Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 -peliapu [PS3]

Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Moro tarttis tietoo miten voi tehä omii aseit....

Omia aseita voi tehdä "ruuvipuristinpöydissä" Workbench - The Vault, the Fallout wiki - Fallout, Fallout 2, Fallout 3, Fallout: New Vegas and more, joita löytyy pitkin karttaa ja kyseisessä linkissäkin ne on kerrottu. Kaavoja, mitä mihinkin aseeseen tarvitsee, löytyy myös pitkin karttaa. Tuolta wikistä kaivelemalla nekin varmasti löytyy, niin kaavojen paikat kuin sekin, että mitä aseisiin tarvitsee.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Omia aseita voi tehdä "ruuvipuristinpöydissä" Workbench - The Vault, the Fallout wiki - Fallout, Fallout 2, Fallout 3, Fallout: New Vegas and more, joita löytyy pitkin karttaa ja kyseisessä linkissäkin ne on kerrottu. Kaavoja, mitä mihinkin aseeseen tarvitsee, löytyy myös pitkin karttaa. Tuolta wikistä kaivelemalla nekin varmasti löytyy, niin kaavojen paikat kuin sekin, että mitä aseisiin tarvitsee.

Kiitti Avusta oon ite ihmetellykin mites voi tehä:D
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

onko joku löytänyt avaimen noihin capitol buildingin alapuolella oleviin oviin? (vastapäätä adams air forcen metroa.)
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

tehtävä on Gain acces to vault 112. En tiedä mitä pitää tehdä ja missä? :(
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kun joissain alueilla ja joissain syömisissä on tuota Radiationia, niin miten se haittaa ukkoani? Ja mistä näkee kuinka paljon on altistunut Radiationille?
 
Vastaus: Fallout 3 -peliapu [PS3]

The Nuka-Cola Challenge:stä
Onko pakko kerätä ne 30 pulloa Nuka Cola Quantumia vai voiko kerätä vähemmän?
 
Vastaus: Fallout 3 -peliapu [PS3]

Suoritan parhailaan etsi kaikki point lookoutin paikat trophyä mutta en saa karttaan merkille Sub Recovery Sitea vaikka olen sukellellut paikalla ties mistä suunasta ja olen käynyt sukellus veneen sisällä. Missä ongelma?
 
Vastaus: Fallout 3 -peliapu [PS3]

Suoritan parhailaan etsi kaikki point lookoutin paikat trophyä mutta en saa karttaan merkille Sub Recovery Sitea vaikka olen sukellellut paikalla ties mistä suunasta ja olen käynyt sukellus veneen sisällä. Missä ongelma?
Taas puhdas veikkaus, mutta voisiko olla että tuo aukeaa vastaa kun asiaan liittyvä quest on riittävän pitkällä? Kyseessä siis The Velvet Curtain, joka alkaa Homestead Motelissa aktivoimalla eräästä huoneesta löytyvä terminaali.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 -peliapu [PS3]

Vinkki helpottamaan The Nuka-Cola Challengea
Chaste Acre Dairy Farmista kun lähdetään itään löytyy nuka cola rekka josta löytyy monta pullollista nuka cola quantumia.
 
Vastaus: Fallout 3 -peliapu [PS3]

Hei kysymys liittyen tuohon Strictly Business tehtävään. Olen nyt menossa hakemaan Rediä Big Townista. Nuoli näyttää tuohon Germantown Police HQ:lle. Löytyykö tuohon
sivuoveen avainta mistään?
Toki sen voi tiirikoida mutta ei nyt huvittaisi lähteä etsimään Bobby Pinnejä.

EDIT: Sain tiirikoitua sen lukon auki ja questi tehty.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom