Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Konsolisotimiseksi aihe on jo valitettavasti mennyt, on tarkoitus sitten ollut kuinka hyvä tahansa.

Uutta ketjua en suosittele tekemään ennekuin ne "korjatut" ja päivitetyt tiedot on sisällytetty mukaan ja mahdolliset muut kritiikinkohteet läpikäyty. Tämä siksi, ettei uusi ketju jatkaisi siitä mihin vanha jäi. Eli täydennä ja viilaile kaikessa rauhassa, julkaise uusi lista kokeeksi tähän ketjuun viimeistelyä varten ja tee sitten uusi ketju puhtaalta pöydältä kun kaikki on jotakuinkin kunnossa. Näin vähennät uuden kritiikkitulvan minimiin ja teet itsellesikin palveluksen.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Tästä ei tahdo nyt ottaa millään selvää, mitä kunnon parannuksia haluatte... Jotkut sanoi, että noit mallei pitää päivittää, mutta mihin päivittelen. Xbox 360:stä viisi eri mallia kai tälläkin hetkellä suomessakin (Halo 3 edition, Core, Elite, Premium HDMI:llä ja Arcade). Mikä näistä sitten pitäisi ottaa vertailuun. PS3:stä nyt onneksi vain kaksi mallia (60 gigaa ja 40 gigaa), mutta ensiksi sanottu on poistumassa markkinoilta samoin kuin Xbox 360:n Core systeemi.

Eli PS3:sta vertailuun kannattaisi valita varmaan 40 gigainen malli. Xbox 360:n kilpailija tälle halpismallille olisi sitten ehkäpä Arcade. Sitten pari kysymystä, joihin tarvitaan vastaus, ennen kuin mitään uutta vertailua voisi edes haaveilla:
-Mitä eroa Arcadella on Premiumiin?
-Onko siinä HDMI?
-Mikä paketin koostumus (pelejäkö, langalliset/langattomat ohjaimet yms)
-Normaali hinta?

Entä PS3:n 40 gigan malli...
-Kuinka paljon painoa on tippunut?
-Entä noi toimivuus ongelma huhut. Pitävätkö paikkansa? Lisötietoja?
-Toimiiko PS1 pelit?
-Paljonko virrankulutusta on saatu lasketuksi?

Ja vaikka tämä pakkopullana väkisin ängettiin tänne konsolisota puolelle, niin täällä ei todellakaan ole tarkoitus sotia, vaan päinvastoin torjua sitä kaikin mahdollisin keinoin.
Jos täältä taas tulee jotain epäasiallisia viestintää, niin en todellakaan ala täällä tappeleen, vaan yksinkertaisesti lopetan mielipiteitten kyselemisen.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Boksin perusmalli on kylläkin tuo Premium.

Suurin ero premium / arcade välillä on premiumista löytyvä kovalevy.

Xbox 360 Premium Konsoli sisältää:

* Xbox 360 konsoli
* Langaton ohjain
* HDMI-liitin
* Headset
* 20 GB:n kovalevy
* Komponentti HD AV-kaapeli
* Xbox Live Silver paketti

Ja hinta tosiaan 330-350 luokassa.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

nothing sanoi:
Boksin perusmalli on kylläkin tuo Premium.

Suurin ero premium / arcade välillä on premiumista löytyvä kovalevy.

Xbox 360 Premium Konsoli sisältää:

* Xbox 360 konsoli
* Langaton ohjain
* HDMI-liitin
* Headset
* 20 GB:n kovalevy
* Komponentti HD AV-kaapeli
* Xbox Live Silver paketti

Ja hinta tosiaan 330-350 luokassa.

Juu kiitti... Sit viel kun joku osais sanoo noi kohdat PS3:n 40 gigan malliinkin.

