Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fable II -peliapu

Onks kellää ilmenny samallaista bugii ku mulla kun meen sinne gladiaattori stadionille vetää ne kaikki 8 roudit läpi ja sinne päätöäs mestaa ilmestyy se arkku jossa on palkinto mutta kun yritän avata arkkuu se heittäämut sinne westcliff kaupunkii ja ukko jämähtää siihen paikkaan eikä suostu liikumaan mihinkään ja kun yritän painaa start nappulaa siihen ilmestyy game pause :mad:
 
Vastaus: Fable II -peliapu

arkku löytyy guild cavernista, tai mikä se eka paikka olikaan (jonne pitää palata vähän väliä puhumaan) :rolleyes:

Tavarat saa myös puhumalla pelissä niille tyypeille pubeissa joitten luona voi pelata noita pelejä.
 
Vastaus: Fable II -peliapu

Hei, nyt kun alotin uudella hahmolla, ja kun tallennan, niin vetääkö se vanhan hahmon päälle?
 
Vastaus: Fable II -peliapu

Ei. Jokaisella hahmolla (enintään 6) on oma savensa.

Miten sitten pystyy oikein valitseman, että millä hahmolla haluaa pelata? Jos niitä on vaikka 3 niin kun painaa continue niin pitääkö siinä valita jokin niistä sen hetkisistä hahmoista?
 
Vastaus: Fable II -peliapu

Nyt ottaa päähän. Aivan mahdoton pelata peliä, kun seikkailu katkeaa joka toisessa latausruudussa kokonaan. Välillä peli jäätyy aivan sattumanvaraisesti, jolloin ainoa toimenpide on konsolin boottaaminen. Useimmiten ongelmana on juuri tuo latausruutujen jumittaminen, jolloin on pakko mennä dashboardille. Cachen olen jo kerran puhdistanut eikä se auttanut mitään, levyssäkään ei ole mitään naarmuja.

Mikä kumma mättää?
 
Fable II Knothole Island

Huge heat tehtävässä luolaston alussa on ne patsaat. Ekalle chicken ele, toinen patsan on point & laught, mutta ele ei aukase ovea, oon tarjonnut kaikkia eleitä mutta mitään ei tapahdu.
 
Vastaus: Fable II Knothole Island

Huge heat tehtävässä luolaston alussa on ne patsaat. Ekalle chicken ele, toinen patsan on point & laught, mutta ele ei aukase ovea, oon tarjonnut kaikkia eleitä mutta mitään ei tapahdu.

Itse tein Laugh eleen ja sillä se aukesi. Kyseinen ele pitäisi olla siellä "Fun" valikossa.
 
Vastaus: Fable II -peliapu

Onko muilla ollut tämän pelin kanssa sellaista ongelmaa, että taistelutilanteessa jumittaa eli silloin kun niitä kokemuspojoja tulee. Se jää niitä ihmettelemään ja hahmoa ei saa liikuteltua ja samalla vihulainen hakkaa kirveellä otsaan. :confused:
 
Ylös Bottom