en osaa ajaa missään pelissä, mutta tykkään radasta paljon. Uudessa F1:ssä helppo rata, mutta esim prätkällä ihan tuskaa vaikka tykkäänkin.USA: melkoista siksakkia eka sektori, muuten hyvä
Mainitsin aikaisemmin F1 2002:n. Ajelin aluksi useita ratoja uudelleen ja uudelleen niillä modeilla. Lopulta ”löysin” brasilian hienouden. Vedin yli kaksi vuotta pelkkää tätä rataa sadekelillä ja jollain minardilla tms, maaliin pääsin varmaan kolmesti kun moottori hajosi aina, mutta nautin ja rakastan. Ja tänäpäivänäkin rakastan tätä rataa. Koko kausi voisi olla pelkkää tätä.Brasilia: helppo ja hyvät mutkat ja korkeuserot
En tykännyt ennen, mutta oisko ollu Project carsissa tai jossain missä tää oli. Siinä oli urassa useamman kerran ja oli pakko aina ajaa lämmittelykierrokset jne, joten siinä aloin tykkäämään. Ei nyt suosikki edelleen, mut ihan kiva.Abu Dhabi: hyvä rata, taitaa olla pisin suora
Laguna Sega <3Itse pelaan vain vajaita kausia juuri tiettyjen ratojen (Monaco ja Ranska eiiii) vuoksi. Eau Rouge on hienoin ja mieleenpainuvin mutkayhdistelmä mikä on tullut vastaan peleissä poislukien sitä yli 90astetta alas ja melkein taaksepäin kääntyvä mutka jossain Gran Turismo 3:ssa. Mikähän rata olikaan, en saa päähäni. Näen siitä painajaisia.
Tää on yks lemppari, tykkään "korkkiruuvista". Ei välttämättä nykyformuloille hyvä, vois etusiipi hajoo.Laguna Sega <3
Tämä on huippujuttu jo siksi että Max on intohimoinen simukuski. Tällä toivon mukaan saadaan parannettua F1 pelin ajotuntumaa entisestään.Mad Max taitaapi näkyä vahvasti tulevassa F1-pelissä:
EA Sports sopi mittavista yhteistyökuvioista F1-maailmanmestari Max Verstappenin kanssa
Max Verstappen tulee olemaan vahvasti tapetilla EA Sportsin projekteissa vuoden 2023 aikana.www.konsolifin.net