EDIT: Ohjelman pitäisi tulla lähiviikkoina valmiiksi... Aikataulusta riippuen nopeamminkin. Ohjelmaan ei saada sisällytettyä ainakaan heti näitä uusia tietoja, johtuen ohjelman rakeenteellisistä syistä ja sen vaatimasta ajasta. Tiedot tulevat kuitenkin myöhemmin (luultavasti tämän vuoden aikana) ladattavaan päivitysversioon.
EDIT: Lokalisointi aloitettu. Ehkä noin 20% valmis.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Wiips 360 sanoi:
PS3:stä nyt onneksi vain kaksi mallia (60 gigaa ja 40 gigaa),
Niin jos tuota 60 GB mallia vielä löytyy? periaatteessa tavalliselle tallaajalla myydään vain 40 GB mallia. näin ymmärsin kun sonyn sivuja mulgaisin.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Wiips 360: Yksinkertainen kysymys, millä gamertagilla olet pelannut 360:llä, niin voin tsekata mitä kaikkia pelejä olet sillä testannut.

E: En ole näihin ketjuihin jaksanut mitenkään puuttua tutustuttuani pikaisesti "wiips 360" -käyttäjän viestihistoriaan. Tämähän on ehkä kovin sony fanipoika koko saitilla, ja kaikki ovat sen huomanneet mutta itse ei vain suostu myöntämään sitä. Samoin kuin tuo "mulla oli xbox360 mutta se hajosi" ja haukkui sen lyttyyn tuolla yhdessä ketjussa. Ja tämän jälkeen sitten sanoi ettei sillä olekaan sitä vaan "kaverilta lainassa puoli vuotta". LOL

Mun 10 senttiä, saa jäädäkin tähän..

Wiips 360 -käyttäjän kirjoittamaa "asiaa":

Xbox 360:

"Itse olen kokeillut tuota konetta, mutta melu oli yksi syy, jonka takia jää ottamatta. Huutojen ja puheen sekamelskassa tietokoneen käydessä kaiken keskeltä nousi ärsyttävä Xbox 360:n tuulettimen vihellys."

---------------------------

XBOX 360:
Saamerin kone, kun ei toimi alkuunkaan. Kokoajan rikki ja alituiseen saa olla huoltamassa. Varmaan ollut enemmän aikaa korjauksessa, kuin kotona. Ja Microsoft taas suuressa viisaudessaan tekee tuhat eri mallia samasta konsolista. Jossain kiintolevy, jossain ei... Jossain HDMI, jossain ei... Pelit ovat sitä samaa kuraa eikä kunnollista innovaatiota löydy yhdestäkään. Nettipalvelu maksaa saamerin paljon jä pitkällä aikavälillä puhutaan monista monista sadoista euroista. Opettelisitte tekemään vain ekalla kerralla kunnon tuotteen, ettekä julkaisisi täyttä paskaa.

***HUOM. Mies ei omista kyseistä konsolia***

-----------------------------


PS3

------------------------

Paras konsoli ikinä

Perustelut:
-On aikansa tehokkain
-Hieman hemmottelua tapaan HDMI, Blue-Ray ym. -> Ei vanhennu niin nopeasti
-Liikkeentunnistus, joka uudistaa pelaamista huomattavasti (kokeilkaa esim. MotorStormia)
-Kone on myös erittäin tyylikäs ja näyttää laadukkaalta
-Hyvin hiljainen
-Julkaisu pelit mielestäni parhaimpaa tasoa, mitä olen nähnyt (esim. PS2:lla Resistancen kaltaista herkkua sai odottaa aivan liian pitkään)

-----------------------

Itse hommasin PS3:n. Syyt ovat nämä:
-PS3 oli markkinoiden tehokkain laite ja loisti monipuolisilla ominaisuuksillaan.
-PS3:n pelitarjonta ei painottunut mihinkaan ääripäähän (kuten lapsille suunnattuihin, tai räiskintöihin), vaan pelejä tuli jokaista sorttia.
-Wii ja Xbox 360 keräsivt reippaasti voittoa, joten PS3 (joka tuotti Sonylle tappiota) tuntui hyvältä sijoitukselta rahoille.
-PS3 täyttää kaikki perustoiveet, kuten HDMI, Blue-Ray, DVD, CD, hiljaisuus, kosketusnäppäimet, moninaiset nettiominaisuudet ym. ym. (ok... osa ei ollut toivelistalla, vaan ne tulivat vähän niin, kuin kaupanpäällisinä)

Kiteytetysti voisi sanoa, että PS3 oli mielestäni vain ylivoimaisesti paras...

