Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 -peliapu [PS3]

Vastaus: Fallout 3 - peliapu

1. Kuinka niitä tietokoneita oikein hakkeroidaan? En ymmärrä yhtään:confused:
2. Kuinka aseita voi parannella? Aina tulee vain ilmoitus, että sinulla ei ole taitoa vielä.
3. Mistä löydän lisää tiirikointi välineitä? Ei ole enää kuin 1 hiuspinni.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

1. Kuinka niitä tietokoneita oikein hakkeroidaan? En ymmärrä yhtään:confused:
2. Kuinka aseita voi parannella? Aina tulee vain ilmoitus, että sinulla ei ole taitoa vielä.
3. Mistä löydän lisää tiirikointi välineitä? Ei ole enää kuin 1 hiuspinni.

1. Lue ohjekirjaa. Periaatteessa se oikee salasana on joku niistä sanoista siinä ruudulla, eli helppo tapa vetää niitä läpi on tallentaa ennen tietokoneen avaamista ja satunnaisesti vaan valita niitä sanoja. Jos menee pieleen niin loadaa vaan äskeisen tallennuksen ja kokeilee uudestaan.
2. Hankit kaks samaa asetta ja painat kolmiota aseenvalintaruudussa ko. aseen kohdalla. Jos ei taitoa ole vielä, niin ihan yksinkertasesti pistät pointseja repair skilliin kun leveli nousee.
3. Aika lailla satunnaisista paikoista. Jotkut kauppiaat saattavat noita myydä. Ja tosiaan, tähänkin toimii toi savetus-kikka eli tolla yhdellä kyllä pärjäisit koko pelin ajan jos vaan kärsivällisyys riittää.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

2. Hankit kaks samaa asetta ja painat kolmiota aseenvalintaruudussa ko. aseen kohdalla. Jos ei taitoa ole vielä, niin ihan yksinkertasesti pistät pointseja repair skilliin kun leveli nousee.

Nyt ymmärsit kysymyksen väärin. Tiedän kyllä miten aseita korjataan mutta jostain paikoista löytyy ns. ruuvipenkki ja muita työkaluja niin silloin kun painaa x-nappia ruuvipenkin kohdalla niin tulee ilmoitus, että sinulla ei ole TÄTÄ taitoa vielä. Ilmeisesti niissä ruuvi/viilapenkeissä voi parannella aseita, lisätä kiikaritähtäimiä yms. Olenko ymmärtänyt oikein?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Jos meinaa hakkeroinnit vetää save load metodilla niin saa kyllä olla aika pässinpää, sama pätee tiirikointiin. TAITOA PELIIN!

Hakkeroidessa valitset listalta sanan, kone ilmoittaa moniko ko. sanan kirjaimista on oikealla paikalla (very easyt on 4-5 merkkiä, very hardit jotain 8-10 (luvut hatusta!)), sitten menet seuraavan sanan kohdalle ja katsot moniko kirjain on samalla kohdalla edellä olleen sanan kanssa, jos on vähemmän, ei tämä sana ole oikea, jos on enemmän ei sana myöskään ole oikea. Esimerkki:

1. yritys: KISSU 1/5 correct

Haetaan seuraavaa ehdotusta sanoista: LEHMÄ, ei kannata koska ei yksikään kirjain sama kuin KISSUssa, ja 1 tiedettiin KISSUssa olevan yksi kirjain kohdallaan.

Seuraavaksi mietitään sanaa LOSSI, ei kannata käyttää koska SS sama kuin KISSUssa ja 2 kirjainta ei ollut KISSUssa oikein.

2. yritys. KOIRA 2/5 correct (1 kirjain sama kuin KISSUssa, kannattaa siis kokeilla)
3. yritys: KAKKA 5/5 correct = hakkerointi onnistuu ja expaa kilisee.


Tiirikoinnista:

Käännä tiirikka johonkin asentoon (ei täysin vasemmalle) ja anna kevyesti voimaa meisselillä, heti jos rupee rutina kuulumaan niin voima pois, ettei vedä heti laakista tiirikkaa poikki. (Vrt. elefantti posliinikaupassa) Mitä pidemmälle meisseli kääntyy ilman rutinaa, sitä paremmin tiirikka on kohdillaan. Very easy:llä on lähes yhdentekevää miten tiirikka luuraa ja force lockin toimivuuskin on melko iso (en silti suosita forcettamista ellei ole juuri tallentanut), very hardilla rupeaa olemaan melkoista millipeliä se tiirikan asento. Mutta avainsana tiirikoiden ehjänäpitoon on tuo voiman anto hitaasti ja varovasti. Sama idea kuin hakkeroinnissa, haetaan ensin pääpiirteinen suunta ja lähdetään siitä tarkentamaan tulosta sitten. Vielä yksikään lukko ei ole tainnut aueta jos tiirikka on täysin vasemmalla ('meisselin tiellä'). Yhdellä tiirikalla saa noin 3-5 asentoyritystä, itse en sen herkemmin ole jaksanut ruveta hieromaan, ei ne tiirikat niin harvinaisia ole.