---------------------------



Muuta:

---------------------------

Virallinen fanipoikatesti:

Nintendo Fanboy: 27%
Sony Fanboy: 53%
Microsoft Fanboy: 22%

---------------------------

Mitkä konsolit omistat:

Aina, kun multa kysytään tää lista kehtaan sanoa vain kaksi, PSP ja PS3. Kaverit ei osaa arvostaa vanhempia laitteita, vaikka itse esim. nautin uskomattoman paljon MegaDriven pelitarjonnasta. N64 on omasta mielestä kyllä classikko ja kyllähän jokainen PS2:n omistaa... Sitten on viellä se yksi, tosin en tiedä onko se mun, kun kokoajan on huollossa. Varmaan laadultaan historian paskin laite.

----------------------------


+++95% viesteistä koskee PS2/PS3/PSP -konsoleita ja niiden pelejä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

groove sanoi:
Wiips 360: Yksinkertainen kysymys, millä gamertagilla olet pelannut 360:llä, niin voin tsekata mitä kaikkia pelejä olet sillä testannut.

E: En ole näihin ketjuihin jaksanut mitenkään puuttua tutustuttuani pikaisesti "wiips 360" -käyttäjän viestihistoriaan. Tämähän on ehkä kovin sony fanipoika koko saitilla, ja kaikki ovat sen huomanneet mutta itse ei vain suostu myöntämään sitä. Samoin kuin tuo "mulla oli xbox360 mutta se hajosi" ja haukkui sen lyttyyn tuolla yhdessä ketjussa. Ja tämän jälkeen sitten sanoi ettei sillä olekaan sitä vaan "kaverilta lainassa puoli vuotta". LOL

Mun 10 senttiä, saa jäädäkin tähän..

Wiips 360 -käyttäjän kirjoittamaa "asiaa":

Xbox 360:

"Itse olen kokeillut tuota konetta, mutta melu oli yksi syy, jonka takia jää ottamatta. Huutojen ja puheen sekamelskassa tietokoneen käydessä kaiken keskeltä nousi ärsyttävä Xbox 360:n tuulettimen vihellys."

---------------------------

XBOX 360:
Saamerin kone, kun ei toimi alkuunkaan. Kokoajan rikki ja alituiseen saa olla huoltamassa. Varmaan ollut enemmän aikaa korjauksessa, kuin kotona. Ja Microsoft taas suuressa viisaudessaan tekee tuhat eri mallia samasta konsolista. Jossain kiintolevy, jossain ei... Jossain HDMI, jossain ei... Pelit ovat sitä samaa kuraa eikä kunnollista innovaatiota löydy yhdestäkään. Nettipalvelu maksaa saamerin paljon jä pitkällä aikavälillä puhutaan monista monista sadoista euroista. Opettelisitte tekemään vain ekalla kerralla kunnon tuotteen, ettekä julkaisisi täyttä paskaa.

***HUOM. Mies ei omista kyseistä konsolia***

-----------------------------


PS3

------------------------

Paras konsoli ikinä

Perustelut:
-On aikansa tehokkain
-Hieman hemmottelua tapaan HDMI, Blue-Ray ym. -> Ei vanhennu niin nopeasti
-Liikkeentunnistus, joka uudistaa pelaamista huomattavasti (kokeilkaa esim. MotorStormia)
-Kone on myös erittäin tyylikäs ja näyttää laadukkaalta
-Hyvin hiljainen
-Julkaisu pelit mielestäni parhaimpaa tasoa, mitä olen nähnyt (esim. PS2:lla Resistancen kaltaista herkkua sai odottaa aivan liian pitkään)

-----------------------

Itse hommasin PS3:n. Syyt ovat nämä:
-PS3 oli markkinoiden tehokkain laite ja loisti monipuolisilla ominaisuuksillaan.
-PS3:n pelitarjonta ei painottunut mihinkaan ääripäähän (kuten lapsille suunnattuihin, tai räiskintöihin), vaan pelejä tuli jokaista sorttia.
-Wii ja Xbox 360 keräsivt reippaasti voittoa, joten PS3 (joka tuotti Sonylle tappiota) tuntui hyvältä sijoitukselta rahoille.
-PS3 täyttää kaikki perustoiveet, kuten HDMI, Blue-Ray, DVD, CD, hiljaisuus, kosketusnäppäimet, moninaiset nettiominaisuudet ym. ym. (ok... osa ei ollut toivelistalla, vaan ne tulivat vähän niin, kuin kaupanpäällisinä)

Kiteytetysti voisi sanoa, että PS3 oli mielestäni vain ylivoimaisesti paras...

---------------------------



Muuta:

---------------------------

Virallinen fanipoikatesti:

Nintendo Fanboy: 27%
Sony Fanboy: 53%
Microsoft Fanboy: 22%

---------------------------

Mitkä konsolit omistat:

Aina, kun multa kysytään tää lista kehtaan sanoa vain kaksi, PSP ja PS3. Kaverit ei osaa arvostaa vanhempia laitteita, vaikka itse esim. nautin uskomattoman paljon MegaDriven pelitarjonnasta. N64 on omasta mielestä kyllä classikko ja kyllähän jokainen PS2:n omistaa... Sitten on viellä se yksi, tosin en tiedä onko se mun, kun kokoajan on huollossa. Varmaan laadultaan historian paskin laite.

----------------------------


+++95% viesteistä koskee PS2/PS3/PSP -konsoleita ja niiden pelejä

Eli viestisi menee täysin henkiläkohtaisuuksiin, on aiheen ulkopuolelta ja se viellä postattiin tänne, vaikka sanoin, että tälläiset ihmetyksen aiheet yms voi laitetaan miluiten yksityisviesteihin. Ja modet taas eivät tälläiseen puutu millään tavalla.

Viestisi oli kyllä aikas hyvä. Kiitos päivän nauruista. :D

No joka tapauksessa väität, että olen kovin Sony fani näillä foorumeilla. Ethän edes tiedä kuka olen. Silti noin vahvat ja selvät mielipiteet (tai pikemminkin arvailut). Tässä nyt pari ihan yleistä mielipidettä Sonysta, jota mukaasi fanitat:
-PS3 tehtiin aivan liian kalliiksi. Myös se, että mentiin Microsoftin mukana monen mallin systeemiin oli äärimmäisen typerää.
-Sonyn PR puoli oli ainakin 2006 vuonna täysin raunioina. Typeriä lausuntoja toisensa jälkeen, jota pohjusti viellä kaamea ylimielisyys (tästä kavereitenkin kanssa naurette)
-PS3:n pelivalikoima oli ainakin alussa aika köyhää, tilanne toki korjaantumassa.
-Liian monet PS3 pelit jättävät koneen tehot huomioitta.
-Ohjaimen muotoilu pitäisi jo pikkuhiljaa uudistaa ja se, että tärinä jätettiin pois (+ selitykset siihen) oli kyllä yksi historian typerimmistä mokista. Vertaa Segan pahimpiin.

Tälläisiäkö mielipiteitä olisi vannoutuneella Sony fanilla. Kuten jo sanoin, niin ei todellakaan kannattaisi arvailla, jos ei ihmistä tunne.

Ja lyhyesti, noihin lainainauksiisi:
-Haukuin Xbox 360 konsolia, koska omia suosikki konsoleita piti haukkua. Kaveri oli täällä juuri silloin ja sanoi kommenttiaan, mitä huonoa siinä ainakin on. Itse haukuin samassa paikkaa PS3 konsolini ja toisen kaverin omistamaa Wii konsolia haukuimme kokeilun pohjalta. Tiedän Xbox 360:stä enemmän, kun monet omistajat ja se usein luonani. Katsoin, että olisi oikeus puhua jo vähän kuin omasta konsolista, jos teidän mielestä se oli väärin, niin anteeksipyyntöni.
-Varmaan jossain paras konsoli ketjussa sanoin, miksi PS3 on mielestäni paras. Jokaisella on suosikkikoneensa, ja itsellä PS3. Onko siinä sitten tuomittavaa (ja en todellakaan kieltämässä, etten PS3:stä eniten tykkäisi...
-Tossa mitkä konsolit omistat topiccissa sanoin, että PS3 ja PSP. Nämä olen ihan ostanut ja näillä pääasiassa pelaan. Kyllä jottain muitakin löytyy, mutta niillä en niin usein pelaa.
-Fanipoikatestistä sen verran, että lopullinen tulos taisi olla, että en ole fanipoika.
-Ja kyllä suurin osa viesteistä on PS aiheisia. Syitä on monia mutta tässä pari päällimmäistä... Uutisista eniten PS uutisia, itse pelaan varsinkin PS konsoleilla ja niistä eniten kiinnostunut, PS konsoleista yleensä niin paljon perätöntä väitettä, että pakko sanoa vastaan yms.