Nyt jos joku ei näistä hommista tämän avautumisen jälkeen tajua mitään, voi vilkaista ikärajan pelin takaa, luovuttaa pelin äidille ja painaa pään tissien väliin, kiitos.

EI TUURILLA VAAN TAIDOLLA!
 
Vastaus: Bobblehead -indeksisi?

Montako olet löytänyt ilman apuja :D

Siis Fallout 3 bobbleheads kyseessä,

Modit voi siirtää paremmalle foorumille jos tämä on väärä.

Nyt oon löytäny 18/20 ja ~80 tuntia peliaikaa takana.

Mukavasti olet löytänyt. Itselläni vasta 3 vaikka olen taatusti kolunnut kaikki laatikot jne läpi (mutta noin puolet sivutehtävistä vielä suorittamatta) :D

--P
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Jos meinaa hakkeroinnit vetää save load metodilla niin saa kyllä olla aika pässinpää, sama pätee tiirikointiin. TAITOA PELIIN!

Hakkeroidessa valitset listalta sanan, kone ilmoittaa moniko ko. sanan kirjaimista on oikealla paikalla (very easyt on 4-5 merkkiä, very hardit jotain 8-10 (luvut hatusta!)), sitten menet seuraavan sanan kohdalle ja katsot moniko kirjain on samalla kohdalla edellä olleen sanan kanssa, jos on vähemmän, ei tämä sana ole oikea, jos on enemmän ei sana myöskään ole oikea. Esimerkki:

1. yritys: KISSU 1/5 correct

Haetaan seuraavaa ehdotusta sanoista: LEHMÄ, ei kannata koska ei yksikään kirjain sama kuin KISSUssa, ja 1 tiedettiin KISSUssa olevan yksi kirjain kohdallaan.

Seuraavaksi mietitään sanaa LOSSI, ei kannata käyttää koska SS sama kuin KISSUssa ja 2 kirjainta ei ollut KISSUssa oikein.

2. yritys. KOIRA 2/5 correct (1 kirjain sama kuin KISSUssa, kannattaa siis kokeilla)
3. yritys: KAKKA 5/5 correct = hakkerointi onnistuu ja expaa kilisee.

EI TUURILLA VAAN TAIDOLLA!

Hyvät ohjeet, mutta itse luotan hakkeroinnissa tuuriin koska LUCK -attribuuttini poikkitieteellisellä peliegollani on niin korkea että osuu lähes aina oikeaan viimeistään kuudennella yrittämällä (vähän vaihtoehtoja mistä valita password) :D

Btw, kompuutteri ei mene lukkoon jos kolmannen yrityksen jälkeen hyppäät pois ja aloitat taas alusta, jolloin save-loadia ei tässä tarvitse. Luki ohjeissa.

-P
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Nyt ymmärsit kysymyksen väärin. Tiedän kyllä miten aseita korjataan mutta jostain paikoista löytyy ns. ruuvipenkki ja muita työkaluja niin silloin kun painaa x-nappia ruuvipenkin kohdalla niin tulee ilmoitus, että sinulla ei ole TÄTÄ taitoa vielä. Ilmeisesti niissä ruuvi/viilapenkeissä voi parannella aseita, lisätä kiikaritähtäimiä yms. Olenko ymmärtänyt oikein?

No olisit tietysti voinut mainita että puhuit ruuvipenkeistä jos tiesit että noin niitä aseita _parannellaan_... :D
Mistäs tollasia muuten on löytynyt? Ei ole kertaakaan tullut vastaan.

Jos meinaa hakkeroinnit vetää save load metodilla niin saa kyllä olla aika pässinpää, sama pätee tiirikointiin.
Kiitosta.
 
fallout 3

onko joku pelannut jo pelin läpi? itse jämähdin take it back tehtävään jossa pitää seurata liberty primeä ja pitää sen tie puhtaana. tiellä on tuommoisia energia aitoja miten niistä saa virrat pois tai pääsee läpi melkeen kaikkea oon jo yrittäny??? APUA!:confused::confused::confused:
 
Vastaus: fallout 3

onko joku pelannut jo pelin läpi? itse jämähdin take it back tehtävään jossa pitää seurata liberty primeä ja pitää sen tie puhtaana. tiellä on tuommoisia energia aitoja miten niistä saa virrat pois tai pääsee läpi melkeen kaikkea oon jo yrittäny??? APUA!:confused::confused::confused:

Itsellä ainakin se iso robotti sammutti kaikki ne energia aidat...
 
Vastaus: fallout 3

Ai automaattisesti mulla se vaan seisoskelee siinä sillan juurella eikä tee mitään.

Sen pitää ne itse sammuttaa... Eli, seuraat vain. Voi bugittaa kylläkin, koita ladata aikaisempi tallennus. Niitä tallennuksia kannattaa pitää useampi ja aina järjestyksessä tallentaa edellisen päälle.
 
Ylös Bottom