EDIT: Jos viellä aiheesta jatketaan, niin yksityisviesteillä.
EDIT2: Moiset aiheen ulkopuoliset viestit mielellään pois.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Juu eli moro taas kaikil vähäst aikaa. Ohjelmaa oon päässy kokeilee ja ihan hyvält näytti. Sen kans ei mittää kiiret pidetä, mutta tänä vuon silti ajatus julkasta. Nyt on taas ollut harvinaisen tylsä päivä. Tein pari kuvaa klick, klick... samanlaiset olis tarkotus tehä viel joskus kaikist konsoleist.

Eipä täs sit muuta. Pirun tylsä päivä menos...m:(
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Wiips 360 sanoi:
Juu eli moro taas kaikil vähäst aikaa. Ohjelmaa oon päässy kokeilee ja ihan hyvält näytti. Sen kans ei mittää kiiret pidetä, mutta tänä vuon silti ajatus julkasta. Nyt on taas ollut harvinaisen tylsä päivä. Tein pari kuvaa klick, klick... samanlaiset olis tarkotus tehä viel joskus kaikist konsoleist.

Eipä täs sit muuta. Pirun tylsä päivä menos...:(

Juu eli taas tylsä päivä ja tein samanmoisen kuvan Xbox 360:stä, kuten lupailin. PS3 kuvaan tuli pient viilaamist.

PS3 kuva
Xbox 360 kuva
PSP kuva
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

epäkohta numero 1:
miksi HD-DVD on PlayStation 3-kuvassa?
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Vinnie sanoi:
epäkohta numero 1:
miksi HD-DVD on PlayStation 3-kuvassa?

PS3 kilpailee Blu-Rayn kanssa HD-DVD:tä vastaan. Lisäksi noi levyt näyttää noin tosi hyvält. :rolleyes:
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Mitä tolla kestävyys/toimivuus osiolla tarkoitetaan? :confused:

Eikö tohon virtalähde osioon kannattaisi laittaa se paino mukaan, kun on molemmissa XO:ssa ja Wiissa aikamoisia tiiliskiviä... Tosin sitten lista olisi entistä enemmän PS3sen puolella, joka taas on suhtautumisesta ja suuntautumisesta riippumatta huono asia. Kannattaisi ehkä harkita tuon 40 gigan PS3sen ja leetboxin lisäämistä, sillä molemmat tuovat listan laitteisiin niin huonoja(PS3) kuin hyviä uudistuksia(XO), tosin fanille voi olla paha laittaa jotain tuollaista joka heikontaisi PS3sen asemaa eikä se Elite ole vielä tarpeeksi yleinen, ehkä sitten HDMI-premium joka on jo vanhan kaupoissa korvannut.

Epäkohta numero 2:
miksi XO-kuvassa on kaksi multiplattaria (GeoW ja Viva Piñata)? Eikö laitetta kannattaisi mainostaa niillä yksinoikeuspeleillä? Kuten vaikka Mass Effectillä, Forzalla tai Gothamilla.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

The Great Samu sanoi:
Mitä tolla kestävyys/toimivuus osiolla tarkoitetaan? :confused:

Eikö tohon virtalähde osioon kannattaisi laittaa se paino mukaan, kun on molemmissa XO:ssa ja Wiissa aikamoisia tiiliskiviä... Tosin sitten lista olisi entistä enemmän PS3sen puolella, joka taas on suhtautumisesta ja suuntautumisesta riippumatta huono asia. Kannattaisi ehkä harkita tuon 40 gigan PS3sen ja leetboxin lisäämistä, sillä molemmat tuovat listan laitteisiin niin huonoja(PS3) kuin hyviä uudistuksia(XO), tosin fanille voi olla paha laittaa jotain tuollaista joka heikontaisi PS3sen asemaa eikä se Elite ole vielä tarpeeksi yleinen, ehkä sitten HDMI-premium joka on jo vanhan kaupoissa korvannut.

Epäkohta numero 2:
miksi XO-kuvassa on kaksi multiplattaria (GeoW ja Viva Piñata)? Eikö laitetta kannattaisi mainostaa niillä yksinoikeuspeleillä? Kuten vaikka Mass Effectillä, Forzalla tai Gothamilla.

Toi kestävyys/toimivuus tarkottaa yksinkertaisesti sitä, kuinka paljon koneita on prosentteina mennyt rikka eli kuinka suuri todennäköisyys on, että laitteesi on paskana.

Juu oli ihan hyvä idea laittaa noi virtalähteiden painot, mutta en oikein usko, että porukka täällä siihen iloisest suhtautuis. Kuten jo pariin kertaan nähty tos listaa tekies pitää olla todel tarkka, muuten kaikki valuu pelkäks tappeluks.

Ja kyllähän ne jo siellä olivatkin, mutta noitten tietojen kadotessa myös ne katosivat. Pakettia tehdään pikkuhiljaa uudelleen kasaan. Ensin ennen kuin ne tulee, niin teiä pitäis kuitenki ainaki vastat noihin kysymyksiin (aikaisemmin tässä ketjussa). Suoraan sanoen sitten viellä ei ole paskan vertaa järkeä verrata PS3:n halpismallia ja Xbox 360:n Elite (kallista) mallia. Molemmista tulee siis halpismallit vertailuun.

Sitten mitä tuohon fanitus vihjaukseen kuuluu, niin vastasin siihen juuri pari viestiä takaapäin. Sieltä vaan sitten lukemaan, niin ei itteäni tarvi niin paljon toistaa. Ja ite voisin kans kyl vihjailla vähän sinne päin, mutta taidan pitää vaan ihan omas päässäni, kun ei edes ketjun aiheeseen kuulu.

Tohon epäkohta kahteen sen verran, että eiks ainakin molempien pelikotelois lue "only on Xbox 360". Siit en sit tiedä, jos tietsikal yms tulossa, mutta tuskin kovin olennaista. Muutenkin noist molemmat hyvin tärkeit Xbox 360 pelei (GoW eka kunnon Xbox 360 räiskintä hitti ja VP eka arvostettu nuorten peli).
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Wiips 360 sanoi:
Ja kyllähän ne jo siellä olivatkin, mutta noitten tietojen kadotessa myös ne katosivat. Pakettia tehdään pikkuhiljaa uudelleen kasaan. Ensin ennen kuin ne tulee, niin teiä pitäis kuitenki ainaki vastat noihin kysymyksiin (aikaisemmin tässä ketjussa). Suoraan sanoen sitten viellä ei ole paskan vertaa järkeä verrata PS3:n halpismallia ja Xbox 360:n Elite (kallista) mallia. Molemmista tulee siis halpismallit vertailuun.

Mitä järkeä on myöskään verrata pleikkarista versiota, jota ei kohta saa enää mistään?
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

nothing sanoi:
Mitä järkeä on myöskään verrata pleikkarista versiota, jota ei kohta saa enää mistään?

Sitä saa viellä, kuten jo sanottiin. Lisäksi se on myydyin malli ja julkaisumalli, eli uuden alustan pohja. Ymmärtäähän sen, kun täällä ollaan närkästyksissään, kun ei uutta versiota saada pukattua tarpeeksi nopeasti ulos, mutta se kuitenkin vaatii aina aikaa ja vaivaa. Hivenen voitte auttaa vastaamalla tässä topicissa vähän aikaa sitten esitettyihin kysymyksiin PS3:n 40 gigan mallista (Nothing jo ystävällisesti selvensi tota Arcade mallia).

Nyt hivenen kiireistä aikaa, joten ohjelmasta ei paljoa kommentoitavaa. Tulossa ennen joulua. Ilmestyy vanhoilla tiedoilla (ihan aika kysymys), mutta sisältää koodia, joka automaattisesti päivittää ohjelman nettiin tullessa uutta versiota.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Tosiaanko täällä joku värkkää suoritettavaa(.exe) ohjelmaa tälläisestä asiasta? Rehellisesti sanottuna on vaan niin old-school ettei ole tosikaan. Vielä jos javalla tekee niin hieno kökkäre on tulossa :p

Ei ole muutenkaan enää nykyaikaa käynnistellä jotain ihmeellisiä PS3_X0_WII_hot_reviews_by_wIIpzor.exe tiedostoja, tuollaisista varoitellaan tietoturvaoppaissa. Tyylikäs nettisivusto ja homma on siinä. Toimii kaikilla käyttöjärjestelmillä mobiililaitteet mukaanlukien ja helppo päivittää.

Anteeksi, mutta en mahda mitään, että repeän joka kerta noille ohjelmakoodin tiedotusraporteille :D
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Smirre sanoi:
Tosiaanko täällä joku värkkää suoritettavaa(.exe) ohjelmaa tälläisestä asiasta? Rehellisesti sanottuna on vaan niin old-school ettei ole tosikaan. Vielä jos javalla tekee niin hieno kökkäre on tulossa :p

Ei ole muutenkaan enää nykyaikaa käynnistellä jotain ihmeellisiä PS3_X0_WII_hot_reviews_by_wIIpzor.exe tiedostoja, tuollaisista varoitellaan tietoturvaoppaissa. Tyylikäs nettisivusto ja homma on siinä. Toimii kaikilla käyttöjärjestelmillä mobiililaitteet mukaanlukien ja helppo päivittää.

Anteeksi, mutta en mahda mitään, että repeän joka kerta noille ohjelmakoodin tiedotusraporteille :D

Repeile rauhas vaan... Itekin tulee useamman kerran päiväs tiputtuu tuolilt, kun lukee jonkun kommenti täält. Täs ohjelmajutus on kuitenkin ihan tälläne periaatekysymyskin, että tehää suomalaisel ohjelmointikielel, julkastaan ja mainostetaan samal vertailuu + CB ohjelmointia.

PS3:n kuva
Xbox 360:n kuva
Wii:n kuva

PSP:n kuva


Juu ja tein sit viel Wii kuvankin. Se oli oikeest hauskaa puuhaa... Kokeilin sisäyttää kaikki Wii:n tärkeimmät ostoperiaatteet siihen. Tiedä sitten, kuinka onnistui.
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Smirre sanoi:
Anteeksi, mutta en mahda mitään, että repeän joka kerta noille ohjelmakoodin tiedotusraporteille :D
Sama, tää on niin huumoria tää ketju. Siinä jopa itte WiiPS 360 on ihan oikeassa, tuolilta putoiltavaa riittää vaikka joka päivälle.
:D

Jos palautetta saa antaa, niin noi kuvat on kyllä sanalla sanoen sikarumia. Mutta pari juttua noin niinku muutenkin mitkä pisti ulkoasun ohella silmään. Mitäh, PS3 pyörittää HD-DVD levyjä? Ja PS3:lla on näköjään myös ihan mielettömästi pelejä, jopa sellaisia joita tuskin löytää kaupasta. Toisin kuin Wiillä ja XO:lla, joilla molemmilla on yhteensä vähemmän pelejä kuin PS3:lla.
Jepjoo.
:rolleyes:

Mut ei siinä mittää, jostainhan se, ... ööö..., no joku kumminkin on aloitettava.
:D
 
Vastaus: Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!

Mun mielestä ne oli ihan siistejä, mut noi hddvd levyt oli vähän wtf? Ihan sama mitä sillä tarkoitit, mutta jos en paremmin tietäisi voisi luulla, että pleikkari pyörittää hddvd kiekkoja.

Boksin pelivalikoima oli kans aika huvittava, mutta jos noi on sun mielestä boksin parasta antia, niin osanottoni. Kolme shootteria ja viva piñata?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom